Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du til å hande på Lidl?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 01:22   #1
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får du til å hande på Lidl?

Og hva kommer du hjem med ?

Det lurer jeg på i natten. Hver gang jeg går på matbutikken smeller jeg av en femhundre kroner. Her innunner ligger alt til husholdningen, såpe. rengjøring, hygieniske artiker og selvsagt mat.

Vi stoppet innom Lidl kun for moro skyld. Prislappen kom på en 200 kr og vi hadde handlet 2 bæreposer. Jeg var i utgangspunket overrasket. Men vi hadde ikke handlet noe mat .
Hvordan er det med dere andre, handler dere mat på Lidl.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 01:25   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Ja, jeg er blitt Lidl-handler. Får gjerne 7-8 bæreposer for tusenlappen. :fornøyd:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 01:35   #3
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg er blitt Lidl-handler. Får gjerne 7-8 bæreposer for tusenlappen. :fornøyd:

Er det sant Sitron . Si litt om hva du kommer hjem med da ? Jeg kom hjem med tulle mat. Sjokoladepudding, vaskemidler, en banan, og bare tull. Ble veldig nysgjerrig nå

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 02:29   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Jeg har enda tilgode å handle i en Lidl butikk her i Norge, men har flere ganger handlet i den i Arvika (npr vi har besøkt svigermor som har flyttet dit)

Halvparten av det jeg har kjøpt har vel vært mat, ellers blir det mye som jeg egentlig ikke har brukt for.
I fjor kjøpte vi en hel haug jukse Powerade "brus". Kjempekjekt i barnebursdager. De er dessverre blitt borte.
Det var 30,- for 6 flaske når vi kjøpte de første gangen for å prøve de. Når vi hamstret til bursdag var de på tilbud til 15,- for 6 flasker (0,5L)
Ellers kjøper vi halvliters flasker med brus som ungene får på lørdager der.
15,- -20,- for 6 flasker (0,5L)

Ungene mine er alt annet en glade i frokost, men jeg får i de frokostblanding.
(jepp, den usune sjokoladevarianten)
Handler det også på Lidl. Halv pris i forhold til de fleste typene vi her i Norge
(prisen er litt lavere og mengden er det dobbelte på de vi kjøper)

Pommes frites til å steke selv kjøper vi også. Veldig billig og det er sånne litt tykke. De blir ikke steinharde når man friterer de.

Ellers blir det litt pålegg, typiske tyske pølser og dopapir.
De siste gangene har vi handlet et dopapir som har vist seg og være ganske drøyt. 10 ruller for 30,- Måtte løpe og se, hver rull var på nesten 28 meter.

Ellers blir det litt ymse også.

Norsk Lidl butikk har jeg ikke engang vært i, og det kommer vel heller ikke skje med det første. For det er ingen i nærheten.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 07:14   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Der handler vi:

tørrvarer, vaskemidler, dopapir, tørkeruller, godteri, Frukt og grønt, middagsmat og annet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 07:31   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Jeg har prøvd meg på Lidl-handel, men det eneste vi er fornøyd med er karbonadedeigen, brie og sjokolade (noen og 70% kakao). Jeg er fryktelig kresen på mathandel og handler som regel for ca 2000 i uka på Meny eller Maxi hvor de har ordentelig utvalg av gode produkter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 07:47   #7
Esmeralda
Nybegynner
 
Esmeralda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 21
Esmeralda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Har handlet på Lidl noen få ganger, og er kommet frem til at familien min er Rema typen i stedet.
Ungene var svært uvillige til å prøve noe nytt, (noe som overrasket meg...) så det blir nok ikke så ofte jeg handler der igjen.

Esmeralda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 07:53   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Er det sant Sitron . Si litt om hva du kommer hjem med da ? Jeg kom hjem med tulle mat. Sjokoladepudding, vaskemidler, en banan, og bare tull. Ble veldig nysgjerrig nå

Handler mye kjøttprodukter og sånt der. De har knallgode tilbud ganske ofte. Ellers handler jeg vel omtrent alt der, om jeg først er der. Det eneste de ikke har er ordentlig babymais. Den de har ligger i en eller annen eddiklake. Skikkelig ekkelt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:03   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Jeg handler aldri på Lidl, de har så mye pjatt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:09   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Det har de på Rema også, det betyr ikke at man trenger være så dum at man kjøper det!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:13   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg handler aldri på Lidl, de har så mye pjatt!

Det kan du finne i de fleste butikker men du bestemmer selv om du kjøper det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:25   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Jeg har vært på Lidl par ganger, men har ikke handla noe særlig. Måtte på Rema etterpå

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:19   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Har kikka der noen ganger, men er ikke mye jeg kommer ut med nei.
Så det er nok ikke min type butikk, og desuten er den langt borte

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:28   #14
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl ?

Grønnsaksdisken på Lidli er himmelrik for meg som har bodd i Finnmark i fem år. Ellers kjøper jeg ikke noe særlig der.

  Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:31   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Hvis jeg har tilgang på bil så handler jeg gjerne for nesten en mnd i slengen på lidl og kun for oppunder 1000 lappen.. da handler jeg alt jeg trenger.. skulle man ikke det? de har jo det samme som andre butikker.. og jeg er veldig glad nå som de har fått TORO.. hehe..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:36   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg handler ikke på Lidl. Gidder ikke alt ikke-mat-jåleriet.
Billig mat får jeg på Prix også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:36   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Prix?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:40   #18
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Prix?

ja der er det jo dyrt..

det som forvirrer folk er alle ukjente pakningene og logoene på lidl. Hvis man skrive liste over alt man skal ha, og studerer pakningene og innholdsfortegnelsene så kan man finne alt de har i vanlige butikker også.. dessuten er det bare sunt å prøve litt nye ting. Man kan spare noen 1000 i mnd å handle på lidl ja.. bare synd jeg ikke har bil.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:43   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Prix?

Jepp!
Jeg handler de billige variantene på Prix (Coop Xtra) og jeg har kikket ganske nøye på prisene på Lidl. Det er ikke store forskjellen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:47   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jepp!
Jeg handler de billige variantene på Prix (Coop Xtra) og jeg har kikket ganske nøye på prisene på Lidl. Det er ikke store forskjellen.

men da er kanksje kvaliteten bedre.. det syns hvertfall jeg og jeg kjøper veldig mye billigmerker..
Firstprice er værst.. så kommer XP og lidl har veldig mye bra. men det er jo bare MIN mening.. (altså i matvarer tenkte jeg på nå)

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no