Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-15, 14:34   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Jeg har en utleiedel, som i stua har en skuffe-/hylleseksjon, innebygd (den hadde på et tidspunkt et lerret i seg = hjemmekino, derav utformingen). Det er egentlig et idiotisk møblement som jeg vil bli kvitt på sikt. Og jeg har vurderer å male før jeg leier ut på nytt nå, så da må det ut nå. Men hvordan får jeg det ut? Det var tidligere andre deler, som jeg fikk gitt bort på finn.no, tror dere det er mulig her også? Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få løsnet det fra veggen. Og så ser jeg det må nye lister inn også.

Bilde i neste innlegg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 14:36   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Bilde

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjellerstue.jpg (29,1 KB, 95 visninger)
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 15:00   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Start med å ta av listene ja. Er det ferdigglagde moduler som er satt inn? Kan nesten se sånn ut på bildet.
Det høye skapet er kanskje skrudd inn i vegg eller ned i skapet under så let etter oversparklede skruehull om det ikke blir løst av å fjerne listen over.
Vi bygde innebygde hyller og da gjorde vi det sånn at det skulle være greit å fjerne etterpå slik at det bare vare å fjerne listene og så var de løse fra veggen.
Rart om den som bygde dette ikke tenkte sånn også.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 15:11   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Start med å ta av listene ja. Er det ferdigglagde moduler som er satt inn? Kan nesten se sånn ut på bildet.

Ja, jeg tror det er ferdige moduler, men de er tilpasset rommet. Takk for tips om lister. Jeg lurer på om noen vil ha dette, eller om jeg må på dynga.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 15:15   #5
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Legg ut bilde på finn og skriv "gis bort mot henting". Har gjort det samme to ganger med kjøkken, utrolig hva folk gjerne vil ha.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 15:42   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Enig med de andre.

Dersom du begir deg ut på å demontere selv, bruk en tynn sparkel/kniv til å gli mellom i skjøter osv for å finne ut hvor skruer/spiker er.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 21:59   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med innebygde skuffer/hyller?

Nå har jeg landet på å vente med å fjerne det til jeg selv skal ha denne delen av leiligheten til kjellerstue, så da gjelder det st jeg husker på at jeg lagde denne tråden. Takk for innspill!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no