Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 20:26   #81
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Eik er det nye furu. Om noen år blir det snakk om å leve i eikehelvetet.


Jeg håper det drøyer et par år til det er et faktum.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 20:46   #82
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg skal ha en slags mosaikkflis på kjøkkenet nå altså, bare så det er sagt. Men ikke fordi det er trendy; jeg har alltid likt det og antar at jeg også vil det om 10 år.

Vi har også mosaikk på kjøkkenet. Før de som vi har nå var det også mosaikkfliser og de ble lagt i begynnelsen av 60-tallet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:15   #83
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Jeg tror det å ha én vegg i en kontrastfarge ikke kommer til å være så veldig populær mye lenger. (Kanskje det er ut allerede, men det har jeg i såfall ikke fått inntrykk av).

Vi har nettopp innredet en ny leilighet og har malt absolutt alle vegger helhvite, og jeg tror ikke jeg noensinne blir lei det. Vi har også valgt hvite møbler i hele stuen. Jeg blir mye fortere lei mønstre, kontrastting og snurrepiperier enn ensfarget hvitt og enkelt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:17   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Ungene mine er ganske lei hvite vegger. Derfor tegner de på dem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:28   #85
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Trender endrer seg jo hele tiden, men tipper at hvis man titter litt på hva besteforeldrene våre hadde, så er mye på vei tilbake. Vedder på at mine barn vil kjøpe seg mye furumøbler og skysofaer i blått, grønt eller rosa
I tillegg vil de komme med kommentarer som: "glassbyggerstein og hvitevarer i stål - hva tenkte dere på ???????"

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:35   #86
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

De tre møblene jeg viste frem er alle fra Bombay-sortimentet til Bohus, og det er vel Bombay-serien til Bohus som ER Bombay, er det ikke?

Våre "Bombay-møbler" er imidlertid ikke av merke/navn Bombay, og er mørkere. Bortsett fra tv-benken som er Bombay fra Bohus. Men den ser mørkere ut her i stua enn på nettsida til Bohus.

De vi bestiller Indiamøbler av bruker også navnet bombay, så det er ikke bare et navn Bohus har. Har bestilt noen kister, noen mørke brune og noen i denne mellombrune fargen, bestiller vi bombay så kommer de mørkeste. Men fargen ser mye lysere ut i katalogen på det de kalte bombay, enn hva de var i virkeligheten.
Vi kaller ikke hverken det ene eller det andre for bombay i butikken. men kaller det for Indiamøbler. men det høres jo sikkert penere ut med bombay da

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:40   #87
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Nå har vi foresten lyse vegger de fleste rom i huset, men det er ikke så veldig mange år siden jeg synes det så ut som et sykehus hos de som hadde hvite vegger. Det var da jeg hadde røde og grønne vegger. sammen med masse furu.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:43   #88
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ungene mine er ganske lei hvite vegger. Derfor tegner de på dem.

Vi har også en av den sorten .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:45   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi har også en av den sorten .

Jeg har visst vært av samme sorten selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no