Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-16, 18:02   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Ja gjør de? For en gangs skyld har jeg shoppet en hel del på ferie, men kofferten min står sannsynligvis igjen i Praha. Mannen påstår dette vil ordne seg, men jeg har (tro det eller ei) aldri opplevd dette før. Ordner det seg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 18:17   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

De gangene det har skjedd meg har det ordnet seg, krysser fingre for at det gjør det for deg og.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 18:28   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Jada, det gjør det. Opplevd det flere ganger.

Håper du får den snart.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 07-10-16 kl 18:41.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 18:35   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Nei. Mannen har aldri fått igjen sin som ble borte ett sted mellom Milano og Oslo. Eneste gangen vi har mistet en koffert på tur faktisk. Hvis den kommer nå så kommer den 10-12 år for sent.

Håper din dukker opp.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 18:45   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Nei, det er ting som aldri kommer til rette. Men hvis du nå har fått bekreftelse på at den er funnet er det gode sjanser. Da har den fortsatt sporingstag og navn sikkert.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 18:46   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Før i tiden var jeg mer overrasket om jeg fikk bagasjen enn ikke. Har aldri gått skeis, de dukker opp igjen, i hvert fall så lenge de er godt merket.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 19:19   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Jeg har, tro det eller ei, aldri mistet bagasje på flyreiser, men Brutter'n har opplevd det flere ganger. En av gangene dukket kofferten aldri opp igjen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 19:32   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Koffert lokalisert
Håper den kommer hjem i morgen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 19:39   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Så bra. Det kan sikkert ta et par dager før du har den, men at den er funnet er vel viktigst.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 19:48   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Vi mistet en gang en barnevogn som havnet i England i stedet for i Norge. Den kom de med på døra et par dager etterpå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 20:48   #11
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Har alltid ordnet seg for oss, men er ikke overrasket over at de noen ganger kan forsvinne for godt.

Vi så en gang en av disse "togene" som frakter kofferter mellom terminal og fly som mistet en koffert i fart. Dette var innimellom bygninger, og vi snakket om det etterpå at vi håper det er en ærlig sjel som finner denne og får den ettersendt. For at det finnes uærlige sjeler blant ansatte på flyplasser også, det regner jeg med. (vi fikk ikke gjort noe med det da vi befant oss inne på flyplassen og det ikke var ansatte i nærheten)

Sjekk forresten med reiseforsikringen din om du har krav på kompensasjon for forsinket bagasje. Jeg fikk igjen en grei sum da min forsvant på vei til Spania en gang.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 21:05   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Jeg har aldri mistet helt. Har aldri hørt om noen som har mistet for godt, ynntatt den nevnt over her.

Opplevde en gang at den ble returnert fordi det lå adresselapp inni. Alt utenpå var borte.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 21:07   #13
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.001
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

De finner de fleste ja.
Men det er alltids en fordel å ikke ha en svart hard trillekoffert. For det har alle.

Har jobbet på Ankomstservice.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-16, 21:58   #14
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.231
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Mistet mange ganger og alltid fått igjen etter 1 til 2 dager. Vet om andre der kofferten aldri kom tilrette.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 13:59   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Jeg har opplevd å få igjen min etter at den hadde vært borte tre måneder, da hadde den vært mange rare steder. Jeg reiste via London, Madrid og Miami til Guatemala, og da jeg fikk den tilbake i Oslo en stund etter jeg kom hjem, manglet en del innhold og i stedet lå det en avis oppi. Rimelig absurd opplevelse. Godt din er lokalisert!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 16:46   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finner flyselskapene alltid kofferter som blir borte?

Jeg har mistet kofferter flere ganger (og en gang en barnevogn, det var litt kjipt første dagen på ferie) og alltid fått dem igjen dagen etter eller maks to dager. Jeg kjenner ingen som har mistet kofferter for alltid, men det skjer sikkert.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no