Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er galt med parkett?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 21:05   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er galt med parkett?

Tanken kom da jeg leste flere av trådene her inne - man håper at "noe" kommer og overtar parketten snart.
Nå har ikke jeg parkett, men hva er galt med parkett og hvorfor mener noen at den bør "byttes ut" i noe nytt og bedre?
Gulvbelegg er jo på full fart tilbake i stuer, men jeg regner med at det menes noe helt nytt her...
Er ikke tre ganske greit da? En naturlig ting...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:08   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Hæ? Er parkett ut? Er det heltre-gulv man vil ha da? Skipsgulv? Ikke fliser vel? Min mann vil ha fliser i stua, men det ville jeg aldri hatt. Vi har lys parkett, kjempelekker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:10   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Parkett er jo så mangt. Kanskje det er den tradisjonelle eikeparketten som er på tur ut.
Har sett det kommer veldig fine parkettyper nå. Hvitvasket/oljet eik, f.eks.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:17   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Jeg har nettopp lest at vegg-til-vegg teppe (noe annet enn 80-tallets beige "strie") er på vei inn.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:45   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Jeg tror aldri parkett blir ut, men kanskje noe kommer og overtar som ennå mer populært en periode.
Parkett er klassisk og tidløst og skulle ønske jeg hadde det over hele huset. :nemllig:
Vi har linoleumsbelegg i gangen og det skal langt bort herifra.

Naboen har hvitvasket eikeparkett, og det er berre lækkert.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:50   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har lys parkett, kjempelekker.


Vi har dog fliser på badegulvet da, samt store fliser i yttergangen og på kjøkkenet. Og det er jeg veldig fornøyd med, vil ikke ha noe annet der.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 06:26   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Fliser på badet er et must ja. Vi har desverre bare helfliset toalett, ikke bad.
Kunne godt hatt fliser på kjøkkenet om vi hadde hatt det som et eget rom. Nå har vi samme parkett der som i stuen, siden vi har delvis åpen løsning og gulvet går i ett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 07:14   #8
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har nettopp lest at vegg-til-vegg teppe (noe annet enn 80-tallets beige "strie") er på vei inn.


Det er da i hvert fall en trend jeg aldri kommer til å hive meg på!
De tre første årene mannen og jeg bodde sammen, leide vi en leilighet med vegg-til-vegg-teppe på soverommet og stua.
På soverommet var det forsåvidt greit nok, veldig varmt og deilig å gå på med bare ben om morgenen, men stua!?
Dette var jo i gamle, barnløse elleville festdager, og da røkte man gjerne inne også - så teppet ble etterhvert fullt av fine, runde brennmerker.
( Det blir jo et ikke-eksisterende problem nå, men likevel. )
Skulle man være så uheldig å søle noe på gulvet ( )er jo hundre og ett ute!
Takker høyere makter for at vi fikk låne gratis tepperenser fra vaskeriet den gangen.
Bare arbeid, hva skal folk med det?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 07:31   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Jeg kommer heller aldri til å ha vegg-til-vegg-tepper. Jeg har faktisk ingen tepper i huset, bortsett fra et par leketepper på barnerommet, for jeg vil ha det mest mulig enkelt å gjøre rent. Tepper er jo bare arbeid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:19   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kunne godt hatt fliser på kjøkkenet om vi hadde hatt det som et eget rom.

Nei, huff.

Vi har fliser på alle gulv i Spania. På kjøkkenet er det et mareritt. Hardt og vondt å stå på, og absolutt alt man mister i gulvet knuser.

Jeg er fortsatt på jakt etter det perfekte kjøkkengulvet. Parkett er pent, men upraktisk hvis man får vann på det. Ubehandlede tregulv blir for skitne. Nå har jeg kork, det er praktisk og godt å stå på, men fargen er pyton.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:23   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Vegg-til-vegg-teppe kommer aldri til å komme innenfor mine vegger. Veldig upraktisk. Ikke er det særlig allergivennlig heller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:31   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Ja, hvordan er det med vann og parkett? Jeg vet at man ikke skal bruke for mye vann når man vasker, og det gjør jeg ikke heller. Men vi har sølt masse på parketten her, spesielt på kjøkkenet, og den er like fin enda. Har ikke hatt den i mer enn halvannet år da, men det er blitt sølt ganske mye vann, saft og lignende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:34   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, hvordan er det med vann og parkett? Jeg vet at man ikke skal bruke for mye vann når man vasker, og det gjør jeg ikke heller. Men vi har sølt masse på parketten her, spesielt på kjøkkenet, og den er like fin enda. Har ikke hatt den i mer enn halvannet år da, men det er blitt sølt ganske mye vann, saft og lignende.

