Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp med å bestemme størrelse på Chie Mihara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-12, 08:45   #1
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Hjelp med å bestemme størrelse på Chie Mihara

Jeg sikler på disse skoene, og lurer på om jeg skal bestille størrelse 38 eller 39. Er det noen som vet hvordan Chie Mihara eller enda bedre, disse bestemte skoene er i størrelsen? Vet de har fri retur på Brandos, men det er jo best å kunne bruke så fine sko med en gang man får dem.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 09:09   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp med størrelse på Chie Mihara

Hva bruker du til vanlig, da? Og har du sett etter om det står cm/str noe sted på siden?
Jeg har et par høye hæler fra Chie Mihara og jeg synes de er "helt normale" i størrelsen. Mine er i 39 og føles litt trange (bruker 39,5 - 40 til vanlig) så størrelsen stemmer.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 09:24   #3
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp med størrelse på Chie Mihara

Jeg har pleid å bruke 38 i mange år, men er litt usikker etter forrige graviditet. Har vel bare kjøpt ett par sko etter det, så jeg vet ikke om det er de jeg har kjøpt som er litt trange eller om jeg egentlig har gått en halv størrelse opp.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 09:26   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med størrelse på Chie Mihara

Jeg har et par av disse og synes de er normale i størrelsen. Bruker str. 40 til vanlig, og har det også i disse.
Veldig gode og fantastisk tøffe sko forresten, og selv om de er dyre, så er de veldig solide og holder seg lenge.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 09:41   #5
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp med størrelse på Chie Mihara

Lurer på om det kanskje var du som linka til dem sånn at jeg "fant" dem. Tror jeg prøver meg på 38, så får jeg heller bytte om det er for smått. Blir jo bare gnagsår av for store sko, så det er heller ikke helt bra.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no