Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 10:42   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Søndag om noen uker reiser vi til Den dominikanske republikk, via Frankrike. Flyet går 06.55 til Frankrike. Hvor tidlig bør vi være på flyplassen da? Jeg kan ikke tenke meg at flyet til Frankrike er fullt tidlig en søndags morgen, men man vet jo aldri. Det er forresten rutefly, ikke charter. Og det står ingenting på billettene om når innsjekkingen starter.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:49   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Jeg ville vært der senest 1 time før - aller helst 1,5 time. Vet ikke om det er noen forsinkelser i sikkerhetskontrollen nå for tiden?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:49   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Er det Gardermoen dere skal reise fra?

Det er ikke flyet til Frankrike som avgjør hvor lang tid dere trenger, men andre faktorer. To av de viktigste er innsjekkingskøen og køen gjennom sikkerhetskontrollen.

Tidlig morgen er traveltid på flyplasser, så jeg hadde nok beregnet å være på flyplassen ikke senere enn to timer før flyavgang, hvis det er Gardermoen det er snakk om.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:51   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ville vært der senest 1 time før - aller helst 1,5 time. Vet ikke om det er noen forsinkelser i sikkerhetskontrollen nå for tiden?

En time før er veldig lite når det er snakk om utenlandsreise, synes jeg. Det er så mye tid som jeg beregner på innenlandsreiser, når jeg reiser med bagasje og familie. (Igjen: hvis jeg reiser fra Gardermoen. Fra for eksempel Værnes, beregner jeg mindre tid.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:53   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Er det fra Gardermoen dere reiser?
Vet at iallefall SasBraathens nettopp har endret reglene, slik at innsjekk for baggasje nå stenger 40min før avgang for de med økonomibilletter.

Ikke sikkert det er noe særlig kø i sikkerhetskontrollen en søndag morgen, men jeg ville nok ha beregnet litt ekstra tid uansett. Du vet jo aldri når de der vekterene plutselig blir syke (som de var på Sola i dag morges og det var totalt kaos).

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:54   #6
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det Gardermoen dere skal reise fra?

Det er Gardermoen ja.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 11:02   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

En time før er veldig lite når det er snakk om utenlandsreise, synes jeg. Det er så mye tid som jeg beregner på innenlandsreiser, når jeg reiser med bagasje og familie. (Igjen: hvis jeg reiser fra Gardermoen. Fra for eksempel Værnes, beregner jeg mindre tid.)

En time er absolutt minimum, men det går. Selv med treg sikkerhetskontroll midt på sommeren. :erfart: Hvis jeg kan velge blir det 1,5 time.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 11:07   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

En time er absolutt minimum, men det går. Selv med treg sikkerhetskontroll midt på sommeren. :erfart: Hvis jeg kan velge blir det 1,5 time.

Å, du snakker om hva som går. Jeg trodde vi snakket om hva man gjør når man ikke jakter på et for tidlig hjerteatakk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 11:23   #9
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Jeg ville vært der 2 timer før.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:09   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Reiser man med familie så må man sjekke inn og kan ikke bruke automatene. Så da kan det være lurt å beregne 15-30 minutter til innsjekkingskø (15 minutter er egentlig lenge, men greit med sikkerhetsmargin). Det aller aller lengste jeg har vært borti av sikkerhetskontroll-kø er 45 minutter. Det var mens det var kaos på forsommeren. Du må ha sjekket inn en halvtime før avgang. Når du så har sjekket inn bagasjen så skal det faktisk VELDIG mye til at du mister flyet, så da kan man egentlig slappe av.

Ve beregner sjelden mer enn en time før avgang, og det går alltid. 35 minutter går faktisk også, men anbefales IKKE. Det er jo egentlig ingen forskjell på tid på innenriks og utenriks. Bortsett fra hvis man skal handle tax-free...

2 timer før, ja... Da hadde JEG fått hjerteattakk. Av venting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:16   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å, du snakker om hva som går. Jeg trodde vi snakket om hva man gjør når man ikke jakter på et for tidlig hjerteatakk.


Jeg har mistet et fly en gang. Og den følelsen var ikke god. Hjerteatakket var nok ikke langt unna, nei. Så jeg tropper alltid opp minst to timer før adgang. Jeg blir mannevond av stress. Jeg trodde det skulle bli tidenes korteste ekteskap på meg da vi var på bryllupsreise og Divine-mannen hadde beregnet for kort tid ut til flyplassen. Det gikk på hengende håret, men den stakkars katolske presten som satt overfor oss på flytoget hadde vel aldri hørt mer banning og profaniteter på en gang i hele sitt liv, stakkar.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:18   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Jo mer unger og bagasje og spesialgreier som skal med, jo bedre tid ville jeg beregnet. Vi pleier å komme to timer før når vi skal utenlands og har med to unger og to kolli spesialbagasje, f.eks. Noe seinere enn én time før tør jeg ikke komme under noen omstendigheter.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:22   #13
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

...

__________________
-gurgle

Sist redigert av gurgle : 08-11-06 kl 22:38.
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:23   #14
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Svigers er forresten på charter nå, og de sa at det sto at innsjekkingen åpnet 2 timer før og stengte 1 time før avgang.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:38   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg og sambo har en diskusjon på dette. Jeg hater å ha dårlig tid, og vil være der minst 2 timer før. Han er (på dette området) skikkelig typisk latino, og hater å vente. Men jeg tror vi lander på å være der ca 2 timer før.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:41   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg og sambo har en diskusjon på dette. Jeg hater å ha dårlig tid, og vil være der minst 2 timer før. Han er (på dette området) skikkelig typisk latino, og hater å vente. Men jeg tror vi lander på å være der ca 2 timer før.

Fanken altså! Jeg er ikke bare EGENTLIG mann, men faktisk latino også!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:15   #17
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fanken altså! Jeg er ikke bare EGENTLIG mann, men faktisk latino også!

Jupp! Så det er bare å dra på seg det sleske smilet og begynne storsjekkingen!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:28   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jupp! Så det er bare å dra på seg det sleske smilet og begynne storsjekkingen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:43   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Det holder i massevis å være der halvannen time før flyavgang.
Om dere skal fly AirFrance så har de samme innsjekkingsskranke som KLM som også har en avgang så tidlig den morgenen og dermed er det faktisk litt kø der selv om det er tidlig, for de har sjelden (les:aldri) mer enn 3-4 skranker åpne.
Vi sto 30 minutter i kø i den innsjekkings-skranken i forrige uke.

Sikkerhetskontrollen går kjapt og greit (Tips: ta av alle belter, kjeder, store spenner og armbånd før kontrollen, legg det i veskene og ta på etter at dere har gått igjennom. Sparer masse tid og plundring med å ta av og på midt i maset ved screeningen.

God tur!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:46   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Svigers er forresten på charter nå, og de sa at det sto at innsjekkingen åpnet 2 timer før og stengte 1 time før avgang.

Ja, men charter er noe heeeelt annet enn rutefly. Erfaringsmessig "forsvinner" nemlig en god del charter-passasjerer(les: folk som skal på sydenferie) inne i avgangsområdet ( i tax-free-butikken, i baren osv.) etter at de har sjekket inn, og derfor vil charterselskapene ha litt ekstra god tid til å lete opp folk.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no