Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-11, 13:57   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Ja det lurer jeg på. Bortsett fra kamera, er noe som gjør at jeg bør oppgradere iPaden min?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 15:56   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Er det ikke kamera i det hele tatt på Ipad?
Jeg bruker en del facetime med min ipad 2. Det er morro og ganske koselig når man har slekt lenger unna.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 16:07   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Eg bruker ikkje kamera på iPad 2. Det er bare to megapiksler, så i tillegg til at sjølve ipaden er stor og klønete i forhold til mobil eller kamera, er ikkje kvaliteten på bileta noko å skryte av. Men nå veit eg ikkje kva andre forskjeller det er på dei to.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 16:42   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Det er ikke noe kamera på iPaden min nei. Det hadde jeg uansett ikke brukt. Har ingen jeg trenger å se på når jeg snakker med de. Kan uansett bruke iPhoenen til det.

Jeg aner ikke hva mer som er forskjell. Det er vel mulig med mer minne, og litt annet sånt plukk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 17:00   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Det skal visst komme en iPad3 i mars ryktes det, så var jeg deg ville jeg smørt meg med tålmodighet til da og sett om det kommer nye spennende ting på den.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 18:16   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har iPad, er det noe vits med iPad2?

Jeg har begge, og det er ikke noe stort poeng å kjøpe iPad2 når du har iPad. Jeg fikk iPad2 på jobben, ellers hadde jeg nok ventet på 3'ern eller kanskje til og med 4'ern.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no