Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er galt med parkett?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 14:17   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har nettopp lest at vegg-til-vegg teppe (noe annet enn 80-tallets beige "strie") er på vei inn.


Ikke inn i min stue. Ever never!!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:27   #22
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fliser på badet er et must ja. Vi har desverre bare helfliset toalett, ikke bad.
Kunne godt hatt fliser på kjøkkenet om vi hadde hatt det som et eget rom. Nå har vi samme parkett der som i stuen, siden vi har delvis åpen løsning og gulvet går i ett.

Det hadde vi og, helt til vi fikk vannlekkasje fra naboen mens vi var på ferie.. hele den nye fine parketten måtte skiftes. Nå har vi LAMINAT som tåler barn i stuen og fliser på kjøkkenet. Åpen løsning.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 17:55   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Ja, min mann og jeg vurderte fliser der selv om vi har åpen løsning, men vi kom frem til at akkurat hos oss hadde det ikke sett pent ut, så vi valgte parkett. Heldigvis skal vi nok ikke bo her så lenge, håper vi kan selge og kjøpe oss et hus om et år eller to, da vil jeg ha stooort kjøkken med fliset gulv. Tror jeg. Og kjøkken-øy. :drømme:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no