Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Parkett eller laminat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 22:43   #1
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Parkett eller laminat?

Vi skal ligge nytt gulv i vårt nye hus, og da lurer jeg på hvilke gulv vi skal gå for. Dette er jo stor forskjell på pris når det gjelder laminat og parkett, og vi skal ha mye gulv (80 kvm) til å begynne med. Vi har hele tiden tenkt at parkett er det beste. Men har fått høre av andre som har lagt laminat at de er veldig fornøyd. At det er varmt og slitesterkt.

Hva ville dere valgt? Noen som har laminat og er fornøyd?

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:47   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Jeg ville valgt parkett, uten tvil. Penere, varmere og kan slipes når det trengs fornying.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:49   #3
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville valgt parkett, uten tvil. Penere, varmere og kan slipes når det trengs fornying.

Det jeg tenker også, men blir usikker når andre forteller at de er fornøyd med laminat. Jeg synes laminat er litt kjipt selv.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:49   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Definitivt parkett! Laminat er kaldt og hardt å gå på, og (etter min smak) ikke like pent som parkett.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:49   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Vi la laminat da vi pusset opp her for 12 år siden for å spare penger. Det var vi skikkelig misfornøyde med. Den var for det første veldig kald og får du hakk eller sår i laminat ser du den fargen som sitter under laminatsjiktet øverst, hos oss var det lysegrønt og det så skrekkelig ut. Hakk og sår blir det med unger i hus, det gjør det i hvert fall her.

Jeg minnes å huske at de rimeligste typene parkett bare kostet omtrent 30 % mer enn laminaten den gang da og da vi totalrenoverte her for fire år siden, var det ikke tvil om at vi skulle ha parkett alle steder der det ikke er fliser.

Jeg ville aldri ha valgt laminat.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:51   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Vi valgte laminat og det har jeg vært veldig glad for. Vi har en av Allocs dyreste laminater og den er behagelig varm å gå på, ikke statisk slik billiglaminater ofte er og den tåler alt av barn, hunder og ting som slippes ned. Jeg mistet f.eks. hammeren min ned en gang jeg sto og spikret fast en taklist. Det var ikke antydning til merke en gang. Vi har hatt gulvet liggende siden 2004. Vi har tre unger og har i perioder hatt flere store hunder og to katter. Det finnes ikke et eneste hakk på det 60 kvm store gulvet.

Billige laminater derimot er virkelig noe dritt. Vi har en billig greie i en liten gang og den er iskald, statisk og generelt stygg.

Jeg vil forresten anbefale at du tar en tur i butikken og ser på skikkelig laminat før du bestemmer deg. Det er mange som har veldig gamledagse oppfatninger basert på enten billig laminat eller laminat slik den var for 10-15 år siden. Det er himmelforskjell!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:51   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Vi har parkett her og jeg er ikke allverdens fornøyd. Det skal være kvalitet, men det er ikke veldig slitesterkt.

Der vi skal flytte er det gammel, men pen parkett i stua. Denne beholder vi. På soverom har vi valgt laminat og på kjøkken har vi valgt korkvinyl.
En del moderne korkgulv likner veldig på laminat og er både varmt og behagelig å gå på.

Parkett er definitivt finest å se på.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:52   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Vi la laminat når vi flyttet inn her vi bor nå for 7 år siden. Jeg er ikke spesielt fornøyd, og skal helt klart ikke ha det i sokkelen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:52   #9
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Parkett. Mulig dyr laminat er like bra, men da skjønner ikke jeg vitsen.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:55   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Uten tvil laminat, men ikke hvilken som helst laminat. Så jeg ville ikke valgt laminat fordi det er rimeligere. Gå for et Alloc gulv eller Pergo. Vi har lagt Alloc i hele huset, og de gulvene koster 330,- for m2 og rett i underkant av 300,-.

Vi hadde parkett tidligere. Hele 1.etg hadde vi Boen skipsgulv, og det koster mye - over 900,- pr. m2. Det regnes for det mest slitesterke gulvet blant parketter, men selv det får riper. Jeg takler ikke det videre bra Noen mener gulv med riper har sjarm - det synes ikke jeg

Fantastisk å kunne dra møbler, la pus og barn herje på gulvet, kunne gå med stiletthæler etc - uten å være redd for gulvet

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:57   #11
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Parkett. Mulig dyr laminat er like bra, men da skjønner ikke jeg vitsen.

Vitsen er at laminat tåler mye mer enn parkett. Laminat er vedlikeholdsfritt og det er mer enn hva man kan si parkett er. Man legger ikke laminat fordi det er billigere, men fordi man vil ha et gulv som man slipper å gjøre noe med. Vårt gulv har 50 års garanti.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:58   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Parkett. Mulig dyr laminat er like bra, men da skjønner ikke jeg vitsen.

