Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisyretips

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 22:27   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Frisyretips

Jeg har lyst på en ny frisyre.

Noen som harnoen tips til ei på 36 år med virkelig glatt hår.
Linjalkrøller uten antydning til en bølge.
Det må være en enkel frysyre som ikek krever for mye, for i tillegg til å være helt rett så er håret mitt også fryktelig glatt og ikke minst tynne hårstrå (som det dessverre heller ikke er overflod av)
Hårspray, gele o.l holder seg liksom ikke så lenge i håret.

Har hatt halvlangt og langt hår i en evighet nå og kunne egentlig tenke meg litt kortere hår, ned til skulderne kansje.
Om jeg ikek bommer totalt skal det komme med et bilde av meg, ikke av de ferskeste, men viser hvordan jeg vanligvis ser ut på hue i varierende lengde.
Akkurat nå har jeg det blitt mere oppklipst langs ansiktet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lill !.JPG (34,7 KB, 111 visninger)
__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:28   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frisyretips

Bob.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:34   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frisyretips

En litt rufsete bob kanskje?

Jeg har hår av samme kvalitet som du beskriver, og voks er faktisk det eneste som er mulig å style håret med slik at det varer mer enn 5 minutter.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:52   #4
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Frisyretips

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Bob.



Heter det bob, når det er kortere i nakken, og skrår lengere ut på sidene også forresten? Hvis noen skjønner hva jeg mener

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:56   #5
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Frisyretips

Jeg tror også at en litt røff/rufsete bob hadde vært fint.
Så søt du er, forresten!

  Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:41   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frisyretips

Jeg har akkurat slikt hår som du beskriver, tynt, glatt, rett hår. Jeg er veldig fornøyd med bob. Akkurat nå har jeg en bob som skrår litt ned forover, og er oppklippet bak. Den blir selvsagt kulest med riktig styling slik at den blir ordentlig rund bak, men det får jeg ikke til i hverdagen. Da bruker jeg Big Sexy Hair dense thickening spray, som jeg sprayer i hånda og fordeler i håret mens det er vått, og så føner det i ti sek. når det er nesten tørt (etter frokost og tannpuss, på vei ut døra...). Da gir det akkurat så mye volum som er realistisk innenfor mine rammer av morgenrutiner, og holder faktisk hele dagen. (jeg antar at denne også kan brukes til nesten skulderlangt hår også). Hvis jeg skal ha det litt rufsete, bruker jeg litt gele eller paste i tuppene.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:50   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisyretips

Jeg er så dårlig på å forklare meg når det gjelder hårfrisyrer, men jeg tror du veldig godt kunne kledd å klippe opp ganske så mye, akkurat ned til skuldrene - men litt mer rufsesveis liksom. (Forskjellige lengder.) Eventuelt klippet lugg, men det blir litt mer dristig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 00:23   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frisyretips

Takker for tips, jeg har tenkt litt på den samme varianten som Irma beskriver tror jeg.
Har litt lyst på lugg, men samtidig litt usikker for jeg har vist ikke så stort ansikt har jeg fått høre.
Er etter min mening kanskje rund i ansiktet, men det kommer nok ikke så godt fram på det bildet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 00:45   #9
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Frisyretips

Legg ut bilder, når du har vært hos frisøren da

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:47   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisyretips

Så søt du er!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:49   #11
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisyretips

Rufsete bob tror jeg også du ville ha kledt.

Vil gjerne se bilder etter du har vært hos frisøren.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:54   #12
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Frisyretips

Her kan du laste opp et bilde av deg selv, og se hvordan du kler ulike frisyrer. Sett igang, og del alternativene med oss, så skal vi hjelpe deg med å velge.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 12:55   #13
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frisyretips

Spør frisøren, de vet best hva som kler deg og din hårtype. Syns du er fin som du er, men skjønner godt at forandring fryder.

Linjalkrøller.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 13:22   #14
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisyretips

Tenkte også du ville kledd en fin bob.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:35   #15
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frisyretips

Vi med glatt/tynt hår kler best å ha det kort. Mange flere muligheter til tøffe frisyrer, og til å variere. Jeg gikk på frisørlinja der jeg jobber og fikk frisyren jeg har hatt i to år nå: gradert og asymmetrisk, med tung lugg som skrår ned på den ene sida.

Her er det mange bilder av korte frisyrer:
http://www.femina.no/php/art.php?id=373212&bid=9

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo

Sist redigert av Gremli Skremli : 02-03-08 kl 18:40.
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no