Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sølvtapet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-12, 09:58   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sølvtapet

Er sølvtapet helt ut?
Vi bruker litt tid på å venne oss til alt nytt og er vel litt kjedelige interiørmessig. Nå har jeg mast lenge nok og nå er mannen enig i at vi kan tapetsere.
Jeg tapetserer ikke, det må gubben gjøre, og da må han helst være enig.

Vi har åpent kjøkken og på veggen på andre siden er det dører til soverom og bad. På den veggen er det hvitmalt brystning (egghvit) til 1.50 høyde så det er ikke store flaten som blir tapetsert.
Kjøkkenet er hvitt, vegger og lister er malt i egghvit.

Når jeg går inn på nettsider og ser på sånn sølvtapet så ser grunnfargen lys ut men når jeg klikker på bildet og ser tapeten i stort bilde så ser grunnfargen beige/grå ut.
Jeg velger vel en grunnfarge som er hvit? Eller?
Får ikke til å lime inn bilder men det er en av disse, eller sånt type sølvmønster som jeg har sett meg ut.
Nettsiden til Borge. Type Brocante. Blomstermønster eller hva det nå er.

http://www.borge.no/wsp/borge/fronte...arent=2&page=1

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:22   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sølvtapet

Det er best å se tapeten i en tapetbok. Internett gir ikke riktig inntrykk. Det er ikke så mange som er helt, helt hvite i bunnfargen, men prøv å kjøpe noe som har eggehvit bunnfarge.

Moderne eller ikke... jeg tenkte å kjøpe drivvedtapet, og den er sikkert ute. Men etter å ha sett ørten prøver, så er det den som passer best hos meg, så da så.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 12:51   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølvtapet

Takk for svar.
Vi er fryktelig trege med å bestemme oss, og lette i to år etter ny sofa så...

Har snakket litt i luncen og fått tips om at jeg må ut og se litt først. Og at den byggshoppen på Alnabrusenteret har bra utvalg på tapeter så da får jeg ta meg en tur dit.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:00   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølvtapet

OK.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 07-11-12 kl 08:00.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 10:25   #5
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sølvtapet

Du kan prøve www.interiørkupp.no, velge lyse tapeter og sortere etter pris. Jeg vet ikke om det vil lønne seg for bare to ruller, portoen er ganske stiv i Norge.Hvis du ikke finner tapeten "din" kan du ringe og høre hva det blir inkl. porto?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no