Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erna Solbergs kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 09:11   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Sånn er det jo. Kristin Halvorsen gikk i signalrødt, husker jeg. Uten at det vel er en farge hun velger til vanlig.

Joda, hun bruker mye rødt utenom valgkamp også, men selvsagt blir det ekstra viktig med partiets farger i valgkampen.

Jeg syns for øvrig Ernas blå antrekk var mye finere enn dette. Jeg likte kåpen uten krave og syns hun var mer elegant og moderne i det enn i dette. Når jeg ser litt nærmere på det, så kan det hende det er samme snitt, bare stylet uliket med å brette til siden. :myser: Uansett, jeg syns hun kledde blått bedre enn rødt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 09:12   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Jeg har i hvert fall ikke sett henne med akkurat den rødfargen etter at alle avisene kommenterte hvordan den, eh, sto til ansiktsfargen hennes etter hvert som hun ble temmelig irritert. Sånn a propos utseendekommentarer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 09:15   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har i hvert fall ikke sett henne med akkurat den rødfargen etter at alle avisene kommenterte hvordan den, eh, sto til ansiktsfargen hennes etter hvert som hun ble temmelig irritert. Sånn a propos utseendekommentarer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:15   #84
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Kjoler er viktig. Kjempeviktig. Blås i den røde, den synes jeg ærlig talt ser altfor stor ut, særlig over skuldrene. Den lilla - på idrettsgallaen, det var kjolen sin, det!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 18:39   #85
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Den lilla - på idrettsgallaen, det var kjolen sin, det!

I fare for å framstå som grunn: Jeg syns Erna så superflott ut i den kjolen. WOW!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 19:31   #86
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Hun fikk ros her og: http://minmote.no/2014/01/her-er-idr...-stjal-showet/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 19:54   #87
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Fascinerende at Dronningen, Erna og Kirsti har samme klessmak.

Var valget på fargen på kjolen nyttårsaften bevisst??

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 19:54   #88
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Det har jo blitt skrevet noen meter om hvordan Kennedy vant over Nixon fordi han var penere.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:22   #89
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hun fikk ros her og: http://minmote.no/2014/01/her-er-idr...-stjal-showet/

Men alle de kommentarene da! Det er fint at de som er ufine angående kroppsform får på pukkelen, men det blir ikke veldig mye bedre når man i samme slengen begynner å antyde de ufines kroppsfasong.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:56   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Kommentarer har jeg gitt opp å lese.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 22:27   #91
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Jeg synes den lilla kjolen var finere, jeg.
Hvorfor ikke viser fram formene i stedet for å ta en stor jakke utenpå?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 09:07   #92
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

...mens jeg heller tenker: hun er statsoverhode, hun trenger vel ikke vise frem former. Hun prøver å se staselig og stat-elig ut, eller noe.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 09:12   #93
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

...mens jeg heller tenker: hun er statsoverhode, hun trenger vel ikke vise frem former. Hun prøver å se staselig og stat-elig ut, eller noe.

Nei, hun trenger ikke vise fram noe, men jeg synes likevel, og helt på generell basis, at man like gjerne kan vise fram at man er litt frodig enn å skjule kroppen i en stor jakke utenpå kjolen, slik hun gjorde i nyttårstalen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 14:10   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erna Solbergs kjole

Jeg syns nyttårstalekjolen (og den på slottsplassen da de dannet regjering) var veldig riktige for de anledningene, som er høytidelige og formelle og ikke fest og spas. Der syns jeg vi kvinner har noe bra som ikke menn har: Mulighet til å bruke klær til å signalisere ganske store nyanseforskjeller, i forhold til bare dress. Grad av formalitet, fargevalg, staselig, festlig, halvformelt, "i samsvar med de du skal møte" osv. For ikke å snakke om personlighet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no