Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-17, 15:01   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Kul

Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Ja, altså. En stk surmulende 15åring. Han vil være med på storbyferie da men for å få ålreit ferie for oss andre også så må vi legge litt til rette.

Da vi var i London i sommerferien i 2013 fant jeg et hotell med svømmebasseng som hadde åpent fra 07-23 og det var helt supert. Gutta badet både før og etter sightsiingrunden og alle hadde det fint. Brukte det som gulrot.

Nå har jeg funnet et flott hotell med utendørs basseng i Barcelona. Det er en smule dyrt men for å få litt ro og hygge selv og for at gutta også skal ha noe å holde på med når vi er på hotellet så kan det være lurt.
Han er opptatt av trening og hotellet har også treningsrom, ser av bilder at de har tredemølle og sykler.

Men hvor dyrt er du villig til å gå for å få dette? Ser jo at vi kan få rimelig hotell uten basseng men det blir nok ikke det samme, selv om byen har strand i nærheten.

Og om noen er kjent i Barclona. Jeg finner ikke helt ut av hvor det er fint å bo, dette ligger 8min unna havnen (der Akvariet er). Er det sentralt?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Er det 8 minutter å til Akvariet? I så fall er det ganske sentralt.

Vi var 5 dager i Barcelona i sommer med unger på 8 og 11 år, og prioriterte ikke svømmebasseng siden hotellene var såpass dyre. Vi var på stranda en av dagene.

Det var mye å gjøre i Barcelona, så ungene klaget ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:11   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Hvilket hotel er det?
Jeg kan betale en del ekstra for det som kan gi ro og glede for hver individ i familien og som i Barcelona, riktig lokasjon, badebasseng osv.
Vi har vært der en del og midt i sommeren er det gull med basseng.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:12   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Vanskelig å si, det kommer jo an på standarden på hotellet og prisnivået ellers - men jeg er villig til å legge på endel for å få basseng på ferie med ungene, spesiellt om sommeren.

Jeg er ikke så fin på det, men mannen liker best fænsi hotell, så det blir ofte det - selvom det koster litt. Og da får vi jo ofte basseng "på kjøpet".

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:15   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Tror nok jeg kunne gitt en del hvis alternativet ellers hadde vært en ferie med misfornøyd sønn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:15   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Nå ser jeg at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt. Det varierer litt hvor betalingsvillige vi er, men i sommer var vi på interrail og skulle bo på hotell/leilighet i en hel måned. Da sank betalingsviljen betraktelig og vi ville ikke over 1000 kroner pr natt.

Da jeg og mannen var på kjærestetur i Barcelona for et par år siden tror jeg vi betalte nærmere 2000 kr pr natt, men da var vi der bare 3 netter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 15:21   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Vi var i Barcelona en sommer for noen år siden. Bodde på dette hotellet som ligger 3 km (ikke gåavstand) fra sentrum- men det var ikke dyrt med taxi:
http://www.hotelicariabarcelona.com/en/

Det lå nær stranden, var rimelig, hadde svømmebasseng og helt greie rom. Det var fint å løpe på strandpromenaden om morgenen og det var også treningsrom,

Vi var der i juli, da var det ganske så varmt, så svømmebasseng var godt å ha. Vi har også gjerne prioritert å legge litt penger i hotell, slik at vi får svømmebasseng.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:44   #8
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Det er jo litt sånn "hvor stor er en fisk". Jeg har ikke spesielt god råd, og prøver å få reist så mye som mulig med Plutten, så jeg går sjelden over 700 kroner natta for ham og meg. Men, det er klart, det varierer jo med hva prisene ligger på der vi skal.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:51   #9
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Hos meg går smertegrensa ved rundt 1700-1800 kr per natt. Vanligvis prøver eg å finne noko til ca 1200.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 21:13   #10
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Rundt 1000 kr.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 21:17   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Rundt 1000 kr.


Vi ligger vel der vi også selv om det hender vi bruker mer. Strengt tatt foretrekker vi feriehus og velger sjelden hotell. Vi bruker uansett hotellet kun til soving og drar aldri på ferier hvor hotellet og dets fasiliteter utgjør noen vesentlig del av feriens opplevelser og da er betalingsvilligheten for vår del også deretter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 21:19   #12
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Jeg har nettopp bestilt hotell på Manhattan og måtte over min sedvanlige smertegrense, spesielt med tanke på at det er et enkeltrom, men jeg velger å betale 1600,- pr. natt på grunn av beliggenhet. Skulle bestille rom i Boston også, men der var det så dyrt at jeg ikke fant noe som passet. Så der blir det faktisk privat innkvartering. Blir spennende å prøve det også.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 21:58   #13
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi ligger vel der vi også selv om det hender vi bruker mer. Strengt tatt foretrekker vi feriehus og velger sjelden hotell. Vi bruker uansett hotellet kun til soving og drar aldri på ferier hvor hotellet og dets fasiliteter utgjør noen vesentlig del av feriens opplevelser og da er betalingsvilligheten for vår del også deretter.

