Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gir du barna dine riktig mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 22:07   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gir du barna dine riktig mat?

Må bare dele denne glimrende artikkelen med dere. Her står også mye nyttig info om karbohydrater til barn (og voksne). Er det noen som er uenige? Det er ikke så vanskelig å lage mat fra bunnen av heller, det er bare en vanesak. Å planlegge innkjøp er ikke dumt. Det som er dumt er å gå i butikken med barna og si: "Hva skal vi ha til middag i dag da, dere?" ...

Gir du barna dine riktig mat?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:19   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Helt ærlig: jeg synes denne artikkelen var urteit. Hun blander forsøk på saksopplysning med jabb rundt loff og pasta, og får det til og høres ut som om ett og annet ferdigmatprodukt er ensbetydende med at barna velger all mat.

Det meste av artikkelen er jo opplagt for de fleste, og jeg har ikke tro på å tenke karbohydratreduksjon til barn. Jeg har tro på sunn og balansert mat.

Flott at hun har funnet ut at man må ta tilbake makten på kjøkkenet. Jeg har aldri gitt den fra meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:22   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Enig, apan, selv om det selvsagt er mange gode poeng i artikkelen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:22   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Apan: så du mener at vanlig pasta, ris og hvitt brød er helt ok i store mengder hos barn?

Opprinnelig lagt inn av apan

Jeg har tro på sunn og balansert mat.

Det er jo nettopp sunn og balansert mat hun skriver om.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:23   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Jeg gir barnet mitt riktig mat, men tanken på å gi ham karbohydratredusert mat har aldri slått meg, og jeg er enig med apan i at denne artikkelen var urteit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:24   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

[quote=Amelie;3321751]Apan: så du mener at vanlig pasta, ris og hvitt brød er helt ok i store mengder hos barn?

Høh? Det var da langt fra det jeg oppfattet at apan sa?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:27   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Jeg er helt uenig i hennes mening om at lavkarbo er bra for barn. Barn i aktivitet trenger karbohydrater. Jeg har en gutt med diabetes, og vi er ganske bevisst på at han får langsomme karbohydrater, og siden vi måler blodsukkeret hans ofte vet vi godt hvilken virkning maten har på han. Jeg ser også at når han trener så forbrennes det veldig mye karbohydrater, så jeg ser dette nærmest som "bevis" på at alle barn trenger tilskudd av karbohydrater, fordi de er så aktive.

Ellers legger vi vekt på hjemmelaget variert mat, grove kornprodukter, og begrenset mengde raske karbohydrater. Det betyr ikke at det er bannlyst med et tynt lag syltetøy på skiva av og til, eller lørdagsgodt for den saks skyld. Måtehold er tingen her tror jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:27   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Hvem er hun der egentlig? Hun synser ivei og forsøker å fremstå som en autoritet som kan mene noe om kosthold uten å underbygge påstandene sine. Noe hun ikke gjør. Det meste hun skriver er jo ikke akkurat kontroversielt og jeg skjønner ikke helt at hun tenker at dette er noe som ville revolusjonere kostholdet til barn her i landet. Jeg mistenker i hvertfall deler av dette innlegget å være oppgulp fra lettfordøyelige amerikanske kilder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:28   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Apan: så du mener at vanlig pasta, ris og hvitt brød er helt ok i store mengder hos barn?


Det er jo nettopp sunn og balansert mat hun skriver om.

Ja, og intet nytt? Bortsett fra at hun begynner å trekke inn mengden karbohydrater kvantitativt?

Selvsagt er ikke vanlig pasta, ris og hvitt brød ok i store mengder. Ikke for noen. Det ligger innenfor vanlig kunnskap om sunn mat det. Hvis man må telle karber for å skjønne at loff er usunt, går det litt treigt hos en tror jeg.

Det er masse gode poeng i artikkelen, men det er jo absolutt intet nytt? Forkledd under en lavkarboparaply snakker hun om et helt vanlig sunt kosthold på en måte som får det til og høres ut som om hun har funnet ut noe helt revolusjonerende. At grovt brød med makrell i tomat metter bedre enn loff med smør, er jo ingen bombe akkurat.

I tillegg forfekter hun en ytterligere karbohydratreduksjon, men dette blandes inn i en suppe om at barn velger pølser og pasta.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:32   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Det der var en artikkel skapt for å gi dårlig samvittighet.

Ungene mine spiser sunt og godt. De får grovbrød, kjøttpålegg, fisk, fullkornspasta og havregrøt. Men de får også ferdigpizza, brus, snop og sjokoladepålegg - av og til.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:33   #11
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Ho der er ein artig skrue. Ho har starta ein del kranglar på forumet for studentar ved skulen min. Ho er tydeligvis ein tidligare elev.
Ein kan vel sei at me som studerer no ikkje er heilt einig med det ho seier til tider.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:42   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Hvem er artikkelen egentlig urteit for? FP's mange opplyste og bevisste foreldre? Hva er det som er så selvsagt?

