Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 13:29   #801
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva betyr da banningmeldingen? Håper det er lov å spørre om det.

Jeg skjønner ikke hva du snakker om?

HP er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:29   #802
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Kan vi ikke heller dra igang diskusjon om hull i ørene på småunger og sjokolade til babyer? Noen har sett noen gi en baby cola på MCDonalds?
Hoppestol? La kjæresten på 20 sove over hos 13-åringen? Vi gir alkohol på julaften til alle barna!

Kaller du meg en dårlig mor?!?!??

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:29   #803
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva betyr da banningmeldingen? Håper det er lov å spørre om det.

Hvilken melding mener du?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:30   #804
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.497
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg skulle ønske at en utkastelse ikke var så bastant og at det fantes bittelitt forståelse for at noen av oss opplever dette som et dilemma som ikke bare handler om nick, men om mennesker.

Jeg har så mye tiltro til alle på forumet, at jeg tror de skjønner at dette dreier seg om ekte mennesker, med ekte følelser. Jeg tror ikke at det bare er "noen" som opplever det slik. Jeg tror de fleste opplever dette som leit, men jeg holder på at det vil være helt umulig å brette ut alle detaljene uten at det vil være et overtramp.

Poenget er jo at den utestengte brukeren viser til helt konkrete eksempler og nick. Hvordan i alle dager mener du at vi skal formidle dette på en OK måte ut i forumet? Hvis det er deg som har blitt omtalt, ala: "Vet du at fnatten sitter og slenger dritt om folk når hun er på RL, treff? Og så fremstår hun som moralens vokter på forumet. Snakk om falsk type!!", hvordan hadde du ønsket at vi formidlet dette? Dette er jeg genuint interessert i.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 14-11-12 kl 19:55. Årsak: glemte et komma i første setning
him er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:41   #805
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Og det sitter noen tredjeparter som også har det vondt nå.

Og i den grad disse tredjepartene ikke deltar aktivt, så syns jeg du bør holde deg for god til å dra dem inn i dette (igjen).

Jeg tenker at denne saken også handler om at noen har (delvis) forsøkt å kjempe kamper på vegne av andre, som ikke er villige til å stå frem og vise at de blir kjempet for. Da blir det litt vindmøllekjemping for min del, må jeg innrømmet. Det er fint å støtte noen som trenger støtte. For all del. Men hvis man skal ha noen til å kjempe en kamp for seg, så må man på ett eller annet tidspunkt enten stå frem og fortelle hva saken egentlig gjelder. Eller så må man la den ligge.

Jeg er relativt imun mot retorikk som inneholder "mange mener at" eller "noen mener at", uten at hvem disse mange eller noen er personifiseres eller konkretiseres. Og spesielt i en situasjon hvor det saken gjelder heller ikke har blitt konkretisert ut over at det har blitt slarvet om ting det er kjipt at det har blitt slarvet om.

Ja vel, det skjer. Det er kanskje ikke kult at det finnes modder som slarver. Men vi er på nett. Folk slarver. Sånn er livet. Skal du holde informasjon hemmelig, så må du dele det med dine aller nærmeste. Og selv da er du ikke garantert at informasjonen ikke spres. Ja, det er forståelig at det er sårt og vondt å bli slarvet om. Men om det har skjedd, så slikk sårene, ta den tiden du trenger for å samle deg og kom deg videre i verden. Kanskje du har blitt litt mindre blåøyd og litt mer kynsik, men det er en del av det å bli voksen å oppleve at verden derssverre ikke alltid oppleves som "rettferdig". Man har den verden man har, man kan prøve å endre den. Og får man det ikke til så kan man legge seg ned og sutre. Eller så kan man plukke seg opp, stålsette seg og komme seg videre. Noen hakk klokere enn det man var før.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:49   #806
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg er en av dem (det må da være flere av oss?) som virkelig ikke vet noe om denne konflikten. Annet enn HPs "forklaring" og hintingen hist og her, som virkelig ikke er oppklarende på noe som helst vis. Det eneste jeg vet er at partene på hver sin side, men likevel sammen, er i ferd med å gjøre [har gjort] FP til et veldig ukoselig sted å være. Jeg vedgår å ha fjaset i denne tråden, men det kan anses som et forsøk på å redde stumpene av det forumet FP var. Antagelig mislykket, ser jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:50   #807
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg fikk vite at jeg har blitt prata om av en forumist - som også er moderator. Mne jeg valgte å ikke gjøre noe med det, og det er ikke et problem for meg.
Jeg gidder iallefall ikke grave i hva det ble prata om, selv om jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var fra min lukka blogg. Så jeg ser ikke på meg selv som en tredjepart.
Jeg tenker at det er sånn på forum, folk prater om hverandre.

Men det har nok likevel vært en slags vekker for meg, som får meg til å tenke litt mer over hva jeg poster i blogg og generelt på forum, men det har jeg bare godt av. Jeg kunne valgt å gå mer «inn» i dette, men jeg gjorde ikke det. For det har jeg rett og slett ikke energi til. Det føles litt bortkasta rett og slett.

Men det betyr ikke at jeg ikke forstår at noen har valgt å gjøre det, eller at de synes ting har blitt komplisert. Men personlig har jeg ikke mistet tilliten til ledelsen, selv om det er godt mulig at hele saken kunne ha vært håndtert annerledes. Men jeg har rett og slett ikke satt meg nok inn i den til å være bastant i den ene eller andre retningen.

