Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er rot for deg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 00:54   #41
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg elsker å ha det ryddig! Men har jeg det? Nope, desverre. Vi er rotekopper hele gjengen, og tar heller skippertak om lørdagen. Men i ukedagene blir kun det helt nødvendigste utført. Da er vi sliten, og det overskuddet vi har bruker vi på forskjellige fritidssysler.
Men rett skal være rett. Jeg blir mer ryddig jo eldre jeg blir. Så noe positivt er det å snart fylle 40

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 00:56   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Iset får aldri komme hjem til meg, det gjelder forresten flere av dere.

Nå må du ikke tro det alltid er ryddig her. Jeg har jo barn og sier jo at jeg (desverre) må slække på ryddemanien min pga. det så jeg ikke fremstår som en psyk manisk mamma som ikke lar ungene får være unger, hehe. Så jeg rydder når de har lagt seg, og det kan godt flyte litt, men etter en dag eller to får jeg helt neller og må ta et krafttak. Jeg LIKER ikke rot, jeg blir sprø av det, så jeg tilbringer ofte store deler av kvelden på å rydde, slik at det blir mer koselig å stå opp dagen etter. Og jeg ser litt frem til den dagen ungene flytter ut så jeg kan ha det ryddig hele tiden. Forresten, da må vel mannen også flytte ut, han er IKKE slik som meg, for helsike. Skjønner virkelig ikke hvordan sokker og t-skjorter kan havne på gulvet VED SIDEN AV skittentøyskurven. What?!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 00:56   #43
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg er er skikkelig rotehode. Jeg ser rett og slett ikke rotet. Det er plagsomt og kjedelig, ikke minst fordi det ender med styrtrydding hvis det kommer noen. Mannedyret syns det er ganske så irriterende, for jeg rydder jo ikke med mindre jeg får beskjed om det. Jeg mener ikke å være rotete, jeg bare skjønner ikke at det er rotete. I følge Oprah så er det et genuint syndrom som vanskeliggjør livet til mange, mange mennesker hver eneste dag :hulk:.

Samtidig så elsker jeg å eie så lite som mulig. Nå har vi plutselig litt flere ting, og det er skikkelig kjipt. Selv om jeg er et rotehode så elsker jeg flater. Få møbler, lite ting. Bare luft og ledig plass. Det er deilig.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 00:58   #44
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, da må vel mannen også flytte ut, han er IKKE slik som meg, for helsike. Skjønner virkelig ikke hvordan sokker og t-skjorter kan havne på gulvet VED SIDEN AV skittentøyskurven. What?!

Igjen så må jeg foreslå duplex med soverom vegg i vegg og hemmelig gang.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 01:00   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

DET hadde vært noe. Så kunne han hatt det så godt i rotet sitt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 01:00   #46
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Hva som er rot spørs på øynene som ser og noen ganger ser jeg ikke noe i det hele tatt.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:52   #47
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skulle gjerne bodd med en som Iset jeg og. *lat*

Jeg er på lik linje som Iset når det gjelder rot, så vi hadde absolutt sluppet å irritere oss over hverandre om vi hadde bodd sammen.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:53   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:11   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg er på lik linje som Iset når det gjelder rot, så vi hadde absolutt sluppet å irritere oss over hverandre om vi hadde bodd sammen.

Jeg skjønte det da. Men jeg er ikke så veldig rotete selv egentlig, men det blir ganske mye rot med barn som ikke er oppdratt av en veldig rot-dektekterende mor. Så hadde vært flott å bo med en som klikka på det og fiksa saken.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:14   #50
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Mannen min og jeg er hvertfall ikke enige om hva som er rot.

Jeg blir sur og gretten av rot. Rot er ting som står steder det ikke hører hjemme. Det være seg kaffekopper (ikke i bruk) på stuebordet, sko utenfor skoskapene og klær utenfor skittentøyskurven. Jeg jobber mye med å senke kravene i forhold til dette, for de fire andre i husholdet skal tross alt kunne leve sine liv de også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:15   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skjønte det da. Men jeg er ikke så veldig rotete selv egentlig, men det blir ganske mye rot med barn som ikke er oppdratt av en veldig rot-dektekterende mor. Så hadde vært flott å bo med en som klikka på det og fiksa saken.

Du skulle sett mine unger, jeg fatter ikke at det går an å rote så mye, og de HAR vokst opp med en ryddemanisk mor.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 13:59   #52
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg tilhører også dem som blir stresset og sur av rot. Det er faktisk bedre for meg å bruke energi på å rydde, og så slappe av, for jeg klarer ikke å slappe av hvis det er bombet i huset. Og siden jeg har en mann som jobber turnus, er det bortimot helt strøkent i alle rom mens han er borte, og dessverre ikke like strøkent når han er hjemme. Han tror tydeligvis fullt og fast på Oppvaskmaskinguden, som fyller skitne ting inn fra benken og i oppvaskmaskinen, og også på vaske-, tørke- og støvsugeguden. Vi har hund, og da nytter det bare ikke å støvsuge hver 3.-4. dag, men det har ikke sklidd inn enda. Jeg vurderer å iføre snuppa hvit velurdrakt, og la henne krype på et gulv som ikke har vært støvsuget på tre dager, så får han se selv. Nå er han ikke ille i det hele tatt, men jeg er nok litt ille andre veien.

