Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 20:38   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Ta T-banen til Brynseng, og gå Svartdalen ned til Kværnerbyen. Da kan du oppleve ekte urskog midt i byen!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:41   #22
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

På Røa er det et keramikkollektiv som holder til i en kjeller rett ved T-banen. De lager de vakreste tekoppene jeg noen gang har sett, og de byr på kaffe og lar ungene få prøve seg med dreiebenken.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:41   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ta T-banen til Brynseng, og gå Svartdalen ned til Kværnerbyen. Da kan du oppleve ekte urskog midt i byen!

Der har jeg aldri gått! Er det skiltet fra stasjonen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:45   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

På Åsjordet T-banestasjon har noen lagd en bibliotekhylle inne i lehuset, der kan du ta med deg en ny bok eller legge fra deg en gammel.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 20:49   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Så utrolig mange fine tips. Keep'em coming!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:02   #26
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Gå av på Ammerud og prøv deg i monkeybars som henger der i tillegg til klatreveggen. Det er også fint å gå langs Alnaelva fra Ammerud, både nordover og sørover. Går du nordover går du inn i marka til slutt også.

Går du av på Vollebekk, kan du gå en tur til Bjerkedalen. Der har det åpnet en café, i tillegg til at det er et fint sted å se på ungelivet mens man nyter en bok. Eller du kan finne fram til Årvoll skole og løpe/gå deg gjennom løypa til Bjerkeløpet som gikk for første gang på søndag. Det skryter av å være Oslos tøffeste 10 km, og det tror jeg på. I tillegg til mye oppover, nedover, terreng og skiftende underlag, var det også en veldig flott løype gjennom Groruddalens grønne lunger og skog og mark.

Gå av på Veitvet, finn den nye Veitvet skole og gangveien på nedsiden av skolen. Der er det en ny, stor lekeplass med fine benker å sitte på. Fint sted for piknik!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:05   #27
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Er et godt stykke fra Ellingsrudåsen til Mariholtet tror jeg. Sjekk kart.

Nei, det er ikke så langt. Fra Ellingsrud t-banestasjon går man ned mot skolen og forbi skolen og videre ned bakken mot Ellingsrud gård. Krysser gården og der starter stien innover mot Mariholtet. Det skal være omtrent 11 km tur/retur t-banen - Mariholtet. Tok buss til t-banestasjonen og gikk til Mariholtet i fjor. En fin tur, og når man først er på Mariholtet må du gå litt til for da kan du se demningen også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:53   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Dra til Røa og ta deg et bad i nyåpnede og veldig lekre, men akk så spinndyre, Røa bad. Elixia har av og til en deal for medlemmer om gratis bading, da, så det kan man følge med på. Etterpå kjøper du kaffe i det gule båthuset på Røa Torg, husk kontanter, og så rusler du en tur nedover eller oppover Mærradalen. Jeg liker best nedover, da kan du gå i skogen på nydelig sti langs med en idyllisk bekk helt ned til Radiumhospitalet.

Om vinteren starter skiløypene bak Røa senter, og de er superbarnefamilievennlige, for det går brøytet trillesti ved siden av sporet, og man kan stoppe i en knall akebakke på veien. Har man store og små barn samtidig så kan de store fyke frem og tilbake et par kilometer på et veldig trygt og oversiktlig og klart avgrenset strekk, mens de minste aker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:54   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

På Åsjordet T-banestasjon har noen lagd en bibliotekhylle inne i lehuset, der kan du ta med deg en ny bok eller legge fra deg en gammel.

Hæ, er det sant?! Der er jeg jo ofte flere ganger bar i dag, men det har jeg ikke sett!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:57   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Så fine tips! Forresten, noen som vet om den koreanske kafeen på Røa fremdeles fins?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 21:58   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp. Den er veldig fin. Likte veldig godt de utfluktene de hadde i fjor sommer (kanskje også i år?) hvor du ikke visste hvor du dro. Fikk aldri gjort det selv, riktignok. Jeg tenkte det ville være fint med de personlige FP-anbefalingene også.

Jeg burde jo tenkt meg at du allerede visste om den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:00   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg burde jo tenkt meg at du allerede visste om den.

En av de FÅ reklamekampanjene jeg får med meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:04   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Der har jeg aldri gått! Er det skiltet fra stasjonen?

Jeg vet ikke om det er skiltet. Men gå rundt Statens Vegvesen-bygget, og følg Alnaelva nedover.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:07   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Mitt stopp ville vært Ryen. Der er det relativt kort vei til Østensjøvannet, som faktisk er et naturreservat pga det frodige fuglelivet der. Akkurat nå er det store mengder svaner der, og det er en fin grusvei/gangsti rundt hele vannet. Veldig fin tur på ca 5 km.

Ellers så er du en kort busstur fra Ekeberg, EKT-husdyrpark, minigolf og Ringes sin berømte skulpturpark. Ekeberg har også fine skoger og en stor gresslette hvor man kan bedrive rare aktiviteter som frisbeegolf, men også litt mer normale aktiviteter som fotball, volleyball (er en et område med sand) og annen sport.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:08   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Der har jeg aldri gått! Er det skiltet fra stasjonen?

Nei, det tror jeg ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:11   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

På mitt stopp, Gråkammrn så kan man gå tur opp mot Stjerneveien og se ut over hele Oslo og så går man inn i Mamaria forbi Bånntjern og mot Sognsvann. På veien kan man se mange forskjellige stilarter av hus og flott natur.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:20   #37
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Og om du går av på Ris kan du gå gjennom et villaområde for å ende opp på en skogsbilvei som tar deg til Sognsvann, som er en mye brukt tur og joggerunde.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:24   #38
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ta T-banen til Brynseng, og gå Svartdalen ned til Kværnerbyen. Da kan du oppleve ekte urskog midt i byen!

Den er utrolig kul, med "hengebru" og greier.



Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:42   #39
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Ikke t-banen, men om du tar toget til Kjelsås stasjon kan du jo gå bort til Maridalsvannet og følge Akerselva helt ned til Grønland. Sikkert noe du har gjort før, men det er en veldig fin tur i alle fall.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 22:56   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-banesafari: fortell meg hva jeg kan gjøre om jeg går av på ditt stopp!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ikke t-banen, men om du tar toget til Kjelsås stasjon kan du jo gå bort til Maridalsvannet og følge Akerselva helt ned til Grønland. Sikkert noe du har gjort før, men det er en veldig fin tur i alle fall.

Ja, det er en veldig fin tur.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no