Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdagsselskap første klasse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-17, 10:52   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsselskap første klasse

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg vet ikke hva som er vanlig her. Det sto telefonnummer på invitasjonen men ingenting om at man burde gi beskjed om man kom eller ikke kom. Jeg tenkte det ikke kunne bli feil i alle fall. Og så synes jeg det er veldig flott gjort å invitere en som har gått fire dager i klassen. I det hele tatt å vite om det, synes jeg er bra

Kjempehyggelig! Jeg går ut i fra at læreren har sendt info til foreldrene om at det skulle komme en ny elev i klassen, det gjør hvertfall vår. Og det blir aldri feil å si i fra om man kommer eller ikke, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no