Ellers er det min tanke også at rot er ting som ikke ligger på sin plass. Jeg forsøker å innføre at alt skal ha sin plass, så finner man det raskere når man skal ha det, også.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 14:47   #53
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg er hysterisk til tider.
Min mann går hele tiden rundt og leter etter kaffekoppen sin, og spør meg stadig om jeg har sett den. Og siden jeg anser en tom og forlatt kaffekopp som oppvask så sier jeg som sant er at den har jeg ryddet på plass i oppvaskmaskinen. Nå truer han med at han skal ta med seg kaffekoppen på do, for hvis han går fra den et øyeblikk forsvinner den jo bare.
Jeg fikk en ahaopplevelse for en stund siden da, så jeg har mye mer slækk når det kommer til datterens rom. Hun fikk nemlig hysterisk anfall fordi jeg ryddet MENS hun lekte med noe greier, og jeg skjønte da at jeg kanskje var litt i overkant manisk.

Når det er sagt går det i perioder altså, det kan se bomba ut hos oss også, men det er heldigvvis stort sett overflatekaos.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 14:59   #54
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg er ekstrem, i "feil" ende av skalaen. Gangen vår bugner av sko og jakker og votter og luer og reklame og gamle aviser og sekker og jeg vet ikke hva. I stua står fortsatt et ekstra spisebord som vi ikke har ryddet unna siden nyttårsaften (unnskyldningen er at det også ble brukt i Lillemors bursdag sist helg), det ligger leker og tegnesaker rundtomkring, og Lillemors klær som hun har funnet det for godt å ta av til fordel for noe annet. På kjøkkenet er det til enhver tid tomflasker og nips som vi ikke vet hvor vi skal gjøre av. Badet er fullt av rot, og for ikke å snakke om soverommet vårt (mitt rot, vel og merke).
Og det er ikke helt uproblematisk, for mannen min hater rot. Han hater rot, men lever fint med støvete gulv. Jeg lever fint med rot, men foretrekker noenlunde rene gulv. Itj så greit.

Er du meg? Jeg fniste da jeg leste det med bordet; vi har fremdeles de ekstra platene i spisestuebordet vårt, de har stått der siden juleselskapet. Og vi har julelys i hekken ute fremdeles. Og vi har en million ting som ikke har noe fast sted å bo.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:05   #55
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg er kjemperyddig. Innerst inne. Det ser bare ikke slik ut i huset mitt for tiden. Etter at minstegutten kom, for ett og et halvt år siden, har jeg gitt litt opp. Med fire barn og deres venner, drømmemann som jobber mye og de minste barna mye hjemme, har jeg rett og slett ingen mulighet til å nå opp til min egen standard lenger.
Så nå har jeg mer eller mindre overgitt meg til rotet, prøver å smile tappert hver gang jeg finner mobiltelefoner i papirkurven, kattehår i dukkesengen, single sokker i krydderskuffen og collage av lego, sokker, tegnesaker og kubbelys på spisebordet.
For meg er rot når ting er på steder de ikke burde være. Jeg liker meg aller best når stue, kjøkken, bad, hall, kontor og vårt soverom er strøkent. Jeg tåler godt litt rot på barnerommene, de har ikke samme standart som meg og det er ok.
Jeg skulle ønske jeg likte litt rot, jeg. Det ville vært godt å kunne slappe litt av med rotet, i stedet for å stadig få akutt behov for å puste i pose i vårt daglige kaos.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:12   #56
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Iset får aldri komme hjem til meg, det gjelder forresten flere av dere.



Fadese og Miss Norway derimot:


Sist redigert av løve70 : 01-04-10 kl 15:23.
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:14   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja det var jammen rørende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:26   #58
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja det var jammen rørende.

Nemlig smileyen har blitt rørende....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:43   #59
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er du meg? Jeg fniste da jeg leste det med bordet; vi har fremdeles de ekstra platene i spisestuebordet vårt, de har stått der siden juleselskapet. Og vi har julelys i hekken ute fremdeles. Og vi har en million ting som ikke har noe fast sted å bo.

Haha, jeg slo sammen mitt spisestuebord i går, det har også stått siden jul.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:01   #60
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Jeg synes det er rådeilig å komme på uanmeldt besøk til Fadese, for da får jeg se at det er flere som meg der ute. Vi roter noe infernalsk. Heldigvis rydder vi ofte også, så på fredagen er det vaskedag og flatene er rene. I noen timer. Og så er det på'n igjen.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no