Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i New York

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilket hotell skal jeg velge?
Hyatt Times Square 5 71,43%
Hilton Garden Inn Times Square Central 0 0%
Annet (spesifisér i tråden) 1 14,29%
HotellSchmotell... 1 14,29%
Deltakere: 7. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-16, 11:38   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i New York

Vi spiste ikke frokost på hotellet, vekslet mellom dinere. Applebees ligger ikke så,langt unna og har grei frokost.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:31   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i New York

Flere nevner at at de ikke vil bo på Times Square igjen. Er det støyen som er problemet? Jeg har tenkt at beliggenheten er optimal siden det må være i nærheten av Madison Square Garden, samt at det er supert at det finnes opplevelser rett utenfor døren (siden jeg ikke kan vandre gatelangs). Har dere andre områder som møter disse ønskene?

Superglad for alle tips jeg får, og sjekker ut de ulike hotellene.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:37   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i New York

Jeg er en som ikke liker støy, altså. Men inne på hotellet var det jo stille uansett, så jeg ser ikke helt problemet. Selve Times Square gikk vi jo bare forbi, liksom.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:41   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i New York

Jeg syntes det er gull å bo ved Times Sq. pga beliggenheten, effektivt å ta seg rundt fordi det er et knutepunkt. Vi har bodd der 2 ganger og har aldri vært plaget med støy på hotellrommet. Vi har bodd på Millenium Broadway i 44 gate. (Som er i samme strøk om Hyatt for vi kunne gå ut i både 44 og 45 gate). Det er litt smak og behag. Men støyen hadde jeg ikke bekymret meg for. Begge ganger med barn og de trives veldig godt der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 14:48   #25
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i New York

Har dere vurdert å bo på New Jersey? Vi bodde her da vi var med begge guttene i NY. Vi valgte en leilighet med utsikt både mot Manhattan og Statue of Liberty, og det var helt spektakulært! Vi tok ferje over på morgenen og hjem igjen på ettermiddag/kveld - og det var et utebasseng som hørte til også. Superfornøyde.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 15:06   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i New York

Det er ufattelig mye folk på Times Square, mye støy og blinkende lys.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 15:19   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i New York

Er ufattelige støy der ja. Hotellet vi lå på lå 30m fra undergrunn som gikk direkte til alt i sentrum. Rundet du hjørne vestover så man time quart. Er glad vi bodde noen gater fra. Jeg angrer på at vi gikk så pass mye som vi gjorde. Burde brukt undergrunnen mye mer. De fungerer ypperlig og det er ikke så langt ned som i London. Bare en trapp stort sett så vi tok vognen og løftet den ned når det ikke var heis.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 15:41   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i New York

Støy er ikke enkelt for meg heller altså, men jeg får ha på meg mine Bose noise cancelling in-ears Da kan jeg fint snakke med poden, men larmen forsvinner. Det er ikke så enkelt når man må prøve å minimere forflytning, så nærhet til subway og ikke måtte være avhengig av lang transportetappe hver dag der heller, er et viktig mål. Det står høyere på listen enn støy, og så tenker jeg også at Times Square må være litt kult for 12-åringen? Derfor booket jeg rom med utsikt over det på Hilton. Velger vi Hyatt så får vi nok ikke det da, men mer fancy hotell. Og som deg, safran, så tenker jeg at man har et safe haven på hotellet og rommet, hvor støyen ikke når inn

Jersey blir for langt unna, Pebbles. De hadde ikke ledig heller. Vi har sett på leiligheter gjennom Airbnb også, men for dette oppholdet så har jeg foretrukket hotell for å gjøre det enklest mulig for min del.

Supert med frokost tips! Kjapp grøt på rommet med varmtvann høres enkelt og godt ut når vi ønsker å komme kjapt i gang med dagen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 16:52   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i New York

Times square er som egertorget på 17. mai bare enda større og med enda flere gateselgere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 17:15   #30
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hotell i New York

Har ikke bodd på noen av hotellene, men bodd noen netter på et hotell et par gater opp en gang. Aldri mere at jeg vil bo i nærheten av Times Square. Det var støy, masse mennesker og kaos hele tiden. Da vi var i NY med barna i sommer bodde vi på TRYP på 35th Street. Litt roligere, men fortsatt passe avstand til restauranter og bane.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 18:39   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i New York

På hotellet er det stille, så det er ikke støy som gjør at jeg ikke vil bo der igjen.
Men som flere nevner er det ufattelig mye folk der, så jeg syns det ble litt pesete hver gang vi skulle til og fra hotellet.
Man reiser ikke til New York og forventer å være alene, men Times Square er ekstremt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 19:22   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i New York

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Times square er som egertorget på 17. mai bare enda større og med enda flere gateselgere.

Må signere denne, men det gjelder ikke bare Times Sq i NY, deler av 42st, 5 th, 6th, 7th og Broadway er som å gå i 17. mai tog i Oslo store deler av dagen. New York er en hektisk by med mye lyd og folk. Men det er det jeg liker ved byen da. Man reiser ikke til NY for å finne indre ro og seg selv.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 19:54   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i New York

Neida, men jeg syns Times Square var i særklasse. Det hjalp jo ikke at de gravde det opp da vi var der, og det bare var smale fortau å gå på. Også er det jo bare turister der, som på Karl Johan. Men Hiawata fant et par kule butikker der, Nintendo World blant annet. Det er jo et sted alle har hørt om, så skjønner godt at man vil innom når man reiser med barn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no