Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa frå Boconcept

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 10:50   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sofa frå Boconcept

Nokon som har erfaring med sofa frå Boconcept? Er det bra kvalitet? Vi skal kjøpe oss ny sofa, og ønsker ei modulsofa. Dei har fleire fine, bl.a. Indivi2 og Fargo, som er mest aktuelle for oss. Eg likar at ein kan velge og vrake i ulike føtter (vi skal ha føtter i eik), armlene, ligge/sitte-modular og stoff/hud.

FARGO




INDIVI2

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 10:55   #2
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Jeg elsker BoConcept og hadde jeg hatt råd skulle jeg bare hatt møbler derifra. Veldig bra kvalitet synes jeg. De hvite reolene og hyllene veier omtrent 4 ganger vekt på alt fra IKEA og hvitfargen er like "hvit" fem år senere. De blir ikke gule som Billy hyller. Jeg har et svært valnøtt kjøkkenbord også fra BoConcept som vel er minst 5 år gammelt og holder seg veldig bra.

Hvis jeg noen gang får ei stor leilighet blir drømmen å ha en svær lav BoConcept modulsofa. Så lucky you sier jeg. Tror ikke dere vil angre!


Sist redigert av Lisa : 28-09-12 kl 11:30.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 11:23   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Takk Eg syns ikkje prisen var fullstendig avskrekkande, men det hjelper veldig på at vi har fått nokre kroner i innflyttingsgave frå foreldre, som ønsker at det skal gå til ein sofa.

Sofaen vi har nå er 10 år gammal og i ullstoff. Det er blitt veldig stygt med tida - veldig nuppete. Eg antar at dette er eit problem med ullstoff? Boconcept kan levere i filt, men det MÅ da nuppe seg lett? Nokon som veit noko om slikt?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 11:29   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Vi har to stoler derfra som vi er superfornøyd med. Det jeg ikke er fornøyd med er Skeidar som leverandør. Stolene ble noe sånt som tre måneder forsinket, Skeidar tok aldri kontakt med oss, vi måtte ringe og mase. Flere av gangene løy de oss rett opp i ansiktet ved å si at de var nettopp ankommet og skulle kjøres ut, til neste gang å være forsinket fra fabrikken, borte på veien, glidelåsleverandøren streiket og what not. Jeg skal aldri, aldri ha noe med den møkkabutikken å gjøre. Skl jeg a flere boconceptmøbler drar jeg til dansk og kjører dem hjem selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 11:44   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Living har også BoConcept nå. Uten at jeg har erfaring med leveranser derfra. Bare til åpplysning.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 12:19   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Ah, good to know. Om ikke living eies av Skeidar da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 14:04   #7
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Nei, Living eies ikke av Skeidar men de er nå i en slags allianse av et slag. Kjenner flere som er svært misfornøyde med kundeservice fra Living også (type vente 3 mnd på sofa så levers feil farge osv.)

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 14:08   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa frå Boconcept

Vi har en stor vinkelsofa som vi har hatt i to år, er veldig fornøyd med den. Stoffet har holdt seg bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no