Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-18, 11:26   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Bukser fra Blue og Mac, som føres av VIC/Match, er de jeg liker aller best. 4-way-stretch og finnes både som dressbuker og jeans. In Wear har også gode dressbukser.

Hva skjedde med Mexx? De hadde de beste jobbklærne, men har i stor grad forsvunnet?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 11:36   #22
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mitt problem er at jeg trenger bukser med lavt liv (med høyt liv går de opp til under puppene) og 34 i lengde. Det er vanskelig å finne. Jeg vil også ha dem smale. Dette finner jeg på Vero Moda og Only (hva er egentlig forskjellen på de to butikkene?), men de holder ikke fasongen så veldig lenge, egentlig. Jeg ble overtalt til å kjøpe jeans på Bik Bok i forrige uke, og damen som hjalp meg påstod at lengden på buksene der «passet alle» og at selv om de var 31 tommer, så hadde hun aldri hørt at noen trengte lengre bukser enn det i deres butikk.. Buksa er myk og elastisk, men jeg irriterer meg mer over lengden enn jeg hadde trodd da jeg kjøpte den.

Jeg har litt av de samme utfordringene; ting som er lave på livet blir akkurat passe på meg, men høy på livet= kan trekke opp til skuldrene, bortimot. Jeg tror det er fordi jeg har ganske smale hofter, men jeg kjøper stort sett enten lave eller midrise-bukser. Når det gjelder lengden, har jeg ikke slike utfordringer, men generelt bør du nok litt opp i prisklasse for å finne bukser med ulike lengder i tillegg til breddestørrelser. Buksemoten nå er dessuten ganske kort generelt, så da vil de nok oppleves som ekstra korte om du er lang i beina.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 11:36   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøpte bukse fra Days Like This denne uka, veldig god passform og hyggelig pris. Svart penbukse som passer til alt, de hadde med både vide og trange bein. Det aller beste er at den er så romslig i størrelsen at jeg kunne gå ned et hakk.

Akkurat det samme skjedde her. Men det var på Match, tror jeg. Veldig behalog med bukse om ikke strammer over magen, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-18, 10:33   #24
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg er kort i livet og har korte ben, trenger egentlig 30''. Men her var det mange gode tips, skal helt klart sjekke Days Like This, har kjøpt en del tøy derfra etter at de omprofilerte seg!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no