Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kva er høstens must da AnneM?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 05:24   #41
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Er haremsbukser fortsatt hot? Eller hot nok, liksom? For det holder for meg, assa.
Det blir ikke som om jeg skulle kommet med superloose-bukser i 2000?

Jammen... Kan jeg få svar?
Tror jeg melder meg ut, jeg. Ingen her ser meg. :dramadrånning:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 08:45   #42
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, Majsa. Men nå ville ikke jeg gått i haremsbukser heller, tror jeg. Med mindre jeg var haremskvinne, selvsagt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 08:46   #43
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jammen... Kan jeg få svar?
Tror jeg melder meg ut, jeg. Ingen her ser meg. :dramadrånning:

Klart vi ser deg! Trodde du ikke det? Jeg bare ventet på at moteguruene skulle svare.
Jeg har ikke sett haremsbukser i butikkene, noe som sannsynligvis betyr at det ikke er så kult lenger.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 09:02   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Tenk om haremsbukser kommer tilbake! Det eneste jeg noen gang har fått til å sy!! Nå jeg ble veldig nostalgisk. Og så de fargene jeg hadde.

:tar meg sammen:

Hvis cityshorts (tåpelig ord) er av moten nå, så høres det fint ut. For jeg har uansett ikke fått det med meg. Lilla er min farge. Og grå og svart og hvit og brun og en rødfarge jeg ikke vet navnet på. Den er varm og ikke prangende og jeg er like overrasket hver gang jeg tar den på, at den faktisk ikke ser så verst ut, til meg.

Har akkurat vent meg til bukser med lavt liv. Og de må være smale nede. Og jeg trenger veldig ei ny nå. Kanskje jeg skulle sjekke ut AnneMs tips?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 11:31   #45
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jammen... Kan jeg få svar?
Tror jeg melder meg ut, jeg. Ingen her ser meg. :dramadrånning:


Haremsbukser er ute, ja.

Engineer jeans derimot

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 11:35   #46
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har akkurat vent meg til bukser med lavt liv. Og de må være smale nede. Og jeg trenger veldig ei ny nå. Kanskje jeg skulle sjekke ut AnneMs tips?


Prøv 571 Levis :rå:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 11:38   #47
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må følge med på denne tråden, jeg måtte nemlig google på cityshorts, hadde ikke fått med meg hva det var

AnneM, den skinnjakka var skikkelig fin! Problemet mitt er at jeg ikke klarer å gå med skinn. Men jeg har sett en del kule jakker i samme snitt , som ikke er av skinn. Neste Stopp har en i grønt, den står på ønskelista!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 15:34   #48
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Hehe. Tenk om haremsbukser kommer tilbake! Det eneste jeg noen gang har fått til å sy!! Nå jeg ble veldig nostalgisk. Og så de fargene jeg hadde.

De var in i vår, så vidt jeg vet. Min meget bevisste søster gikk i hvert fall i haremsbukser da.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 15:36   #49
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Forresten AnneM:
Mener du at haremsbukser er helt ute over hele fjøla, eller bare der du jobber? For jeg kan ikke si at jeg alltid har funnet alt som er in der heller, med all respekt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 19-09-06 kl 18:11.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 15:42   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant haremsbukser på salg på Svinesund, det bør vel være en indikasjon på at det ikke er den hotteste trenden. Men siden det er den eneste haremsbuksen jeg har sett "live", turte jeg ikke uttale meg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 15:43   #51
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg fant haremsbukser på salg på Svinesund, det bør vel være en indikasjon på at det ikke er den hotteste trenden. Men siden det er den eneste haremsbuksen jeg har sett "live", turte jeg ikke uttale meg!

Ups, der tror jeg at jeg fikk et endelig svar på spørsmålet mitt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 15:52   #52
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

De var in i vår, så vidt jeg vet. Min meget bevisste søster gikk i hvert fall i haremsbukser da.

Enda godt at også det gikk meg hus forbi!

*kan noen lage en 'puster lettet ut'-smiley?*

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 17:54   #53
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns cityshorts ser latterlig ut på de aller fleste. Særlig med strømpebukser og høye støvletter.

Ja, SELVSAGT bortsett fra dere her inne som bruker det . Men dere ser fantastiske ut uansett hva dere har på .

Ah, godt at du tilføyde siste avsnitt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 19:54   #54
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ah, godt at du tilføyde siste avsnitt.

Jeg vil jo nødig fornærme noen

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 20:11   #55
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Acne jeans

hva med smale jeans da? Hvordan scorer den på trendbarometeret?

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 20:22   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smale jeans vil jeg tippe ligger veldig nært toppen .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:19   #57
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Smale jeans vil jeg tippe ligger veldig nært toppen .

Tror nesten jeans med rette ben og høyt liv er enda hottere.
(type MOM Jeans )

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:12   #58
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Forresten AnneM:
Mener du at haremsbukser er helt ute over hele fjøla, eller bare der du jobber? For jeg kan ikke si at jeg alltid har funnet alt som er in der heller, med all respekt.


Sånn er det vel i de fleste butikker, noe blir hot og noe blir not

Jeg har ikke troen på haremsbukser noe sted jeg, hverken her eller der

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:13   #59
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

AnneM, den skinnjakka var skikkelig fin! Problemet mitt er at jeg ikke klarer å gå med skinn. Men jeg har sett en del kule jakker i samme snitt , som ikke er av skinn. Neste Stopp har en i grønt, den står på ønskelista!

Takk, liker den godt

Grønt er lekkert i høst, har lyst på en grønn også i skinn :sikle:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:18   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Må ut og handle lilla*

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no