Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London, baby! (noch einmal)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-16, 18:10   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London, baby! (noch einmal)

Nok et London-innlegg. Jeg skal til London om knappe to uker. Jobbtur som jeg forlenger med en helg. Jeg har lyst til å spise godt, tråle museer - kanskje Victoria & Albert, kanskje noe annet. Lørdag kveld skal jeg på konsert i St. Martin-in-the-fields. Jeg skal altså spise fredag kveld, gjøre noe gøy lørdag, spise lunsj og kanskje take-away-noe etter konserten lørdag.

Hva ville DU ha gjort hvis du hadde en kveld og en hel dag (og søndag formiddag fram til 1200) til disp i London, og ikke syntes det var noe følt å gjøre ting alene. Jeg skal bo rett ved Selfridges.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-16, 18:15   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg ville gått i teateret den kvelden som var ledig, og plukket spisested til før-teater-middag i nærheten av det aktuelle teateret. Og så ville jeg ruslet langs Themsen og gått i Tate Modern, for det gjør jeg alltid, og sjekket utstillinger på andre museer for å finne ut hva annet jeg skulle gjøre. Jeg vil forresten anbefale St. Paul hvis du ikke har vært der (eller ikke vært der på en stund), den er jo dessuten rett over elven for Tate. National Gallery er rett ved St. Martin-in-the-fields, og der var jeg to ganger sist jeg var i London, nesten bare for å kikke på renessansekunst. Mannen min anbefalte ellers National Portrait Gallery, vegg i vegg, som han sa var mye mer spennende enn han ville trodd. Kanskje jeg ville gått på British Museum og sett sjakkbrikkene fra Lewis, for dem har jeg aldri somlet meg til å se (ender alltid opp med å bruke mer tid enn planlagt på andre ting).

Forresten: Omvisning i Parlamentet var veldig interessant og underholdende, så det vil jeg også anbefale.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-16, 18:57   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Takk, Skilpadda! Jeg tror jeg går for National Gallery og National Portrait gallery - jeg elsker jo rennesansekunst og dessuten har jeg veldig lyst til å se portrettene av alle de karakterene jeg har lest så mye om - jeg er jo helt Tudor-nerd. (I så stor grad at jeg sluttet å se på TV-serien når jeg så at de hadde slått Henry VIIIs to søstre Margareth og Mary sammen til en karakter - det er jo helt hårreisende, de har jo veldig spennende historier begge to. Og begge fikk jo barnebarn som fikk stor betydning for Tudorenes videre histore.)

Jeg skal sjekke ut hva som er å fa av teaterbilletter fredag kveld. Evt er den en konsert jeg har veldig lyst på da også.

Og hvilken Hawksmoor vil jeg spise på? Og middag eller lunsj?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-16, 21:25   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg ville spist cubansk på Asia de Cuba. https://www.morganshotelgroup.com/or...k/asia-de-cuba

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:37   #5
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Enig med Skilpadda i at omvisning i Parlamentet er fantastisk, virkelig noe av det beste jeg har gjort i London. Guidene er både kunnskapsrike og morsomme, og det er så utrolig stas å se de grønne benkene og virkelig føle historiens sus.

Og National Portrait Gallery er supert - gled deg! De har forresten en flott restaurant, med god mat og, ikke minst, nydelig utsikt (du kan nesten se Nelson inn i øynene!), om det skulle passe med en matbit når du er der.

Hadde ikke du planer om Afternoon Tea? Jeg siterer meg selv fra en annen tråd:

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Stedet jeg absolutt har likt best var Duke's, god mat og stilige omgivelser, men ikke avskrekkende formelt.

Ellers er Wolseley ganske kult, Connaught er klassisk og stilig, mens restauranten på British Museum har ok AT i litt mindre formelle (men fine) omgivelser.

Som du vet kan jeg jo legge ut om restauranter i London til det kjedsommelige , men meze på Fairuz i Blandford Street (eller superdeilig Michelinmat på L'Autre Pied vegg i vegg), Ottolenghis NOPI og Arbutus i Frith Street er blant favorittene.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 11:07   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Enig med Skilpadda i at omvisning i Parlamentet er fantastisk, virkelig noe av det beste jeg har gjort i London. Guidene er både kunnskapsrike og morsomme, og det er så utrolig stas å se de grønne benkene og virkelig føle historiens sus.

Og National Portrait Gallery er supert - gled deg! De har forresten en flott restaurant, med god mat og, ikke minst, nydelig utsikt (du kan nesten se Nelson inn i øynene!), om det skulle passe med en matbit når du er der.

Hadde ikke du planer om Afternoon Tea? Jeg siterer meg selv fra en annen tråd:

Som du vet kan jeg jo legge ut om restauranter i London til det kjedsommelige , men meze på Fairuz i Blandford Street (eller superdeilig Michelinmat på L'Autre Pied vegg i vegg), Ottolenghis NOPI og Arbutus i Frith Street er blant favorittene.

Takk for supre tips! jeg har akkurat booket pre-theater dinner at the Portrait restaurant lørdag - før jeg skal på konsert i St. Martins. Det blir hel smashing.
Og Fairuz er rett ved hotellet mitt - jeg tro jammen jeg skal booke middag der fredag kveld - jeg har veldig lyst på Meze.