Jeg hadde parkett på kjøkkenet et sted jeg bodde før. En dag hadde guttungen satt fryserdøren på gløtt før vi gikk om morgenen. Da vi kom hjem, var det en liten dam på gulvet, og parketten var ødelagt på det stedet.

(Men isen var nydelig. Akkurat passe myk.)

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:41   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

På kjøkkenet er det et mareritt. Hardt og vondt å stå på, og absolutt alt man mister i gulvet knuser.

Vi har hatt fliser på kjøkkengulvet i 6-7 år nå, og synes det er perfekt, så det er nok smak og behag ja. Jeg vil ha det hvis vi flytter også. Jeg har faktisk aldri tenkt på at det er hardt å stå på engang, jeg liker tom. å sitte på det jeg.
(Og vi pleier ikke slippe ting i gulvet Så her har det faktisk aldri knust noe )
Og vi har det også på alle rom i leiligheten i Spania, men det synes jeg er helt ok der.

Og ang. vegg-til-vegg tepper så synes jeg det er aldeles grusomt, og kommer aldri til å ville ha det. Jeg har aldri likt det da.
Og med et lungesykt barn går det ikke uansett. Og tenk hvis ungene søler noe liksom.
Jeg vil jo ikke ha tepper i det hele tatt, vi har et på soverommet fordi mannen liker det, så det er et kompromiss, men fler blir det ikke.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:46   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg hadde parkett på kjøkkenet et sted jeg bodde før. En dag hadde guttungen satt fryserdøren på gløtt før vi gikk om morgenen. Da vi kom hjem, var det en liten dam på gulvet, og parketten var ødelagt på det stedet.

(Men isen var nydelig. Akkurat passe myk.)

Huff. (Ler av det med isen altså, ikke den ødelagte parketten). Ja, når man søler veldig mye og lar det ligge lenge så blir den nok ødelagt. Vi har heldigvis ikke hatt slike uhell (enda).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:47   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, hvordan er det med vann og parkett? Jeg vet at man ikke skal bruke for mye vann når man vasker, og det gjør jeg ikke heller. Men vi har sølt masse på parketten her, spesielt på kjøkkenet, og den er like fin enda. Har ikke hatt den i mer enn halvannet år da, men det er blitt sølt ganske mye vann, saft og lignende.

Vi la parkett på kjøkkengulvet for tre (?) år siden, og den er helt aldeles ødelagt nå.

Jeg kan ikke tenke meg at parkett, og særlig ikke tradisjonell eikeparkett, noen gang blir "ut". Det vil helt sikkert skje at andre ting kommer inn som mer moderne, men klassisk parkett er tidløst og kommer alltid til å være et helt OK valg for et gulv, tror jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:24   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Jeg synes eikeparkett er både tidløst og lekkert, og ser heller for meg at "poppis"-parketter som kirsebær, valnøtt osv har kort levetid/blir fortere ut.

Vi kvitter oss nå med et 10 år gammelt kirsebærgulv som både er mørkt og veeeeldig oppripet, og mannen legger, akkurat nå, ny, lekker hvitpigmentert eikeparkett med matt lakk.

Siden parketten tåler lite vannsøl velger vi å beholde fliser på kjøkkenet siden vi både har hund og tre unger som griser.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:40   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Jeg er vel en av dem som har skrevet noe om gulv. Det betyr ikke at jeg mener det er noe galt med parkett. Har det selv og er fornøyd. Jeg mener bare at det er veldig typisk norsk at det er nesten eneste alternativ. Derfor tror jeg vi får flere valgmuligheter i fremtiden. Det er ikke så mye parkett i de utenlandske oppussingsprogrammene. Det er ihvertfall noe mer variasjon; vegg-til-vegg-tepper, teppefliser, ulike gulvbelegg, industrigulv etc.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:56   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Mange har hatt problemer med parkett fordi noe avdet ikke tåler vanlig vask. Min kjøpte seg ei spitter ny leiglighet for 5 år siden, nå har hun måtte skifte parketten i stua og gangen.
Vi vurderer selv nytt gulv i stua, har laminat som er 25 år gammelt og utslitt. Men med 3 store hunder må vi har noe slitesterkt og tåler vask.
Jeg vil ha laminat, og håper at det kommer flere varianter.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:10   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Huff. (Ler av det med isen altså, ikke den ødelagte parketten). Ja, når man søler veldig mye og lar det ligge lenge så blir den nok ødelagt. Vi har heldigvis ikke hatt slike uhell (enda).

En venninne og jeg skulle være snille og vaske det nye parkettgulvet på kjøkkenet deres. Vi hadde sett på tv at kokkene brukte bøtter med vann på gulvet når de vasket, så vi gjorde det samme. Trenger jeg si at moren til venninnen min eksploderte?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no