Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 13:50   #1
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Den som kunne hatt hekk av blodbøk... Men det trodde jeg ikke at jeg kunne i H4-H5. Men hva tåler den egentlig, jeg googlet blodbøk og fikk flest treff på sone H4, noen på H6, og noen på H4-H5.

Jeg bør antagelig bare slå fra meg tanken hvis jeg helst vil at hekken skal klare seg med god margin, sant?

  Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 13:52   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Tror vi er h7 eller h6 .vanskelig å se i følge plantasjen kartet.svigermor har 3 blodbøk`er.Og flere her som har det.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 13:58   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Virkelig!?

Flere som har erfaring med bøkehekk?

  Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 13:59   #4
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Her er forresten et herdighetssonekart:

http://www.nrk.no/programmer/tv/gron...herdighet.html

  Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 14:00   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Vi er H4, og har kjøpt enkeltbuskar av agnbøk, som er H5 sidan vi er i grensa, for å sjå om dei klarer seg gjennom vinteren. Viss det går fint, vil vi kanskje utvide til hekk, neste vår.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 14:06   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blodbøk? H6? Det må da være feil?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Her er forresten et herdighetssonekart:

http://www.nrk.no/programmer/tv/gron...herdighet.html

I følge det kartet er vi både 6,7 og 8 Eller vi er vist 7 eller 8 her vi bor litt utfor sentrum for "inne i fjord huksen" er det 6. Men sant vi har både kyst og innlandsklima her :yeah:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no