Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 10:54   #201
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg føler jeg har prikkesystemet ganske godt inne nå. Det eneste jeg virkelig lurer på, er hvordan det er med røde prikker på medlemsforum. Altså der hvor en grønn prikk "bare" gir +1.

Og etter Rines rødprikk så gjentar jeg mitt spørsmål fra 2011 (). Jeg lurer nemlig på om jeg mottok 5 negative fra henne, men at de positive jeg har fått har vært på 1. Er dette tilsiktet?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 10:56   #202
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og etter Rines rødprikk så gjentar jeg mitt spørsmål fra 2011 (). Jeg lurer nemlig på om jeg mottok 5 negative fra henne, men at de positive jeg har fått har vært på 1. Er dette tilsiktet?

Det kommer an på hvor prikken kommer, altså i hvilket underforum. I noen av underforumene er prikkeverdien satt automatisk til 1, uavhengig av prikkestyrken til prikkeren.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 11:01   #203
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg håper og tror at du mottok fem negative, for jeg gir iallfall ti positive nå, ser jeg. Noe du neppe vi motta, fra meg, med det første.
Prikken kom fra medlemssalongen, Adrienne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 11:18   #204
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg håper og tror at du mottok fem negative

Så det underbygger det at jeg tror man i Medlemssalongen kun kan motta 1 plusspoeng, men kan motta opptil 5 minus. Er det meningen, administratorer?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

for jeg gir iallfall ti positive nå, ser jeg. Noe du neppe vi motta, fra meg, med det første.

Hvorfor føler du behov for å fortelle ikke bare meg, men i realiteten hele FP, at du ikke har tenkt å gi meg positiv tilbakemelding? Hva ønsker du egentlig å oppnå med det, annet enn å skape dårlig stemning?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 11:26   #205
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.


Hvorfor føler du behov for å fortelle ikke bare meg, men i realiteten hele FP, at du ikke har tenkt å gi meg positiv tilbakemelding? Hva ønsker du egentlig å oppnå med det, annet enn å skape dårlig stemning?

Slapp av, det var bare humor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 12:06   #206
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

rine, du startet den tråden selv, da får du tåle at du får svar på tiltale uten å "ta" brukere også i andre tråder. Nå begynner dette å minne meg om andre liknende tråder der hensikten ikke var å få ærlige svar, men å bli slikket.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 13:18   #207
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Så det underbygger det at jeg tror man i Medlemssalongen kun kan motta 1 plusspoeng, men kan motta opptil 5 minus. Er det meningen, administratorer?

Det er meningen. Det er bare grønnprikkestyrken som er satt til 1, rødprikkestyrken (som jo er satt til halvparten av prikkerens prikkestyrke) er den samme overalt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 13:37   #208
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er meningen. Det er bare grønnprikkestyrken som er satt til 1, rødprikkestyrken (som jo er satt til halvparten av prikkerens prikkestyrke) er den samme overalt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 13:43   #209
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Er du bekymret for at noen skal sette ingang en organisert prikkevendetta mot deg Lille Meg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 13:56   #210
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er meningen. Det er bare grønnprikkestyrken som er satt til 1, rødprikkestyrken (som jo er satt til halvparten av prikkerens prikkestyrke) er den samme overalt.

Og hvorfor er det sånn?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 14:02   #211
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og hvorfor er det sånn?

Prikkesystemet brukes til å gi tilgang til medlemssalong og markedsplass, intensjonen med devalueringen til 1 prikk i fora som primært ikke brukes til diskusjoner er at prikker med klemmer, telefonnummer, ol. ikke skal føre til at man raskere får mange prikkepoeng. Rødprikker brukes sjeldent og når de kommer så teller de som alle andre steder i forumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 14:06   #212
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Prikkesystemet brukes til å gi tilgang til medlemssalong og markedsplass, intensjonen med devalueringen til 1 prikk i fora som primært ikke brukes til diskusjoner er at prikker med klemmer, telefonnummer, ol. ikke skal føre til at man raskere får mange prikkepoeng. Rødprikker brukes sjeldent og når de kommer så teller de som alle andre steder i forumet.

Takk for svar.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 14:35   #213
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Er du bekymret for at noen skal sette ingang en organisert prikkevendetta mot deg Lille Meg.

Ikke før du påpekte det!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 14:50   #214
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

rine, du startet den tråden selv, da får du tåle at du får svar på tiltale uten å "ta" brukere også i andre tråder. Nå begynner dette å minne meg om andre liknende tråder der hensikten ikke var å få ærlige svar, men å bli slikket.

Det var hun som sutret over rødprikking i denne tråden. Dessuten trodde jeg hun satte pris på litt humor.
Jeg er usikker på hva du mener med slikking?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:04   #215
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og etter Rines rødprikk så gjentar jeg mitt spørsmål fra 2011 (). Jeg lurer nemlig på om jeg mottok 5 negative fra henne, men at de positive jeg har fått har vært på 1. Er dette tilsiktet?

Hvordan i all verden vet du det egentlig? Går du rundt og husker hvor mange poeng du har?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:10   #216
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvordan i all verden vet du det egentlig? Går du rundt og husker hvor mange poeng du har?

Å, godt noen våget å spørre..!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:23   #217
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

rine, du startet den tråden selv, da får du tåle at du får svar på tiltale uten å "ta" brukere også i andre tråder. Nå begynner dette å minne meg om andre liknende tråder der hensikten ikke var å få ærlige svar, men å bli slikket.

Jeg tipper poenget var å illustrere at ikke alle mulige slags kjerringstikk og ufinheter kan smiles vekk etterpå med en forklaring om at det bare var ment for gøy og tøys og tull. Hvis mottakeren ikke oppfatter moroa er det nemlig A) temmelig mislykket eller B) på tide å omformulere. Det synes jeg Rine klarte fint.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:41   #218
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Billa! Endelig noen som forstår meg!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:49   #219
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvordan i all verden vet du det egentlig? Går du rundt og husker hvor mange poeng du har?

Jeg lurte litt på det også, for jeg aner egentlig ikke på hvor mange poeng jeg har, men når hun først lurte så ble jo jeg nysgjerrig på hvorfor det var slik.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 22:14   #220
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Hva skal jeg si - jeg er matematiker.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no