Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god foundation

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 11:14   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Men dersom mineralpudder ser tørt ut, eller om man har tørr hud, kan man ikke ha fuktighetskrem under da? Bare la den tørke litt først? Venninna mi sa det, men jeg har jo ikke peiling på sånt...

Det kommer an på hvor tørr huden er. Hudpleieren som jeg var hos (som bruker ID -foundation) nevnte at mineralpudder var greit for alle som ikke har veldig tørr hud. For sistnevnte gruppe ville hun velge noe som gav fuktighet i selve foundationen.

Jeg har ikke tørr hud, men bruker alltid dagkrem under. Det ser ikke tørt ut når jeg bruker ID, men da jeg forsøkte Isa Dora så det veldig tørt ut. Det er ganske stor forskjell på mineralsminke. Isa Dora trekker ikke like fint inn på meg i alle fall.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:21   #22
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation

Jeg synes ikke huden min så tørr ut med mineralfoundation, men rundt nesen og på haken, hvor jeg ofte er litt tørr, så ble det litt tørt.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:03   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation

Jeg bruker alltid fuktighetskrem under foundation. Men selv da kan huden se skallete og tørr ut med foundation, særlig rundt nesa og på haka (selv om det er kviser der og all ting...). Men som sagt er jeg veldig fornøyd med Supermoisture fra Clinique, og har ikke hatt slike problemer etter det (eller skal jeg kanskje gi æren til L'ôccitane ansiktskrem med shea butter...? Kan også anbefales til tørr hud!)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:29   #24
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation

Jeg har også tørr og sensibel hud, og fikk anbefalt denne:





Jeg er kjempefornøyd. PS! Det er lurt å ta på godt med fuktighetskrem først.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no