Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Haster: Cewe fotobok, flytte om på sider

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-24, 20:22   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haster: Cewe fotobok, flytte om på sider

Jeg har to sider i fotoboken som må bytte plass. Jeg har brukt dagesvis på denne boken, så jeg vil helst ikke tulle det til.

Det er snakk om å bytte første side med siste side.

Jeg KAN slette sidene og lime inn bilder på ny, men det ee bilder som jeg har redigert til perfeksjon med både rammer og bakgrunn, og bilder oppå bilder.

Det hadde spart meg for mye arbeid å bare bytte plass på sidene.

Noen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-24, 20:44   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Cewe fotobok, flytte om på sider

Jeg vet ikke om man kan bytte om (ikke prøvd) men vet du kan kopiere og lime inn en hel side. Legge til en ekstra side bakerst og bruke til "mellomlagring", kopiere en side og lime inn der, kopiere den andre siden og lime inn over den første, også kopiere og lime inn den mellomlagrede siden der den første var?

Forståelig?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-24, 20:50   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Cewe fotobok, flytte om på sider

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vet ikke om man kan bytte om (ikke prøvd) men vet du kan kopiere og lime inn en hel side. Legge til en ekstra side bakerst og bruke til "mellomlagring", kopiere en side og lime inn der, kopiere den andre siden og lime inn over den første, også kopiere og lime inn den mellomlagrede siden der den første var?

Forståelig?

Ja, jeg prøvde det, men jeg fikk ikke til å kopiere hele siden. Jeg ga opp, slettet begge to og holder på å lage dem på ny. Litt arbeid, men det går greit. Eneste dumme er at jeg ikke finner en av bakgrunnene igjen. Men drit i. Det blir fint uansett.

Takk for kjapt svar, My!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no