Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-20, 14:39   #261
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg sitter opp. Med mindre det blir åpenbart at Trump vinner. Da går jeg og legger meg med dyna over hodet. Har bestevenninnen i Houston (som IKKE heier på Trump), så blir vel litt sånn digitalt valgvake med henne. Hun postet nettopp «puste i pose»-gif. Hvis jeg synes dette er kvalmende spennende kan jeg ikke tenke meg hva hun må føle...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 15:26   #262
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.588
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg er så nervøs. Mannen vil sitte oppe, men jeg vet ikke om jeg orker. For om det ser ut til å gå feil vei, kommer jeg ikke til å få sove. Også er det jo så innmari skummelt uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 15:37   #263
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.047
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Bønn og faste ja. Om det hjelper så skal jeg be høyre og spise enda mindre.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 15:52   #264
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg kommer nok til å sitte oppe, eller i det minste stå opp grytidlig, typ rundt kl 03-04. Hvis jeg orker. Jeg er så vanvittig spent. Litt usikker på om jeg får til å sove i det hele tatt i natt...

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 16:09   #265
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg skal se.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 16:30   #266
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Yay for Dixville!

https://edition.cnn.com/2020/11/02/p...lts/index.html

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 16:55   #267
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Hadde jeg ikke hatt et veldig viktig dagsmøte hvor jeg må være 100% skjerpet hadde jeg rigget meg til i sofaen og sittet der til i morgen tidlig og sovet hele morgendagen. Forbanner meg over at møtet som egentlig skulle ha vært i oktober ble omberammet til i morgen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 16:56   #268
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Yay for Dixville!

https://edition.cnn.com/2020/11/02/p...lts/index.html

Det er håp


__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 17:43   #269
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.991
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg skal ha 'valgvake' med kjæresten så lenge vi gidder. Jeg er rett og slett nervøs. Jeg har en onkel i USA som er kokobanana-republikaner, og noen litt fjernere slektninger som hater Trump og alt han står for, og ønsker seg anstendighet og normalitet i Det Hvite Hus igjen. Tipper jeg kommer til å tekste litt med sistnevnte i kveld/natt.

Fingers crossed.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 17:47   #270
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg er ekstremt spent, kjenner jeg. Jeg har slekt og venner i USA, og tenker masse på dem. Jeg har et søskenbarn der som er langt ute på venstresida og som legger ned mye arbeid for å hjelpe svake grupper. Han har vært veldig fortvilet lenge, men i dag sier han (og jeg har fått lov til å sitere) :

Sitat:

I have great hope for this country. There are a good bit of scary people and ideas and they’re organized and that’s not going away anytime soon, no matter what happens with this election. That’s a fact. But I truly believe there are more of us than there are of them.

And So many of us are working to build an amazing beautiful FAIR future for everyone! Whether that future starts tomorrow or in four more years, I do not know. But I know this history of this country - it’s never been this bad, but every time someone tries to take power and confine liberty to only the wealthiest few, our society comes back with a vengeance, full of culture and love and progress. Beauty and innovation come from these hard times. I see it happening in everyone I know, and I see it happening on a bigger scale. So I have hope. I will hold on to that hope, whatever happens tomorrow. (Or in the coming weeks, since we might not know right away!)

Though god it would be great if Biden wins and I could finally exhale. I think I’ve been holding my breath for years, waiting for this atrocity to end!

Jeg ble så glad og rørt av å lese dette. Og jeg håper så inderlig han har rett.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 18:06   #271
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg har snakket mye med min gode venninne der borte, og det er absurd at vi må legge til "med ønske om et fredfullt valg".

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 18:27   #272
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Hvor er det best å følge med på valget?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 18:36   #273
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg skal se.

Jeg også! Sitter nok oppe en god stund.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 19:39   #274
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 19:40   #275
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.


Jeg har tenkt det samme.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 20:02   #276
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.

Det tror jeg de har. Leste i lokalavisen at en herfra er der som observatør.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 20:13   #277
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ser valget på CNN. Og kjenner jeg tenker at der burde være internasjonale valgobservatører til stede, når man har en situasjon hvor føderale dommere må ut og kreve at valglokaler blir gjennomgått for å sikre at alle stemmesedler blir sendt inn innen fristen. Fordi man tydeligvis frykter at man bevisst vil forsinke dette eller «glemme» stemmesedler. Altså. USA er u-land mht valgsystemet, så mye er sikkert.

De er definitivt et u-land. Skremmende også for store forskjeller det er på hvor lenge folk ar en valgmuligjet. Enkelte har kunnet stemme i flere uker, mens andre har kun noen timer denne dagen.

Jeg håper Melania stemte Biden, så slipper også hun 4 nye år som ektefelle. Hun får kjenne sin besøkelsestid tenker jeg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 21:38   #278
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Og FBI etterforsker robotoppringinger som utgir seg for å være Homeland Security og oppfordrer dem til å «stay home and stay safe». Og at det er så lange køer at man bør vente med å stemme til i morgen. I et land hvor man må være registrert som demokrat, republikaner eller uavhengig for å stemme, er det jo rimelig lett å kun ringe den man ikke vil skal stemme. Håper virkelig de finner ut hvem som står bak samtalene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 21:40   #279
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det tror jeg de har. Leste i lokalavisen at en herfra er der som observatør.

Godt å høre! Når man leser om karavaner av biler med amerikanske flagg og Trump-skogens som kjører forbi valglokaler og truer folk, så kan man jo lure på hvor ærlig valget blir. Det er skremmende å se hvor mye som legges ned o å hindre motpartens stemme fra å telle.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 03-11-20, 21:46   #280
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Og FBI etterforsker robotoppringinger som utgir seg for å være Homeland Security og oppfordrer dem til å «stay home and stay safe». Og at det er så lange køer at man bør vente med å stemme til i morgen. I et land hvor man må være registrert som demokrat, republikaner eller uavhengig for å stemme, er det jo rimelig lett å kun ringe den man ikke vil skal stemme. Håper virkelig de finner ut hvem som står bak samtalene.

Det er altså helt vilt, for det er garantert noen som går på det tøyset

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no