Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal dere i høstferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 21:16   #1
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva skal dere i høstferien?

Vi er nye på høstferiefronten. Det er første år med skolebarn, og vi har spart en uke ferie for å ta i høstferien. Men hva gjør man da? Vi har ikke hytte, og jeg trenger å bli inspirert.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:19   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi tenker å reise til Bergen ett par dager - vi har lyst til å se Aquariumet i Bergen

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:20   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.932
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

I år har vi ikke planlagt noe, jeg tror nemlig jeg må på en jobbreise. I fjor var vi i Paris. Var da også i EuroDisney. Det var en kjempefin tur, kan anbefales

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:21   #4
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vet ikke helt ennå. Mannen vil på hytta på jakt, eldste og jeg vil til syden, lillebror vil være hjemme og minste skjønner ikke noe av dette, men hun ville sikkert til Kristiansand og Dyreparken om hun hadde fått velge

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:22   #5
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Byferie, ja - kanskje det er noe. Jeg tror lommeboka tilsier at Bergen er bedre enn Paris, men det kan jo være sambo har skjulte reserver ...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:25   #6
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

En uke til Spania. Skal låne rekkehuset til svigers, og reise ned sammen med venner (m. barn) - vi blir 9 stykker. Gleder meg!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:29   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi pleier ikke å ta fri i høstferien men i år skal vi til Tyrkia, til Side. Håper det er varmt og deilig der fortsatt på den tiden...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:33   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Ikke noe plannlagt ,er bare 2 dager. Torsdag og fredag. Hadde tenkt å dra til Oslo, men var da jeg trodde det var onsdag til fredag.

Jeg er i ny jobb, jobebr 50% foreløbig til vi er startet opp.Så får se. jober jeg bare 50 når det er høstferie så jobber jeg inn å har fri di dagene.så får jeg å mann ta en dag her. Jeg må jobbe inn di dagene nå da...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:34   #9
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Har noen vært i Danmark i oktober? For eksempel i Legoland? Det er visst åpent ut oktober, og det er jo sikkert rolig på den tiden. Men det kan jo blåse fælt i et så flatt landskap på den tiden.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:47   #10
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg har hørt flere fornøyde familier etter tur til Legoland i mars/april (påsketider). Det er sikkert med vær-avhengig i oktober?

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:50   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har noen vært i Danmark i oktober? For eksempel i Legoland? Det er visst åpent ut oktober, og det er jo sikkert rolig på den tiden. Men det kan jo blåse fælt i et så flatt landskap på den tiden.

Jeg har vært der endel ganger på høsten også. Det kan være temmelig surt utendørs...sterk vind og regn
Men Danmark har mange flotte badeland som er supre å besøke på senhøsten!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:51   #12
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har noen vært i Danmark i oktober? For eksempel i Legoland? Det er visst åpent ut oktober, og det er jo sikkert rolig på den tiden. Men det kan jo blåse fælt i et så flatt landskap på den tiden.

Vi har vært i Legoland flere høstferier og storkost oss. Nå har du jo også Lalandia som gjør det enda bedre. Vi har hatt noen dager i Legoland med regntøy på, men da kan du kjøre så mye du vil for det er ingen kø

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:53   #13
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Om jeg får fri så skal ungene og jeg til Lalandia i Rødby.
Vi har vært der i høstferien 2 ganger tidligere.
Værmessig har vi vært ganske heldig, og har hatt rundt 15 grader og sol på den tiden.
(med tanke på at det er første uka i oktober er ikke det ille)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:53   #14
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vanligvis har vi ikke dratt på ferie i høstferien. Et par ganger har vi tatt en tur med Kielbåten eller Danmarksbåten.

I år skal jeg antakelig fjerne mitt gjenværende bryst i høstferien og min mann er i praksis i studiet sitt så det blir ei tøff uke er jeg redd.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:14   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har noen vært i Danmark i oktober? For eksempel i Legoland? Det er visst åpent ut oktober, og det er jo sikkert rolig på den tiden. Men det kan jo blåse fælt i et så flatt landskap på den tiden.

Vi var på Lalandia og Legoland i høstferien i fjor. Det var mye dårlig vær og surt, men vi var mest på Lalandia og bare en dag i Legoland. Vi hadde med godt med klær dvs. longs til å ha under vanlig bukse og ei litt tykkere jakke. Vi hadde et par regnbyger bare den dagen vi var i Legoland og en del sol. Vi hadde det veldig fint da, bare synd at noen av barnekarusellene var stengt. Favoritten til lillebror var blant annet det. Vi var der nemlig i sommerferien også, og da er det mye mere åpent av alt mulig. Men mesteparten av karuseller er jo åpent da, men bare hovedspisestedene. Det var lite køer. Husk at Legoland har stengt onsdager og torsdager i oktober. Har forøvrig en gratis barnebillett til Legoland om du trenger.

Tror ikke vi skal på noe høstferie i år. Har et par dager jeg skal ta fri, men har ingen planer foreløpig. Neste år tar vi nok Lalandia og Legoland igjen i høstferien. Eurodisney frister veldig, men lillebror er litt for liten ennå, så det blir så masete å ha med han siden jeg da i tilfelle må dra alene med ungene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:17   #16
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Det var et hyggelig tilbud, Elisabet - jeg melder fra hvis vi havner på den varianten. Jeg lurer litt på om det hadde vært moro å følge Karsten og Petra i København-boka, og så legge inn et besøk i Legoland og til slektninger i Ålborg etterpå.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:17   #17
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

I år skal jeg antakelig fjerne mitt gjenværende bryst i høstferien og min mann er i praksis i studiet sitt så det blir ei tøff uke er jeg redd.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:36   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi skal kose oss hjemme.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:44   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.932
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har noen vært i Danmark i oktober? For eksempel i Legoland? Det er visst åpent ut oktober, og det er jo sikkert rolig på den tiden. Men det kan jo blåse fælt i et så flatt landskap på den tiden.

Ja, flere ganger, og vi skal i år igjen. Men ikke Legoland.

Været varierer. Man reiser ikke dit for å bade, for å si det sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:48   #20
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi har ikke skolebarn ennå, så vi tar høstferien i slutten av oktober. En uke i Side, Tyrkia er bestilt

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no