Så mitt valg har ikke noe med at jeg ikke er glad i, eller liker de som har vært innvolvert i saken, eller at jeg ikke savner de. Men det har med at jeg må velge mine egne kamper, og denne valgte jeg bort. Jeg har heller ikke noe problem med å forholde meg til moderatorene her inne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:54   #808
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Men kommer det som et sjokk på folk at man kan prates om? Det virker naivt å tro at ting på FP forblir på FP. Sånn er det selvsagt ikke, og særlig ikke her hvor så mange kjenner hverandre i RL.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:55   #809
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er en av dem (det må da være flere av oss?) som virkelig ikke vet noe om denne konflikten. Annet enn HPs "forklaring" og hintingen hist og her, som virkelig ikke er oppklarende på noe som helst vis. Det eneste jeg vet er at partene på hver sin side, men likevel sammen, er i ferd med å gjøre [har gjort] FP til et veldig ukoselig sted å være. Jeg vedgår å ha fjaset i denne tråden, men det kan anses som et forsøk på å redde stumpene av det forumet FP var. Antagelig mislykket, ser jeg.

Jeg syns det var nødvendig og fin fjas. Og jeg tenker at dette kanskje var den renselsen vi trengte her. FP er fortsatt et fint sted. Ikke minst er det et fint sted fordi det er mulig å være sint og snurt og fortsette å krangle, selv når ledelsen er lei. Tenk det. Tråder blir ikke stengt eller slettet av modder som ikke gidder mer. Til tross for at de har fått masse pepper. Og ikke egentlig har muligheten til å svare skikkelig for seg. Ikke bare det, de fortsetter faktisk å svare. Selv om de er lei. De snur ikke bare ryggen til og er snurte på bakrommet. Tenk det.

Jeg liker moddene, jeg liker FP, jeg godtar de premissene jeg er på forumet med. Jeg syns det er synd at en bruker som har bidratt med mye fint her inne er blitt utestengt. Men jeg innser også at det er mye, veldig mye i denne saken som jeg verken kan, vil eller skal vite noe om. Dette er ikke min kamp.

Vi kan selv velge å gjøre dette til et godt sted å være. Og det valget kan ingen andre ta for oss.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:57   #810
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg fikk vite at jeg har blitt prata om av en forumist - som også er moderator.

Var det meg? For det er en ren RL-greie og illustrerer godt problemet her.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:57   #811
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men kommer det som et sjokk på folk at man kan prates om? Det virker naivt å tro at ting på FP forblir på FP. Sånn er det selvsagt ikke, og særlig ikke her hvor så mange kjenner hverandre i RL.

Nei, det kom ikke som noe sjokk på meg. Så derfor var det ikke noe jeg gikk videre med eller noe. Men det kan jo være mer problematisk om det er litt mer lukka informasjon som blir formidlet videre kanskje.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:58   #812
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg vedgår å ha fjaset i denne tråden, men det kan anses som et forsøk på å redde stumpene av det forumet FP var. Antagelig mislykket, ser jeg.

Jeg tror ikke det er bare stumpene som er igjen av FP. Vi kommer til å fortsette å ha et fint forum med mange fine brukere som er et godt sted å være. Dette er en slitsom og kjedelig periode, men den kommer til å gå over.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:58   #813
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Var det meg? For det er en ren RL-greie og illustrerer godt problemet her.

Nei, det var ikke deg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 13:59   #814
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg vet ikke om det bare er teit av meg å skrive det jeg skiver her heller, jeg kan i grunn godt slette det. Men jeg føler ikke at jeg hverken angriper eller fyrer opp.
Men uansett er greia helt ok for meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:00   #815
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg tror ikke det er bare stumpene som er igjen av FP. Vi kommer til å fortsette å ha et fint forum med mange fine brukere som er et godt sted å være. Dette er en slitsom og kjedelig periode, men den kommer til å gå over.

Det tror jeg også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:01   #816
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg tror ikke det er bare stumpene som er igjen av FP. Vi kommer til å fortsette å ha et fint forum med mange fine brukere som er et godt sted å være. Dette er en slitsom og kjedelig periode, men den kommer til å gå over.

Jeg er glad noen tror det. Jeg er veldig i tvil.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:02   #817
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.497
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Gaia.. Jeg ser den og har slettet. Kan du gjøre det samme?

Personlig hadde jeg satt stor pris på at det ikke ble slettet. Det at folk sletter ting i diskusjoner gjør at de blir umulig å lese for alle som kommer i ettertid.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:02   #818
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg tror ikke det er bare stumpene som er igjen av FP. Vi kommer til å fortsette å ha et fint forum med mange fine brukere som er et godt sted å være. Dette er en slitsom og kjedelig periode, men den kommer til å gå over.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:03   #819
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Gaia.. Jeg ser den og har slettet. Kan du gjøre det samme?

Hvorfor det? Det er da mye bedre at ting står, sånn at folk får dannet seg en mening?

Noe av problemet med kommunikasjon i denne saken er jo at folk har slettet så mye.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 14:06   #820
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Gaia.. Jeg ser den og har slettet. Kan du gjøre det samme?

Det må jeg faktisk tenke litt på om jeg vil. Om ikke annet for å illustrere et poeng. Når man skriver noe på nett, så må man innse at man, i det man har skrevet det, også frasier seg retten til å kontrollere hvordan informasjonen spres. Noe jeg syns denne saken illustrerer veldig godt. Skriver man noe ned i åpent nettforum, så må man, skal man, faktisk, være villig til å stå for det i ettertid.

Jeg skjønner det hvis folk syns jeg er kjip som sier nei til å slette dette nå. Virkelig. Og i de fleste tilfeller ville jeg gjort det. Bare så det er sagt. Men jeg er usikker på om dette tilfellet er såpass spesielt at jeg velger å ikke slette. Fordi det illusterer grunnstenen i denne saken.

Gaia er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no