Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-17, 11:54   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg leser i Aftenposten i dag at en etikkprofessor spår at skandalene vil stå i kø for Trump og at interessekonfliktene han tar med seg inn i presidentembedet er de mest omfattende i amerikansk historie. Spørsmålet er da hva som vil skje dersom det dukker opp en skandale så hårreisende at han rett og slett er totalt uegnet til å sitte i førersetet. Jeg aner ikke hvordan reglene er, men Nixon gikk jo av etter Watergate og det er ikke utenkelig at Trump kan ende opp med en like alvorlig sak på et eller annet tidspunkt. Tingen er at jeg ikke klarer å se for meg at Trump innser at han har gjort noe galt og velger å gå, hva vil skje da? Riksrett?

Kommer han til å klare å sitte perioden ut, tro?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:07   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Om ikke de eksisterende anklagene rundt voldtekter er skandaløse nok, så vet jeg ikke helt hva som må til.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:20   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Hvis det er sant at han visste om hackerforsøket til Russland under valgkampen, er det nok til å stille ham for riksrett. Og det er nok ikke noen genistrek av ham å komme på kant med sine egne etterretningsorganisasjoner.

Men det har jo skjedd før at presidenter har blitt stilt for riksrett. Nixon unngikk det fordi han gikk av. Jeg ser for meg at Trump nok ikke vil gå av frivillig hvis det kommer en sak som gjør ham uegnet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:23   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

For å være ærlig tror jeg han vil sitte tiden ut. Han er ufattelig vrien å få grep om.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:30   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg håper de får tatt han på noe, sånn at han ikke blir sittende ut tiden
Men jeg er langt fra sikker, han er en sleip slimål som snor seg unna det meste.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:33   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

For å være ærlig tror jeg han vil sitte tiden ut. Han er ufattelig vrien å få grep om.


Eg har også ein følelse av dette. Dessverre.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:43   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Håper virkelig han må tre av, jo før jo bedre!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 12:52   #8
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg er ikke sikker på om visepresidenten kommer til å være så mye bedre. Dessverre.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 13:50   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Han mangler alt av skamvett og skandaler bare preller av. Han kommer neppe til å trekke seg frivillig.
Jeg blir ikke overrasket om han må trekke seg pga domfellelse.

Jeg tror en del av folkene rundt ham vil trekke seg. Jeg mistenker at noen av dem kan ha litt skamvett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 15:08   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Det gajamor sa.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 15:36   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Ja, jeg tror han vil sitte perioden ut og kanskje neste periode også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 15:46   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg gir han maks et år.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 17:07   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg tror han blir fjernet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 17:33   #14
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er ikke sikker på om visepresidenten kommer til å være så mye bedre. Dessverre.

Visepresidenten er en skummel fyr:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/us...at/a/23740393/

Sitat:

Det er mulig Trump sprenger verden, men Pence vil stille klokka tilbake til 1954», skrev frilansjournalist og forfatter Jerry Bowles i et innlegg publisert hos Huffington Post i mars i år.

fra her: http://www.dagbladet.no/nyheter/trum...phaug/65206882

For et "radarpar" :grøss:

Hvis de fjerner Trump, håper jeg de fjerner visepresidenten i samme slengen.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 17:52   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, jeg tror han vil sitte perioden ut og kanskje neste periode også.

Det er jeg redd for at skjer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 18:03   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg tror dessverre han vil bli sittende. Jeg håper vi slipper to perioder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 19:04   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Ja.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 19:17   #18
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er ikke sikker på om visepresidenten kommer til å være så mye bedre. Dessverre.

Slik jeg ser det er forskjellen på Trump og Pence (og Cruz og de andre konservative kandidatene) at de sistnevnte tross alt handler ut fra et verdigrunnlag og en overbevisning. Man kan gjerne være gnistrende uenig i innholdet, men det dreier seg i det minste ikke bare om egen vinning, egen makt og eget ego, slik som det gjør med Trump.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 19:42   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Jeg tror det er grenser for hvor mye han kan hundse med pressen og etterretningstjenesten uten at de faktisk vil lekke ut noe som vil felle han. Dersom det finnes videoer med prostituerte for eksempel. Men jo, jeg frykter at han blir sittende.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 20:12   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Trump vil sitte ut perioden?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Slik jeg ser det er forskjellen på Trump og Pence (og Cruz og de andre konservative kandidatene) at de sistnevnte tross alt handler ut fra et verdigrunnlag og en overbevisning. Man kan gjerne være gnistrende uenig i innholdet, men det dreier seg i det minste ikke bare om egen vinning, egen makt og eget ego, slik som det gjør med Trump.

Enig. Det er forskjell på konservativ, men ikke hakke gal, og kun hakke gal. Og ond. Og narsissist. Og koko.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no