Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å finne knagger til gangen! Og kanskje en kommode? Skohyller?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 10:31   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne knagger til gangen! Og kanskje en kommode? Skohyller?

Vi pusser opp gangen (også). Gamle garderobeskap er revet, sammen med en aldeles unødvendig vegg. Jeg hadde først tenkt å sette opp nye garderobeskap, men GUUUUUURI så deilig det er å ha det åpent! Man kan jo faktisk kle på seg jakka uten å kræsje.

Så - jeg tenker knaggrekker. Kanskje med skohyller under? Og hattehyller over? Muligens må det være en kommode med i bildet, eller noe annet som er praktisk i forhold til å oppbevare luer/skjerf/tjukke gensere etc.

Veggen som bli til disposisjon er 3.75 m.

Vi har hatt disse knaggene til ungene, bare i den varanten som skrus på veggen, og jeg liker dem godt. Veldig praktisk med to "lag" knotter. Men kvaliteten har vært noe ymse, men muligens finnes det lignende, mer solide varianter? De bør tåle tunge ting og hard bruk.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 10:35   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne knagger til gangen! Og kanskje en kommode? Skohyller?

Vi har hvite iKEA-skokommoder, et høyt hvitt pax-garderobeskap og diverse knagger.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 10:57   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å finne knagger til gangen! Og kanskje en kommode? Skohyller?

vi har nettopp montert garderobeinnreiing frå Elfa, og ikkje satt opp skyvedører enda. Hjelpe meg for ein kvalitet og bra funksjon! Eg er frelst! Eg likar Pax frå IKEA også, men det blir rett og slett ikkje det samme som Efla altså. Mesh-korgene er veldig fine og nokså tette slik at luer og vottar ikkje fell ut mellom sprinklene. Trådhyller høgt oppe er fine til boksar du kan ha andre ting i. Hylleplater i magehøgde er fine til å lage ein "benk" i rommet til plassering av post, nøklar og diverse. Om du likar å ha det litt åpent, så er Elfa såpass fint (du får decor-lister til) at du gjerne kan ha det ståande som det er, utan dører på.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no