Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsfest for tenåringer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-17, 00:03   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdagsfest for tenåringer

Hvis man skulle tenke tanken å invitere hjem ca 20 tenåringer til bursdagsfeiring. 2002-2003-modeller dette, og felles bursdag for to unger. Hva finner man på av mat og aktiviteter? (Her kan jeg ikke forvente at bursdagsbarnet har klare tanker om den saken).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 00:18   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Jeg har inntrykk av at enkelt = finfint og greit. Tacobuffet, hamburgere med tilbehør eller pizza har gått unna både i bursdager og andre arrangementer til den aldersgruppen her. Brus, og saft eller vann. Salt snacks.

Gjerne tilgang til skjermet stue i fred for voksne, med TV koblet mot nett. Kahoot er visst stas.

Lite hjelp i dette her kanskje?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 00:29   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Nei det er bra hjelp. Hva kjører man på kahoot? (Vi er jo nærmest programforpliktet til kahoot all den tid vi kjenner de som har oppfunnet vidunderet. )

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 08:27   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Vi hadde 13 årsdag for ikke så lenge siden. Ca 17 jenter. Vi hadde taco og brownies med is. Lite og ingen underholdning utenom Kahoot. De klarte seg selv og virket til å ha det riktig så koselig

Kahoot var en blanding av underholdningsspørsmål, spørsmål om jubilanten, generell kunnskap og noen lurespørsmål

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 10:12   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

12-årsdag i går. Frokostbuffet, kahoot med div spørsmål om politikk, lokale ting, geografi mm. Brownies, is og bringebær til dessert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 11:16   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

For eldstemann sin gjeng har det de siste årene (siden han fylte 12) funket med duell på FIFA på PS, pizza/taco, en kake og en film med popcorn og godis til slutt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 11:37   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Med tenåringer synes jeg det kan passe bra som aktivitet at de lager maten selv. Lage lag for taco, borddekking og dessert. Evt en gruppe som forbereder Kahoot?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 12:13   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Femtenåringen hadde nettopp bursdag med 8 venner (både gutter og jenter). Vi hentet pizza hos Pizzabakeren og handlet inn brus, sjokolade og snacks. Var ute av huset noe av kvelden, men hjemme på begynnelsen og slutten.

De bestemte selv hva de ville gjøre - så en film, pratet og spilte gitar som jeg vet om. Med 20 stk må en kanskje ha litt mer voksenstyring.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 13:07   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Kan jeg få spørre om noe helt annet, men litt relatert: Når slutter unger å herje rundt i bursdager?

Vi avholdt 12-årsdag i går og jeg ble overrasket over hvor mye herjing og slåssing en del av gutta fremdeles driver med. Dere som har litt mer erfaring enn meg kan kanskje fortelle når vi kan arrangere klassebursdag uten å måtte bunkre opp med foreldre?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 13:31   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan jeg få spørre om noe helt annet, men litt relatert: Når slutter unger å herje rundt i bursdager?

Gi gjerne meg et lite pip også om du finner kuren.
Minsten min feiret ikke sin 11års dag i fjor for han synes også at det blir så mye støy og kaos. Den gjengen blir nok aldri rolig. Litt synd å kutte ut bursdagsfeiringer så tidlig. Faktisk så har han ikke vært i en eneste klassebursdag i fjor så det er nok flere som synes det er et pes.

Eldstemann sitt kull har i alle år vært så veloppdragne og greie i bursdager, Merkelig så stor forskjell det er på gruppene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 13:59   #11
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

"Den store gaveleken" har funka strålande i både 18-årsbursdag og i 12-årsbursdag. Det går an å spele med terningar, men eg hadde kjøpt spelet med kort på Søstrene Grene.

Eg hadde kjøpt inn massevis av småtteri (småsjokoladar, tyggispakkar, prøveflasker frå parfymeri, kortstokkar frå Søstrene Grene, dusjsåpe o.l.), og pakka inn. Gåvene blir ekstra store og spennande om ein t.d. tek dei minste tinga og legg i ein brødpose og blæs den halvvegs opp før ein knyt den igjen og pakkar inn.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 14:25   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan jeg få spørre om noe helt annet, men litt relatert: Når slutter unger å herje rundt i bursdager?

Vi avholdt 12-årsdag i går og jeg ble overrasket over hvor mye herjing og slåssing en del av gutta fremdeles driver med. Dere som har litt mer erfaring enn meg kan kanskje fortelle når vi kan arrangere klassebursdag uten å måtte bunkre opp med foreldre?

Det var ikke så mye herjing blant guttene i 11-årsdagen her. Ikke noe mer blant guttene enn blant jentene i alle fall. Det var vel ca 18 gjester i bursdagen, og omtrent like mange gutter og jenter. De lekte "mafia" og blindebukk inne på trampolina, mikset drinker, spiste burgere og hadde isbar, hadde putekrig på bom, og fikk prøve seg på luftpistolskyting. De satt fint ved bordet, tok av med drinkmiksinga (både guttene og jentene), stod en del i kø for putekrig og skyting, og oppførte seg ellers ganske sivilisert, så vidt jeg kan huske.

