Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Obligatorisk med julegardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 23:36   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Hvert år kommer svigermor innom og sier; Dere har ikke tatt frem pynten nå som dere pusser opp, ser jeg. Jeg er redd hun blir skuffet neste jul når huset er ferdig. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:39   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hvert år kommer svigermor innom og sier; Dere har ikke tatt frem pynten nå som dere pusser opp, ser jeg. Jeg er redd hun blir skuffet neste jul når huset er ferdig. Fnis.

Svigertiger skifter gardiner minst annenhver uke, så for henne er det nesten som et lite mareritt å komme hit. Hun kommer ikke hit så ofte da. Det er jo for så vidt en god grunn til å fortsette med den gardinløse tilværelsen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:44   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Min mor mener at vi er rare som ikke har gardiner. Jeg har sagt at jeg kan strekke meg til utvendig persiennesystem og mamma lurer på hva de gjorde feil i min oppdragelse.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:04   #24
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De naboene dine Myggen.. Er de veldig opptatte av sommer,vinter og påskegardiner også?

Jeg ble en gang spurt om vi ikke hadde vintergardiner. Jeg visste ikke at det var noe som hette det engang.

Ja, her er det full pakke blant bygdens befolkning. Men jeg holder meg til de julegardinene

Jeg er vel sånn som Cherryberry

Sitat:

Jeg er også meg selv året rundt. Det innebærer endel prostistusjonstendenser i månedene før jul

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:03   #25
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har minimalt med gardiner, derfor heller ikke julegardiner - man har da andre ting å bruke penger på.

Men så er det ingen som maser om akkurat det heller da. Svigerfar derimot synes det er tragisk at vi ikke skal ha juletre, men vi skal jo ikke være hjemme i jula. Skal det liksom stå og drysse helt alene?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:10   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Vi har minimalt med gardiner, derfor heller ikke julegardiner - man har da andre ting å bruke penger på.

Men så er det ingen som maser om akkurat det heller da. Svigerfar derimot synes det er tragisk at vi ikke skal ha juletre, men vi skal jo ikke være hjemme i jula. Skal det liksom stå og drysse helt alene?

Du får kjøpe et sammenleggbart tre med lys for å tilfredstille svigerfar

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:23   #27
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Her har vi koselige julegardiner i spisestuekroken. Kjøpt på Prinsess i fjor, tror jeg.

Ellers er jeg faktisk oppvokst med vintergardiner og sommergardiner
Har også veldig lyse og tynne gardiner om sommeren på stua, og de byttes ut til lunere og tykkere utpå høsten - liker at det er godt og lunt i rommene mine

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:29   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg har et ganske høyt vindu i trappen fra underetasjen. Der har jeg lyst på panelgardiner i litt julefarger, bare ikke med masse mønster og dilldall!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:40   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

HAr ikke julegardiner hverken i stuen eller på kjøkkenet og ikke skal jeg ha det heller

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:51   #30
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi er midt i et svært oppussingsprosjekt, og min kjære sier at jeg skal være glad hvis jeg får opp gardiner i det hele tatt til jul. Jeg later som om jeg furter litt, det er gøyest sånn. De gardinene vi har kjøpt, er hvite med en del rødt i. så de kan fint passere som julegardiner dette året.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:01   #31
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har ingen julegardiner. Jeg tenker hvert år at jeg skal kjøpe noen til kjøkkenet, men jeg får aldri somla meg til det. Kanskje i år...

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:04   #32
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du får kjøpe et sammenleggbart tre med lys for å tilfredstille svigerfar

:grøss:

Det blir kanskje et lite ett likevel, for vi kommer hjem til nyttår og får besøk av søstera mi med familie. Får gå i forhandling med sambo.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:09   #33
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har ikke gardiner på kjøkkenet, og i stuen er det uaktuelt å henge opp julegardiner. Og heldigvis for det. Jeg har 40 tommelotter når det kommer til gardinsying, og mye av det som er ferdigsydd er så heslig...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:23   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har ikke julegardiner noen plass, og kommer heller ikke til å skaffe oss det.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:31   #35
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

syns du hun går langt i å tekkes andre når hun vurderer å henge opp julegardiner til jul fordi mannen er glad i det?

Jeg vil ha masse gaver til jul. Jeg begynte allerede i oktober å tekke alle rundt meg slik at jeg får flest mulig pakker under treet mitt


Seriøst, man kan jo tekke noen uten å selge seg selv. Og det er jo bare koselig. Det er ekstra godt å gjøre noe for andre om det ikke egentlig er for seg selv en gjør det

Skjønte noen hva jeg mente nå? Det var bare så vidt jeg skjønte det selv...

Jeg skjønte veldig godt hva du mente. Og helt uten noen bakenforliggende lurerier for å få flere julegaver ( ), så liker jeg også å gjøre det hyggelig i huset for hele familien og ikke bare for meg selv.
Var det noe sånt du mente, også? HVis du skjønte hva jeg mente da.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:51   #36
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg har lyst på julegardiner!!
Her blir det koselige gammeldagse julevinduer med snøføyk inni. (Lager småvinduer m hjelp av rød teip, og sprayer med snøspray)

Tips om hvilke som kunne passet? (Billig)


Sist redigert av nam : 24-11-06 kl 01:37.
nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:24   #37
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg har ikke julegardiner. Har aldri hatt det heller.
Menn som blir julelykkelig av julegardiner har jeg aldri hørt om.
Faren min har i alle år insistert på at det ikke er ordentlig juletre uten bomull og norgesflagg. Han har aldri fått viljen sin heldigvis.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:51   #38
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

J
Faren min har i alle år insistert på at det ikke er ordentlig juletre uten bomull og norgesflagg. Han har aldri fått viljen sin heldigvis.

Det der insisterer min mann på også. Hvor har de det fra?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:57   #39
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det der insisterer min mann på også. Hvor har de det fra?

Farmor pleide å ha det på sitt tre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 13:28   #40
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Funnet julegardiner? hihi


Jeg var så gal at jeg kjøpte de på kid som står "god jul" på. Ble ikke så helt borti hæsteræva gærnt *ler*
Har 2 kjøkkenvindu og hadde i fjor et par blåe julegardiener og et grønne. Så dette ble mye bedre :P
*ler*

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no