Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med Texline gulvbelegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 08:21   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaring med Texline gulvbelegg?

Er det noen som har prøvd Texline gulvbelegg? Jeg har et grusomt flisegulv i stue, kjøkken og gang, og har veldig lite lyst til å begynne å fjerne flisene for å legge nytt gulv. Hvis det er riktig som brosjyren sier, at Texline kan legges rett på fliser uten å fylle i fuger og struktur, tror jeg dette kunne ha vært et alternativ for meg. Men det hadde vært kjekt hvis noen faktisk hadde prøvd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:46   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Texline gulvbelegg?

Stompa; har ikke du gulvvarme?
I så fall tror jeg ikke det er noe for deg, dessverre.

Sitat:


Texline og Texline HQR er varmereflekterende
og varmeisolerende,
og det hjelper deg å spare strøm.
De isolerer effektivt mot kalde
underlag, og gir en følelse av
varme gulv. (se skjema s. 10)

I og med at det isolerer, vil det stenge varmen nede i gulvet. Det kan skape problemer for kablene dine.

Å fjerne fliser er jo helt pyton. Hvordan er overgangen mot andre gulv? Kunne det gått an å avrette over flisene og lagt noe annet oppå. Det er i alle fall mindre pell enn å bare fylle fugene, men selvsagt en del jobb.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:48   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med Texline gulvbelegg?

Jeg slutter med glede å bruke gulvvarmen hvis det gir meg sjansen til en "quick fix" ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 09:00   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Texline gulvbelegg?

Vi har det i gangen oppå kablene. Vi fikk prosjonelle til å avrette gulvet og legge det på. Gulvet blir varmt likevel.
Jeg er meget fornøyd.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no