Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets bikinier

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-16, 23:13   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Årets bikinier

Jepp, den herlige bikinisesongen står for døren

Noen som har funnet noen fine i år? Trenger kjøpetips for store pupper

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 11:37   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets bikinier

Jeg har ikke store pupper da men har dristet meg til å bestille bikinideler på Ellos nå. Har ikke fått pakken enda så er spent.
Har kjøpt hipsterbukser i sort og turkis.
Overdeler i sort og turkismønstret.
Disse

[IMG]
[/IMG]http://media.ellosgroup.com/ellos/im...-2117_camp.jpg

[IMG]http://media.ellosgroup.com/ellos/images/products/240x360/12-22/12-2251_16_Q2_1_BAD_camp.jpg[/IMG


__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 14:10   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets bikinier

I år er det endlig noen bukser som går lenger opp enn over hårfestet!! Så jeg har funnet litt å velge i mellom. Har også bestilt på Ellos.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 16:36   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets bikinier

Jeg vurderer denne fra KappAhl.



__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 16:51   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets bikinier

Jeg er klin kreizi og har kjøpt MØNSTRETE bikini i år! Jeg synes Banana Moon har så utrolig mye kult i år. Jeg har sikkert blitt gøy på håret.

Tror det er denne jeg har, litt vanskelig å skille dem (og den ser litt annerledes ut på meg ). Den har litt romslig med padding, mulig den blir reservert for steder jeg ikke møter kjente.

(Ekspeditøren sa jeg så skikkelig babe ut. Ikke nødvendigvis selling point for førtiser. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 16:54   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets bikinier

Hm. Eller kanskje det var denne? Ligner mer i underdelen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 16:58   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets bikinier

Det var denne jeg skulle ha, seff, men den var så liten i størrelsen at jeg så serr ( ) ut som jeg var utsatt for akutt kirurgi på brystfronten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 17:19   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets bikinier

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er klin kreizi og har kjøpt MØNSTRETE bikini i år! Jeg synes Banana Moon har så utrolig mye kult i år. Jeg har sikkert blitt gøy på håret.

Tror det er denne jeg har, litt vanskelig å skille dem (og den ser litt annerledes ut på meg ). Den har litt romslig med padding, mulig den blir reservert for steder jeg ikke møter kjente.

(Ekspeditøren sa jeg så skikkelig babe ut. Ikke nødvendigvis selling point for førtiser. )

Hvor er denne fra?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 18:22   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets bikinier

Alle er merket Banana Moon, jeg har kjøpt dem på Sandvika Storsenter (den nye delen v Toys R Us hvis man er kjent).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:16   #10
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Årets bikinier

Mange fine her, men de har ikke nok støtte/stoff til meg...
Men fant faktisk flere fine i riktig størrelse på Ellos, så nå er en liten haug på vei til meg Blant annet disse:


Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:28   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets bikinier

Ellos er jo superkjappe på levering.
Jeg bestilte tirsdag kl. 20.20 og fikk hentebeskjed i ettermiddag. Under 2 døgn til pakken var i hus.

Har hentet og er fornøyd med hipsterbuksene og den sorte nederste jeg viste med spenne.
Den turkise er litt vid rundt, og er også litt stor i fronten til meg men blir nok brukt den også. Fin farge. Glemte å vise den i stad.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:29   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets bikinier

Er det bare meg som får innmari vond i nakken av haltertopp?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:31   #13
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Årets bikinier

[quote=GinaK;4412557]Ellos er jo superkjappe på levering.
Jeg bestilte tirsdag kl. 20.20 og fikk hentebeskjed i ettermiddag. Under 2 døgn til pakken var i hus.

Har hentet og er fornøyd med hipsterbuksene og den sorte nederste jeg viste med spenne.
Den turkise er litt vid rundt, og er også litt stor i fronten til meg men blir nok brukt den også. Fin farge. Glemte å vise den i stad.

Så bra! Er jo veldig greit å sende tilbake det som evt ikke passer - tar høyde for det, for å si det sånn

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:59   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets bikinier



Denne. Skikkelig fjortis, kanskje, men liker den. Fra twin performance

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 23:03   #15
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Årets bikinier

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Er det bare meg som får innmari vond i nakken av haltertopp?

Kan godt bruke halterneck, men ikke hele tida - pleier å bytte på litt, for det er ganske belastende for nakken ja.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 23:35   #16
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets bikinier

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.


Så bra! Er jo veldig greit å sende tilbake det som evt ikke passer - tar høyde for det, for å si det sånn

Er det lov å returnere bikini? Det er ikke lov i vanlige butikker.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 23:39   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets bikinier

Har hverken kjøpt eller kikket etter men tror jeg har lyst på noe skikkelig som sitter fint på meg. Regner med jeg går innom Change og finner noe og evt får litt hjelp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 00:00   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets bikinier

Jeg er veldig glad i bikinier fra Freya for større bryster. Halterneck klarer jeg ikke å gå med, og vil ha overdel med spiler.

Har en i samme modell som denne bare andre farger og mønstre, jeg liker veldig godt. http://www.figleaves.com/uk/product/...=Multicoloured

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 00:05   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets bikinier

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alle er merket Banana Moon, jeg har kjøpt dem på Sandvika Storsenter (den nye delen v Toys R Us hvis man er kjent).

Fin. Men Banans Monn passer ikke puppestellet mitt...:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 00:06   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets bikinier

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg er veldig glad i bikinier fra Freya for større bryster. Halterneck klarer jeg ikke å gå med, og vil ha overdel med spiler.

Har en i samme modell som denne bare andre farger og mønstre, jeg liker veldig godt. http://www.figleaves.com/uk/product/...=Multicoloured

Freya har gode bikinier.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no