Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg elsker Queen!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 19:34   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Beatles stiller helt i sin egen klasse syns jeg. Ingen over, ingen til siden. Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som ikke har et forhold til Beatles på et eller annet nivå. Jeg tror de må være verdens største band. For meg er de det.

For meg også! Jeg kan gi deg navnet på én person som ikke har noe forhold til dem: Idol-Ali. :urk: Da jeg hørte han uttale seg om Beatles, må jeg innrømme at respekten for gutten sank enda noen hakk - dette er nesten religion for meg!

Queen har også mye bra, men når ikke Beatles til anklene . Mannen min var for øvrig også på Queen-musikal i London for noen år siden. Det viste seg å være en slags jubileumsforestilling, og det gikk et sus gjennom salen da selveste Brian May dukket opp på scenen mot slutten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:32   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mica er sikkert Mika:


(Kilde: youtube.com)


Hvordan får jeg lagt inn YouTube direkte i meldingen?

Esj, Mika hadde jo ingenting i denne tråden å gjøre, dette er jo en nostalgitråd for EKTE musikk, ikke søppel.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:33   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

For meg også! Jeg kan gi deg navnet på én person som ikke har noe forhold til dem: Idol-Ali. :urk: Da jeg hørte han uttale seg om Beatles, må jeg innrømme at respekten for gutten sank enda noen hakk - dette er nesten religion for meg!

Hva sa han?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:39   #44
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva gjør de på samme liste?



Alle de der befinner seg på listen over musikk Myggen ikke liker, sammen med Meatloaf. :grøss:

Beatles derimot er flott musikk.

Det er 2 sanger av Queen/Freddy Mercury jeg tror jeg faktisk kan like, og det er "Radio ga ga" (henger igjen fra ungdomstiden) og "


(Kilde: youtube.com)
" (som han synger sammen Montserrat Cabelle)

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:42   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva sa han?

Han hadde omtrent ikke hørt om dem, hadde ikke noe forhold til Beatles overhodet. (Det var Beatles-kveld i Idol, og han slet skikkelig med å finne noe å synge, for han hadde knapt hørt en eneste sang. Og så skal det innrømmes at han endte opp med en Beatles-låt jeg aldri hadde hørt før - "Please Mr. Postman".)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:43   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Den har jeg hørt, men herreguud? Er det mulig? Det skulle vært skuddpremie på sånne. Beatler er jo skikkelig kulturhistorie, noe man burde ha lært om på skolen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:56   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Queen, Mica og Elton John, ligger langt ned på listen min.

Mika langt nede på listen? Da skal du være glad du ikke var meg i helga. For du hadde vel neppe likt å kjøre 100 mil med en fireåring i baksetet som ville høre "Ges Elli" non-stop og som fikk hysterisk anfall når CD-spilleren gikk varm og vi IKKE kunne høre på sangen for millionte gang. Jeg vet faktisk ikke hva som var verst; Grace Kelly (som jeg egentlig digger) på repeat i timesvis ELLER en hylende og hysterisk pode.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:58   #48
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.



Jeg er også veldig glad i Queen. Særlig Freddy Mercury - for en fantastisk stemme.

Freddy Mercury var Queen, den mannen var en utrolig personlighet.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:00   #49
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg elsker Queen!

Jeg har også hørt mye på Queen oppigjennom, og er veldig glad i musikken. Er nok ingen kjempefan (er egentlig ikke det når det gjelder noen artister/ band), men det er noe tidløst over musikken til Queen, den er like fin idag som den var for mange år siden.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Bohemian Rhapsody er den beste låta ever. Ingen over, ingen ved siden. Sånn er det bare.

Den er helt rå, ja. Den har ALT!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no