Dette er så gøy!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 11:20   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

London er alltid gøy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 22:31   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg drar på aleneturer til London. På den siste gikk jeg på forestilling på Sam Wanamaker Playhouse i The Globe (Pericles). Teatret er kun opplyst med stearinlys. Før forestillingen, spiste jeg god mat på teaterrestauranten The Swan.

Jeg finner på mye gøy i London, og er blitt flinkere til å spise alene på gode restauranter. Teater er alltid en del av programmet. Jeg har også vært på omvisning i Parlamentet, og er enig i at det er gøy. Kafeen var også bra.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 22:41   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.


Og hvilken Hawksmoor vil jeg spise på? Og middag eller lunsj?

Jeg syns seff du skal spise på den originale, den ved Spitalfields Market (det er derfor den heter Hawksmoor, det var nemlig arkitekten bak Spitalfields), men den er kanskje litt off ift. hva du skal gjøre ellers. Jeg tror alle filialene er gode, jeg tror Teofelia og Skilpadda har spist på de andre?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 22:41   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Har du sett The Mousetrap? Ser den fortsatt går. Er nok over 20 år siden jeg så den der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 10:42   #11
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Takk for supre tips! jeg har akkurat booket pre-theater dinner at the Portrait restaurant lørdag - før jeg skal på konsert i St. Martins. Det blir hel smashing.
Og Fairuz er rett ved hotellet mitt - jeg tro jammen jeg skal booke middag der fredag kveld - jeg har veldig lyst på Meze.

Dette er så gøy!

Glimrende planer!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 12:31   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Glimrende planer!

jeg vet - jeg gleder meg!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 19:06   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg var i London alene i januar og hadde en helt fantastisk dag i portrait- og national gallery - med middag i portrait restaurant og konsert i St Martins etterpå.

Og nå skal vi til London igjen i høstferien - mannen, fjortisen, en venninne av fjortisen og meg. Det blir sikkert mye shopping, men jeg har sagt at man ikke drar til Lindon BARE for å shoppe, man å gjøre noe annet også. Jeg tenker å dra jentene med meg i V&A-musset for å se på klær - og vi skal IKKE i madam Tussauds og ellers vet jeg ikke helt. tate Modern? Jeg har ikke vært der, men har hørt bra ting om restauranten og museumsbutikken, så da blir det nok det, tenker jeg.

Men hva mer?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 19:30   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Hvis de ikke har vært der før ville jeg gått i Tower, Naturhistorisk museum og evnt Harry Potter studioet. Tate Modern er også bra.

Sist vi var der så vi Wicked og det er nesten obligatorisk om de liker Glee.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 19:34   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg tenker det blir en dag med natural history museum og V&A-museum. De påstår de ikke gidder HP () men jeg tenker det blir hop-on-hop-off i 24 timer, og da skal jeg lure med meg alle i Tower. Hver shoppingrunde må betales med en runde museeum/viktig severdighet. : ond mor:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 19:53   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg synes man MÅ gå på teater når man er i London. Sjekk stars on stage for attraksjoner!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 20:33   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

The war museum likte jeg godt. Der kunne jeg nerdet rundt en hel dag, i et område over elven man kanskje ellers ikke er så mye i.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 21:30   #18
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg var i London alene i januar og hadde en helt fantastisk dag i portrait- og national gallery - med middag i portrait restaurant og konsert i St Martins etterpå.

Og nå skal vi til London igjen i høstferien - mannen, fjortisen, en venninne av fjortisen og meg. Det blir sikkert mye shopping, men jeg har sagt at man ikke drar til Lindon BARE for å shoppe, man å gjøre noe annet også. Jeg tenker å dra jentene med meg i V&A-musset for å se på klær - og vi skal IKKE i madam Tussauds og ellers vet jeg ikke helt. tate Modern? Jeg har ikke vært der, men har hørt bra ting om restauranten og museumsbutikken, så da blir det nok det, tenker jeg.

Men hva mer?

Har ikke sjekket om og evt. når det er ledige billetter nå, men vi skal hit: www.letterslive.com . Gleder meg vilt! De har nå sluppet navnene på flere av de som skal lese. Fikk mail fra dem i går om at de åpner dørene kl. 18, med coctails og litt å bite i. Showet starter 19.30 og regners ferdig kl. 22.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 23:09   #19
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Jeg legger alltid inn en pause hos Nails inc inne på den store Debenhams i Oxford street for å få stelt neglene. Personal shopper-tjenesten på Debenhams anbefales også. Jeg blir lam av slike digre varemagasiner, men synes det er desto mer behagelig å sitte og drikke mineralvann og bla i motemagasiner mens en dame løper rundt og finner det jeg har lyst på og andre ting hun tror kan passe til meg.

Og så liker jeg å finne en pub, kafé eller lignende med vindu mot elva og sitte der og se på byen når skumringen og mørket siger på og lysene popper fram som stjerner over hele byen.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 23:11   #20
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: London, baby! (noch einmal)

Og Tate Modern er aldri feil. Et par år siden jeg var innom sist, men det er alltid noe spennende der. Og bygningen i seg selv er verdt et besøk.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no