Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 23:23   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Men. Altså. Hva som er "ute" her på berget er jo ikke nødvendigvis toneangivende i resten av videste væla.
:internasjonal:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:32   #42
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Bombay.
Ja det må da være ut nå.

Jeg tror at den enkle minimalistiske stilen vil vare om det er gjort på en tidløs måte. Som ofte innebærer veldig dyre deilige møbler dessverre.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:33   #43
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Bombay, er det slike mørkbeisede tremøbler?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:39   #44
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mosaikkfliser. Oh so 2007-lissom.


For meg er det oh so 60 talls. "vokste opp med mosaikkfliser som var teite på badet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:39   #45
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mørke stuemøbler ryker vel før alt annet. Bombayserien (?) har vel allerede gått til helsike, har den ikke?

Bombaystilen er vel snart mer eller mindre ut, Vi selger ikke mye av de mørkeste Indiamøblene lenger. Men Indiamøbler i mellombrun farge selger vi veldig mye av for tiden. Har stua full av det selv, og begynner vel å bli litt lei den allerede etter 1 år, men valgte Indiamøbler fordi da fikk vi alle tremøblene i stua i samme farge. Men at vi selger mye av det betyr vel ingen ting, for her hvor vi bor så ligger vi etter i trender, noe som passer oss bra, siden vi selger brukte møbler også, vi har solgt veldig mye furumøbler disse 3 årene vi har drevet butikk (spesielt Beito og Rosendal). Vi kjøper det meste av de brukte møblene i Oslo området, og da ting begynner å bli ut i Oslo så blir det in her hvor vi bor. Så sånn sett så passer det bra at vi ligger litt etter her i distriktet.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 00:07   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Det høres jo ut som en genial forretningside da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:04   #47
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Jeg er ikke så "in" jeg lenger, etter å ha "brent" meg på furugreia på nittitallet. Jeg valgte gustaviansk mørk mahogny spisestue m/skap og skjenk, klassisk og tidløst. Eneste aberet er at det er så forbaska dyrt.

Gleder meg fremdeles til å bytte ut furusofaen ala 1996 i tv-delen av stuen, noe jeg håper vi klarer før året er omme. Problemet er jo å finne sofa som fungerer i resten av stuen.

Noe eik blir det ikke hos oss nei, det må være et blaff.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:27   #48
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

våre fliser til kjøkkenet er så utrendy at selgeren aldri hadde solgt dem til noen før

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:38   #49
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ellers tror jeg den hvite-vegger bølgen kanskje gir seg litt, og gir mer rom for farger.

Jeg har alltid hatt helt lyse vegger også da alle naboer og ellers andre hadde røde eller gule vegger.
Det nytter ikke å alltid følge trendene da får man ikke gjort annet enn å pusse opp.
Viktig å finne sin egen stil og å stå for den.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 08:33   #50
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Mosaikkfliser kommer jeg aldri til å få meg, det virker alt for vanskelig å vaske. Ellers tror jeg faktisk fliser på bad er på vei nedover. Til nå har det jo vært selvsagt at man må ha det, men nå virker det som om flere vil ha vinyl.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 08:48   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Jeg prøver å velge møbler og materialer som jeg ser for meg at jeg kan leve med i mange år, jeg pusser ikke opp hele huset og bytter ut alle møbler og ting hvert femte år. Hva som er siste trend er ikke viktig for meg, men selvfølgelig påvirkes vi alle av hva andre har og hva som fins i butikkene.

Forskjellen mellom eik og furu går jo også mye på holdbarhet. Eik er hardt og varig, og kanskje dermed mer tidløst. Furu er veldig mykt og egentlig lite egnet til gulv og møbler. Foreldrene mine la eikeparkett i huset de bygde for 30 år siden, jeg har aldri syntes det var et håpløst umoderne gulv (selv om jeg heller ville ha hvitvasket furugulv da jeg kjøpte hus selv i 1991).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:01   #52
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Hva er Bombay?