Men året før, i 10-årsdagen, var det voldsom herjing hos et veldig lite fåtall av guttene. Eller egentlig var det vel bare to, av totalt ca 50 gjester det var snakk om, der jeg virkelig måtte holde disse i ørene fordi det gikk ut over de andre barna. Og et par av jentene tøyde strikken litt for langt slik at de endte med å bade med klærne på (var ved et vann i marka), i ca 10-12 varmegrader.

Egentlig merket jeg veldig stor forskjell mellom 10 og 11 år.

Vi har aldri hatt bursdager på steder der det legges opp til herjing eller "kriging" i seg selv da (lekeland, trampolinepark, Megazone etc). Det er kanskje lettere for at det eskalerer til slossing og hæla i taket da? Selv om vi har hatt bursdag i skogen har ungene gjerne vært opptatt lenge med grilling av pølser og diverse, eller popcornpopping på bål, og så har vi dratt i gang en natursti eller noe annet de må konsentrere seg om i grupper. Og da tar det sjelden av til de grader.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 15:13   #13
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan jeg få spørre om noe helt annet, men litt relatert: Når slutter unger å herje rundt i bursdager?

Vi avholdt 12-årsdag i går og jeg ble overrasket over hvor mye herjing og slåssing en del av gutta fremdeles driver med. Dere som har litt mer erfaring enn meg kan kanskje fortelle når vi kan arrangere klassebursdag uten å måtte bunkre opp med foreldre?

Det har jo litt med reell aldersforskjell og litt med modning å gjøre. Noen er jo knapt blitt 11, og er 8-9 sosialt i hodet. Det blir ganske stor kontrast til din som er 12 og veldig moden. Jeg kjenner godt flere gutter på den alderen som fremdeles elsker å lekeknuffe og løpe etter hverandre. Det går stort sett helt fint, men det lager mye lyd.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 15:25   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Det har jo litt med reell aldersforskjell og litt med modning å gjøre. Noen er jo knapt blitt 11, og er 8-9 sosialt i hodet. Det blir ganske stor kontrast til din som er 12 og veldig moden. Jeg kjenner godt flere gutter på den alderen som fremdeles elsker å lekeknuffe og løpe etter hverandre. Det går stort sett helt fint, men det lager mye lyd.

Det kan være sant. At jeg sammenligner unger som sosialt sett befinner seg på relativt forskjellige steder. For det er akkurat sånn lekeknuffing og springing etter hverandre som de driver med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 15:56   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Det varierer veldig. Eldstemann sin klasse satt rundt bordet og konverserte høflig da de var 11. Den klassen han flytta fra var det risikosport å be hjem på samme alder. Toern sin klasse var rolig på guttesiden, men med jenter som hang i taklampa da de var 12. Så litt uforutsigbart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 16:03   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det varierer veldig. Eldstemann sin klasse satt rundt bordet og konverserte høflig da de var 11. Den klassen han flytta fra var det risikosport å be hjem på samme alder. Toern sin klasse var rolig på guttesiden, men med jenter som hang i taklampa da de var 12. Så litt uforutsigbart.

Ja, det er sant. Klassen til eldste er generelt utrolig greie å ha med å gjøre. Lite drama, lite taklampehengig. Det var en del konflikter og til dels også fysisk slossing blant noen av jentene (gjaldt to-tre stykker, men med ringvirkninger på resten av trinnet, siden det var sentrale og dominerende personer) i tredjeklasse, men det løste seg, og fra og med fjerdeklasse har jeg ikke hørt om noen slike hendelser.

På trinnet til de to yngste er det plagsomt mange dramaqueens (av begge kjønn) som plutselig sitter for seg selv i en krok, eller låser seg inne på badet og furter eller griner for ett eller annet. Mer av det egentlig, enn av herjing og knuffing. I bursdager har jeg måttet bruke en del energi på å trøste, og nøste opp i hva som skjedde, for de vil selvsagt ikke si noe, og når det omsider kommer fram er det snakk om tullete bagateller.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-01-17 kl 16:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 16:35   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Jeg digger jo quiz, og foreslår alltid det. Når det i tillegg an gjøres på kahoot hjelper det sikkert ytterligere. Litt vanlige trivia, men også om ting som opptar bursdagsbarna.

Men for at quiz skal funke må de være over den verste herjinga. Og jeg lurte på når det kunne skje.

Fotballaget til knerten satt fint rundt bordet og konverterte da han ble 8. Det samme hadde ikke skjedd hvis vi inviterte klassen hans. Så jeg skjønner jo at det er individuelle forskjeller. Jeg bare lurte på når det ble en mer generell regel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 16:42   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

De konverterte til å bli rolige da?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:28   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsfest for tenåringer

Ja, eller konverserte som jeg forsøke å skrive.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no