Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi skal pusse opp og må gjøre en hel rekke valg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-18, 08:16   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal pusse opp og må gjøre en hel rekke valg

Vi skal gjøre en ganske omfattende oppussing av huset og må gjøre mange valg. Hva er vel da bedre enn å spørre dere?

I går var vi på Kvik og så på kjøkken, og jeg har lyst på et som ikke har helt blanke flater men en ramme på frontene. Det er veldig stilrent og lekkert med helt blanke flater, men jeg har inntrykk av at «alle» velger det for tiden. Når det gjelder benkeplate heller vi mot hvitoljet ask. Noen erfaringer eller synspunkter? Vi skal forresten ha hvite subwayfliser over kjøkkenbenken.

Det vanskeligste valget akkurat nå er flisene i entreen. Jeg liker historiske fliser veldig godt og ønsker den stilen (men lagd av samme materiale som vanlige fliser). Mannen har nok en mer fornuftig preferanse, ettersom han ønsker å gå for grå stein. Er det noen som har erfaring med historiske fliser eller lignende? Angrer du? Vasker du gulvet ofte fordi alt skitt synes?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no