Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 09:19   #1
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Det schtøgge 80-tallskjøkkenet skal ut, og vi er helt i startgropa med hensyn til planlegging. Vi tenker å ta ned flere vegger, blant annet den mot tv-stua til barna. Nå sitter de i en hjørnesofa og rommet er så kjedelig. Er det en dårlig ide å erstatte sofaen med noen gode, men pene stoler ? Finnes det noe slikt ? Jeg er helt lost når det gjelder interiør og løsninger, men liker klassisk og moderne stil. Jeg vil nok trenge mye hjelp fremover

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:26   #2
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Hva med en koselig sittebenk, puffer eller saccosekker? Hvis det bare er barnas tv-stue.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:44   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Eg hadde nok ikkje kutta ut sofa heilt, men kanskje ein to-seter og ein stol. Og nokre saccosekker om da er fleire som skal sjå. Mine barn fortrekker sofa eller fanget mitt når da er tv- tid her.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:06   #4
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Takk for innspill Jeg synes det er lettere å møblere med en toseter og to stoler til, enn en hjørnesofa. Skal se litt på det. Vi har fire barn, og minimum to nabobarn på besøk på ettermiddagene. Tv-stua brukes ikke til tv-titting når vi har besøk, men de tegner der, spiller kort osv. Stua er ikke så stor, så jeg må være litt kreativ.

Saccosekker har de hatt tidligere, men barna liker dem ikke så veldig godt. I tillegg synes mor at det samlet seg mye rusk fra gulvet på dem

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:40   #5
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sofa eller stoler i barnas tv-stue?

Då ville eg gått for to-seter og to stoler med fotskammel om mulig. Dei er fint å sitta på når ein tegner. Eit bord som er litt høgt, og som har hylla til kurver under. Der kan du ha tegnesaker, spill etc.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no