Vitsen er vel at dyr laminat tåler mye mer enn parkett?

Vi har nettopp lagt parkett i alle soverom og gang oppe, har også planer om det videre nede i stua,
men når jeg leser om laminat som er varm og like fin som parkett blir jeg i tvil.
Slitsomt å ha et gulv man er "redd" for, vi går mye ut i hagen fra stua og ungene glemmer ofte å ta av sko
og drar leker fra den ene siden til den andre(selv omdet ikke er lov).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:59   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Vi har disse gulvene:

Alloc skipsgulv hvitoljet eik:



Alloc enstavs lutet furu:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:00   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Parkett. Dyr laminat er riktignok veldig mye kjekkere å gå på enn billig, men det er alikevel et "dødt", hardt og støyende gulv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:01   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Vi valgte laminat og det har jeg vært veldig glad for. Vi har en av Allocs dyreste laminater og den er behagelig varm å gå på, ikke statisk slik billiglaminater ofte er og den tåler alt av barn, hunder og ting som slippes ned. Jeg mistet f.eks. hammeren min ned en gang jeg sto og spikret fast en taklist. Det var ikke antydning til merke en gang. Vi har hatt gulvet liggende siden 2004. Vi har tre unger og har i perioder hatt flere store hunder og to katter. Det finnes ikke et eneste hakk på det 60 kvm store gulvet.

Billige laminater derimot er virkelig noe dritt. Vi har en billig greie i en liten gang og den er iskald, statisk og generelt stygg.

Jeg vil forresten anbefale at du tar en tur i butikken og ser på skikkelig laminat før du bestemmer deg. Det er mange som har veldig gamledagse oppfatninger basert på enten billig laminat eller laminat slik den var for 10-15 år siden. Det er himmelforskjell!

Alloc Original eller Commercial er virkelig fine laminater! Vi har Alloc Original eik i kjellerstua og gangen (mye trafikk inn og ut med sand og vann om sommeren), og den hadde jeg (interiørdesigner) trodd var parkett ved første øyekast. Kald er den heller ikke. Men ja, den er dyr.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:01   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Vitsen er at laminat tåler mye mer enn parkett. Laminat er vedlikeholdsfritt og det er mer enn hva man kan si parkett er. Man legger ikke laminat fordi det er billigere, men fordi man vil ha et gulv som man slipper å gjøre noe med. Vårt gulv har 50 års garanti.

Vi har slipt og lakket parketten omtrent hvert 10 år. Jeg synes ikke det er så veldig vedlikeholdstrengende, egentlig. Og definitivt verdt det for å få et ordentlig tregulv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:03   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Parkett. Dyr laminat er riktignok veldig mye kjekkere å gå på enn billig, men det er alikevel et "dødt", hardt og støyende gulv.

Hvor hardt og støyende det blir avhenger veldig av underlaget. Bruker man bare ullpapp blir det hardt og støyende. Brukes derimot de tykkere underlagene så synes jeg det utgjør stor forskjell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:05   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Slitsomt å ha et gulv man er "redd" for, vi går mye ut i hagen fra stua og ungene glemmer ofte å ta av sko
og drar leker fra den ene siden til den andre(selv omdet ikke er lov).

Ja, jeg synes det er forferdelig slitsomt. Mulig jeg er for pertentlig av meg når det kommer til slikt, men da tar jeg heller konsekvensen av det - bedre for husfreden Som sagt - vi drar schvære møbler over gulvene uten at gulvene får en skramme. Og nå som vi har fått en baby til i hus så er det godt å tenke på at han kan hamre og styre på, dra lekekasser over gulvene uten at mor har hjertet i halsen...

Gulvene her er såpass varme at vi ikke trenger tepper av noe slag. Ikke harde er de heller. Vi har også hatt billig-laminat på et soverom tidligere og det kan virkelig ikke sammenliknes

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:06   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Alloc Original eller Commercial er virkelig fine laminater! Vi har Alloc Original eik i kjellerstua og gangen (mye trafikk inn og ut med sand og vann om sommeren), og den hadde jeg (interiørdesigner) trodd var parkett ved første øyekast. Kald er den heller ikke. Men ja, den er dyr.

Har ikke tall på hvor mange som ikke tror gulvene her er parkett

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:09   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Mulig parkett er penere, men... vel, da snakker man om pen parkett.

*Har slitt, hakkete og ripete og nedslitt parkett*
Det hadde på mange måter vært penere med en god utgave av laminat. Med hund og småunger er det ikke som om jeg gidder slipe den ned heller akkurat nå. Men veldig pen er den ikke. (og kjøkkenet er stygt, rett og slett. Ett eller annet må vi gjøre der)

Men parkett er parkett da, det KAN slipes ned. (Jeg hadde dog glatt byttet dette mot et pent, kvalitetsgulv med laminat, any day.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no