Er det teit å skrive at man bør redusere lyst brød, vanlig pasta og ris,
eller mener dere at dette er helt selvsagt for dere?
Er det teit at man bør være obs på innholdsfortegnelsen og tilsetningsstoffer i matvarer, eller vite hva fabrikkfett er?

Bare lurer på om dere har lest eller skummet artikkelen.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:44   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Svaret på spørsmålet: Nei.

Glimerende artikkel, Amelie? Hvorfor det? Jeg synes det er en typisk artikkel som skal inspirere perkfete folk til en felles akk og ve og velte seg i andres inkompetanse eller latskap - framfor å inspirere til positive endringer. Jeg ble ikke verken inspirert eller imponert, selv om jeg ikke tilhører de som er allergisk mot fokus på å redusere karbohydratinntak for både voksne og barn. Jeg ble muligens påvirket av layout og manglende info om forfatteren sånn helt fra starten av.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:45   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Jeg syns artikkelen er en grei oppsummering av det folk flest vet og ikke vet om kostholdet til barna våre, og litt oppklaring av hva lavkarbo bør være.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:49   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Det er teit å hevde at barn bare vil velge dårlig mat. Mine barn syns grillet laks med vårløk og soyasaus er helt nydelig, de altså. Det er teit å forsøke å selge inn som banebrytende nyheter at sukker og stivelse er noe mange får for mye av og at man må tenke over inntaket - det er vel ingen dør man kan sparke inn som har stått åpen lenger enn den der. Og til sist er det idiotisk å komme slengende med lavkarbo for barn. De fleste barn er aktive og trenger karbohydrater i kosten. I motsetning til voksne som ikke svir av like mye energi. Barn skal ha gode proteinkilder, gode fettkilder og bra med karbohydrater i kosten sin.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:51   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hvem er artikkelen egentlig urteit for? FP's mange opplyste og bevisste foreldre? Hva er det som er så selvsagt?

Er det teit å skrive at man bør redusere lyst brød, vanlig pasta og ris,
eller mener dere at dette er helt selvsagt for dere?
Er det teit at man bør være obs på innholdsfortegnelsen og tilsetningsstoffer i matvarer, eller vite hva fabrikkfett er?

Bare lurer på om dere har lest eller skummet artikkelen.

Jeg har lest den. Og nei, det er ikke urteit selv om en god del av det er selvfølgeligheter for veldig mange.

Det er imidlertid veldig mye synsing og lite fakta. "redusere lyst brød, pasta og ris", fra hva til hva? Og hva er belegget for dette bortsett fra at dette er anbefalinger fra myndighetene og common sense?

Frukt som kilde til overvekt hos barn - dette bør hun virkelig ha belegg for i vitenskaplig litteratur for å hevde. Det er ingen kildehenvisninger.

Mine innvendinger er at dette ikke er en vitenskaplig artikkel, det er synsing. Det betyr ikke at alt som står der er feil, tvert imot er det meste noe som er godt kjent og som de fleste forsøker å nærme seg i sitt eget kosthold, men hun underbygger det ikke på noe vis eller kommer med konkrete anbefalinger. I tillegg sier hun et par ting som jeg mener er direkte feil rent medisinsk eller i det minste kontroversielt og som burde underbygges med vitenskaplige studier hvis man skulle hevde noe sånt. Dette har med andre ord samme seriøsitet som mye av det man finner i ukeblader, det kan selvfølgelig være mye riktig i det, men det kan også være faktiske feil.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:51   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Jeg synes jo ikke artikkelen var oppsiktsvekkende på noen måte, men for meg var den faktisk litt nyttig. (Så får vi se hvor lenge den sitter i...) Vi har lett for å ty til lettvinte løsninger, spesielt i en tid som dette når dagene er fylt av avslutninger og pølsefester så langt øyet ser. Ja, jeg vet at loff og Nugatti ikke er bra for ungene og det spiser vi også svært sjelden. Derimot blir det en del mer pasta og pølser enn det jeg kan gå god for, og de har så langt spist is to ganger denne uken, selv om det bare er onsdag...Jeg er et opplyst menneske som kan lese, og jeg vet veldig godt hva som er riktig og hva som er feil mat, det betyr ikke at jeg alltid gjør det som er riktig. Jeg er ikke av de verste i klassen når det gjelder kosthold, men jeg har et stort forbedringspotensiale både når det gjelder meg selv og barna mine.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:52   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Minsten har vært i bursdag i dag. Når vi handlet gave til bursdagsbarnet spurte han meg om hvorfor det alltid var pølser i bursdager. (Han liker ikke pølser.) Hvorfor kunne det ikke vært fisk?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:53   #19
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Vet ikke ALLE som følger med litt at lyst brød, vanlig pasta og ris er noe man bør begrense?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:55   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vet ikke ALLE som følger med litt at lyst brød, vanlig pasta og ris er noe man bør begrense?

Jo.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no