Ellers så er jeg som elinblu og skjønner ikke helt hva dere snakker om. Jeg liker å påstå at jeg har en eklektisk stil, men det handler vel mer om at man tager med man haver og så får det stå til det er utslitt. Da tar man seg en tur til Ikea.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:07   #53
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Eik er det nye furu. Om noen år blir det snakk om å leve i eikehelvetet.

Veldig avsporing, men jeg er ganske sikker (om noen korrigerer meg på dette, tar dere livsløgnen til et snilt menneske som aldri har gjort en flue fortred altså) på at jeg er opphavskvinnen til ordet «furuhelvete» og jeg begynte å bruke det rundt år 2000 da jeg leide en hybel som gjorde at ordet ble en naturlig del av vokabularet den første dagen jeg bodde der.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:11   #54
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Furuhelvete var et ord vi ofte brukte da vi så på leiligheter i Trondheimsområdet pre 1999-2000. Spesielt kjøkkenområder.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:12   #55
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Furuhelvete var et ord vi ofte brukte da vi så på leiligheter i Trondheimsområdet pre 1999-2000. Spesielt kjøkkenområder.

Faen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:17   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Furuhelvete var et ord vi ofte brukte da vi så på leiligheter i Trondheimsområdet pre 1999-2000. Spesielt kjøkkenområder.

Mange furuhelveter her omkring ja!
Jeg hater stål. Så sinnsykt vanskelig og holde fint og rent.

Vårt hjem er veldig ut - sånn generelt sett...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:20   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

* Glassbyggerstein (allerede ute, men ikke alle som "skjønner" det)
* Stram minimalisme (allerede også ute, men det er det iallefall mange som ikke "skjønner"

Hvorfor må man "skjønne" det da? Kan man ikke velge ting man liker uavhengig av moter? Jeg syns det er skikkelig lemenaktig å henge seg opp i hva som er hot og not.

Vi velger møbler etter egen smak, ikke etter motebildet. Motebildet setter selvsagt begrensninger på hva som er å få tak i, men ikke i så stor utstrekning at jeg ikke liker samme sofa som for 10 år siden. Vi har mest vintagemøbler, møbler som er like nydelige i dag som på sekstitallet. Det som er litt irriterende er at ting vi i utgangspunktet liker blir så allemannseie at man går lei, slik som stormønstrede tapeter. Vi hadde lyst på det når vi flyttet inn i 2001, nå er det ikke aktuelt lenger, vi er lei siden vi ser det overalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:22   #58
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva er Bombay?





__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:24   #59
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Det som jeg er ferdig med er :

Panelgardiner (synes det kan være fint noen steder, men det blir brukt litt ukritisk synes jeg) Hadde det for 10 år siden, før det fantes oppheng for det på Ikea, så vi måtte mekke det sjøl og ikke minst sy de sjøl. Men nå er jeg forlengst ferdig med det.

Vi har glassbyggersteinsvegg i dusjen, den ryker ved en evt oppussing. Synes fremdeles det kan være fint, men da som noe annet enn dusjvegg. Som type romdeler eller vegg mellom et soverom og et privat bad eller noe, og da må det være i et hus hvor det passer.

Bombay er def. ferdig.

Mulig tapeter og fondvegger er det også. Driver nå og pusser opp med det jeg nå da. Og har planer på et par ekstra rom også. Men skjønner nok at det snart er 'ut' så lenge så mange lager dette om dagen.

mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:24   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

De hjemmene jeg ser i interiørblader som er mer sånn klassisk/personlige/spesielle, med en blanding av gamle og nye ting som betyr noe for akkurat de som bor der, blir jo ikke "utrendy" på samme måte som et interiør som er hentet veldig rett ut fra møbelbutikken eller ut fra en spesiell trend. Jeg ser for meg at det er mulig å ha et hus med enkelt farge- og materialvalg og ikke så supertrendy møbler, som kan leve og føles bra i mange år med små oppgraderinger med farger og gjenstander.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no