Dette.

Jeg trenger kun et rent rom for å sove og dusje på, ellers bruker jeg minimalt med tid på hotellet, så det er helt bortkastet å betale mer enn nødvendig.

(Mat- og opplevelsesbudsjettet på ferie, derimot...)

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 22:48   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Vi bodde på Hotel Barcelona Universal, det har et lite badebasseng på taket.
Tror ikke det var kjempedyrt, var jobben som betalte (barnehage). Ganske sentralt mener jeg å huske.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 22:55   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Jeg var litt kjapp, for det var visst 8minutter med bil. Fillern.
Men det er det hotellet som Løve70 har linket til som jeg først fant. Det gikk litt kjapt på jobben i dag og jeg ble så fristet av bassenget.
Men har surret litt mer rundt nå og det er endel hotell med basseng å velge i nå da men døgnprisen ligger på 2200,-
Så på Novotel Barcelona City men det lå lengre unna sjøen.

Jeg finner ikke helt ut hvor sentrum er, eller hvor det er lurest å bo.
Er det lurest å bo nærmest stranden eller havnen eller bruke La Rambla sokm utgangspunkt? Men den er jo veldig lang da..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:11   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Hvor du vil bo kommer helt an på hva du vil gjøre. Barcelona har god t-bane, så du kommer deg raskt rundt om kring. Barceloneta er bydelen bystranda ligger i, El born er hipsterbydelen innafor, Barri gotic er gamlebyen og eixample er Frogner. Rambla er Karl Johan.

Jeg har funnet gode og billige hotel gjennom hotels.com og Norwegian.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-01-17 kl 10:16.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:15   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Det kommer helt an på. Jeg kan være villig til å betale endel for å få et hotellrom et sted jeg vil være. Og at det hotellet er rimelig greit. Jeg er ikke villig til å betale mye for å få et bedre hotell med mye faciliteter av typen basseng og spa.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:38   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Takk for svar og tips.
Nei, spa skal jeg ikke ha.
Bassenget er først og fremst for gutta sin del. Og at det er uteområde/hage med det har de fleste ser jeg.
Hotellrommet er jo ikke noe sted å være men vi er jo ikke på farten absolutt hele tiden heller. Mannen trenger litt pause, slakk og alenetid. Og da kan jeg gå på shopping.
Og kan tenke at eldstesønnen vil være igjen på hotellet når vi andre er på utflukt innimellom.

Vi har god erfaring med Novotel og har brukt det både i London og Berlin. Men tror det ligger litt vel langt unna. Tror jeg satser på et nærmere sjøen og stranden og da er nok prisen deretter.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 10:40   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

I Barcelona har vi hatt leilighet. Det er endel veldig ok leiligheter sentralt som ikke er så dyre. Men de har jo ikke basseng.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 20:00   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Eh. Jeg følte at dette ble helt feil. Har tittet litt på ting å gjøre i Barcelona og synes ikke det virket så veldig spennende, jeg altså. Vi drar ikke på ferie for å shoppe og mannnen var ikke interessert i det hele tatt og jeg får ikke Italia ut av hodet.

Så nå har jeg kansellert hotellet i Barcelona og booket fly til Venezia og hotell langs stranden i Lido di Jesolo. Det får være nestbest siden jeg egentlig vil kjøre over Alpene til Italia men mannen vil ikke kjøre bil i år. Og da passer dette fint siden det ligger langs kysten og vi kan kjøre båt til Venezia.
Mannen sa akkurat at vi må sette av en hel dag til Venezia så han vil jo dit.

Men jammen er det dyrt område og lav standard. Men håper det blir bra. Har søkt på alle mulige nettsteder og det ser greit ut. Ekstra pluss er at hotellet ligger i front mot stranden og at det er privat strand hvor parasoll og to stranssenger følger rommet. Husker med skrekk det dårlige opplegget som var på charterhotellet vi hadde på Mallorca.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no