Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 20:12   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Jeg skal på konferanse der i september, og har litt fritid før og etter og på kvelder. Noen som har vært der og har anbefalinger? Ting å se, steder å spise, etc.? Gjerne allergivennlige spisesteder...

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-16, 23:19   #2
Ginp
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2016
Innlegg: 8
Ginp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Hei - var der i Februar for noen år siden , - også på seminar, så hadde ikke så mye fritid. Det var endel koselige restauranter langs River Walk. Ellers fikk jeg kun med meg en liten tur til Alamo.

Ginp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 01:01   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Mannen sier man bør se The Alamo og ta en båttur på kanalen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 17:51   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Takk! Ja, Alamo står på listen på den fridagen jeg har før jeg drar hjem. Båttur høres også veldig fint ut, da får en jo sett mye også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 19:04   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Takk! Ja, Alamo står på listen på den fridagen jeg har før jeg drar hjem. Båttur høres også veldig fint ut, da får en jo sett mye også.

Båttur på Riverwalken er trivelig, men det er begrenset hva man faktisk ser - det er ikke en lang tur. Av restauranter kan jeg anbefale Boudros (on the riverwalk), men om den er allergivennlig aner jeg ikke. De lager uansett fantastisk guacamole, og har god mat.

Riverwalken er verd besøket, men bortsett fra Alamo er det lite spennende. Jeg liker godt San Antonio, har vært der sikkert ti ganger, men da med unger og med Sea World som mål.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-16, 20:55   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Takk for tips, Milfrid, Boudro's ser kjempebra ut, så skal foreslå en middag der for reisefølget mitt! Jeg har jo ikke så mye tid til overs, så Alamo, båttur og generell vandring blir vel helst greien. Og henging i/ved bassenget på hotellet. :husmorferie:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 00:07   #7
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Det er koselig å gå langs Riverwalk om kvelden, med alle lysene tent. Har prøvd ut et par restauranter der, og de er helt ok. Mange gode drinker dog.
Alamo er jo et must syns jeg. Veldig interessant. Og har du tid, er Sea World kjekt.
Jeg liker godt å ta rusletur rundt omkring og se på hus. Mange flotte sørstatshus og se der.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 06:57   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Gode drinker høres farlig ut. Men jeg liker også å spasere rundt og se på folk og hus og den slags, så det er helt topp. Sea World tror jeg ikke jeg prioriterer når det er bare meg, jeg er stort sett opptatt mellom 8 og minst 17 bortsett fra den ene dagen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 05:32   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Boudro's hadde nydelig mat, men det var skikkelig samlebånd! Og uhøflig servitør som klagde på tips. Riwerwalken er superfin, særlig nå som det ikke er helg og stupfulle folk overalt. Fin by! Skal leke turist på onsdag.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 18:09   #10
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Boudro's hadde nydelig mat, men det var skikkelig samlebånd! Og uhøflig servitør som klagde på tips. Riwerwalken er superfin, særlig nå som det ikke er helg og stupfulle folk overalt. Fin by! Skal leke turist på onsdag.

Nyyyt det! Jeg kjenner at jeg er LITT misunnelig.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 23:52   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i San Antonio, Texas?

Takk, det skal jeg! Jeg har stort sett vært på konferanse altså, men vi har fått luftet oss litt på kveldene og har hele dagen fri i morgen, så det er kjekt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no