Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 16:16   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Jeg gikk ned 10 kg på noen mnd - og har nå gått opp 3 igjen - men det har vært stabilt med de ekstra 3 kiloene nå altså...Etter jul skal jeg nok en gang gå ned noen kg - og håpe på å holde meg der...

Å begynne i jobb hvor man sitter en god del i ro er nok synden her i gården...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:36   #22
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Problemet er vel at mange klarer selve slankingen, fordi det blir som et slags spill. "Slankespillet, hurra, det er jo et spill hvor jeg kan vinne. Å, så gøy. Jeg ser resultatet av spillingen hele tiden, osv. Litt pes innimellom, men mest gøy. Tjo hei, hvor det går".

Men det er når man har lyst til å avslutte spillet fordi man endelig har vunnet, at man skjønner at "vent litt, dette spillet kan jeg ikke slutte med, det vil forfølge meg resten av livet. Jeg kan spille det litt sjeldnere, men jeg kan aldri slutte å spille det" – det er da man lett kan få panikk og gjøre alt man kan for å slippe å ha noe med dette forb**** spillet å gjøre.

Det er akkurat dit jeg er kommet! Du beskriver det veldig bra.
Slankinga har gått nøyaktig som du beskrev det. Kjempelett og morro. Men er redd for om det er et spill jeg må holde på med resten av livet.

Jeg er heldig da. Har aldri slitt med noe mye overvekt. Hadde 5 kilo som ikke gikk av av seg selv fra første graviditet, pluss litt fra andre graviditet. Har med bevist slanking akkurat blitt kvitt overvekta fra de nå, slik at jeg veier 60 kg. (Veid det i 1 uke!) Har også lyst til å ta bort 3-5 kg til slik at figuren min vil se bra ut. Har ikke lyst til å være noe slanke-slave resten av livet. Lurer på hva det kan utgjøre om jeg går ned de ekstra kiloene, og i det hele tatt hvor mye det vil påvirke livet mitt å beholde vekta som jeg har nå.

Slankinga ble liksom ikke like morsom lengre..

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 06:24   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Jeg VET dette med kosthold er noe jeg må tenke på resten av livet. Og det er derfor det er så viktig å finne en måte å leve på som jeg kan akseptere

Devine: har nå gått ned nesten 40 da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 08:41   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Devine: har nå gått ned nesten 40 da

Hehe, ja, i bilen hjem i går demret det plutselig for meg at det var noe galt med det regnestykket jeg hadde presentert ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 08:56   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Jeg har aldri greid å holde vekten etter slankekur. Gikk ned 13-14 kg. på GR i fjor, og nå har 4-5 kg. krøpet tilbake. Jeg har gått på Hold Vekten helt til nå, men allikevel så sliter jeg. Hvis jeg ikke får snudd trenden innen jul, så tar jeg et GR-kurs i Januar har jeg bestemt meg for. Vet ikke om det hjelper, men jeg har lyst til å begynne fra scratch igjen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:04   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Derfor skal ikke Grete Roede, eller noen andre slankekonsepter for den saks skyld, noensinne få mer penger av meg. Jeg kan opplegget deres, så hvis jeg starter på et slikt kurs, ville det bare være fordi jeg jeg ville vært beinhard med meg selv for ikke å ydmykes under veiiingen.

Nei, aldri mer! Jeg vil gå ned i vekt for min egen skyld, og da må jeg også selv finne en metode jeg kan leve med som ikke er ytrestyrt av et kurskonsept og/eller badevekta.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:23   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Jada. Hver gang jeg slanker meg

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 15:28   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Ja, sånn nogenlunde. Jeg har i hvertfall stabilisert meg veldig.

Jeg gikk ned godt over tjue kilo og har blitt der. Sunt kosthold og trening er min hemmelighet, og ikke snne fancy kurer man ikke kan videreføre i hverdagen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:50   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.


Devine: har nå gått ned nesten 40 da

28,4 % har du gått ned (da regnet jeg med 96 kg). Du har vært utrolig flink altså!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:28   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Her var det sånn at Temmer'n gikk ned i vekt. Han ble så slank og fin.

Rett etter det, begynte jeg å legge på meg. Jeg gikk helt opp til nitti kilo, før jeg hadde slankeoperasjon for to måneder siden. Nå jobber jeg for å komme ned i matchvekt igjen, fem kilo igjen til målet nå.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:30   #31
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg VET dette med kosthold er noe jeg må tenke på resten av livet. Og det er derfor det er så viktig å finne en måte å leve på som jeg kan akseptere

Devine: har nå gått ned nesten 40 da


Steikesnurrenøkken meg.

Hvordan har du klart dette?

Hva spiser du iløpet av dagen? Eller uken for den del...

Har 20 kg som må vekk i følte dialysen til Bailine programmet, men det målet føles lysår unna.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:33   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

. Jeg gikk helt opp til nitti kilo, før jeg hadde slankeoperasjon for to måneder siden.

Fikk du slankeoperasjon når du veide bare 90 kilo?????????

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:34   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Her var det sånn at Temmer'n gikk ned i vekt. Han ble så slank og fin.

Rett etter det, begynte jeg å legge på meg. Jeg gikk helt opp til nitti kilo, før jeg hadde slankeoperasjon for to måneder siden. Nå jobber jeg for å komme ned i matchvekt igjen, fem kilo igjen til målet nå.

Oj har du det? GBP? Privat eller offentlig? Jeg skal søke om lån til Omniaklinikken på mandag, har tenkt å ta en kikkhulls-GBP der. Koster 138.000,- kr så det er fader meg så dyrt, men jeg kan ikke stå i operasjonskø i 3-4 år, det går ikke!
Får jeg ikke så mye i lån, blir det operasjon i Russland.

Men 90 kilo?? Det var da slett ikke så mye til å få slankeoperasjon? Da er du sikkert uhyre lav, kanskje?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:57   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Rett etter det, begynte jeg å legge på meg. Jeg gikk helt opp til nitti kilo, før jeg hadde slankeoperasjon for to måneder siden. Nå jobber jeg for å komme ned i matchvekt igjen, fem kilo igjen til målet nå.

Å HERREJEMINI SÅ DUM JEG ER!!!!!

:dåneravmegselv:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:19   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Å HERREJEMINI SÅ DUM JEG ER!!!!!

:dåneravmegselv:

Er du? Hva er det jeg overser? Mente hun nitti kilos overvekt?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:02   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er du? Hva er det jeg overser? Mente hun nitti kilos overvekt?

Det demret for meg da jeg leste denne:

http://www.foreldreportalen.no/forum...6&postcount=15


og litt

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:05   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Åhh ...

Men dårlig gjort, det kunne da vel ikke vi vite? *fornærmet*
Og jeg som så frem til å utveksle erfaringer på operasjonsfronten. SNURT!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:06   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åhh ...

Men dårlig gjort, det kunne da vel ikke vi vite? *fornærmet*


Jo, egentlig så visste jeg det, jo. Det er jo det verste av alt. Jeg får skylde på søvnmangel og eksamenshode.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:09   #39
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Jeg har slanket meg to ganger de siste årene, og hver gang har jeg blitt gravid når jeg har nærmet meg matchvekt. Så nei, jeg har ikke vært spesielt flink til å holde vekta. Denne gangen skal jeg klare det, i alle fall til jeg blir gravid igjen.

Dragen: Nå må du slutte å lure folk med det keisersnittet ditt. :streng:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:16   #40
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beholdt du vekta etter å ha slanket deg??

Iset og Divine: Dere er da søte og da (Innrømmer at jeg tenkte i samme baner som deg først, Divine. )

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no