Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-16, 09:46   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du må ikke gå på den Zara som ligger på Karl Johan. Der er det alltid crazy banana og alt ligger i hauger alltid. (Den butikken trenger en ny butikksjef NÅ.)

OK. For akkurat den opplevelsen minnet meg på én av grunnene til at jeg ikke akkurat renner ned dørene i kjedebutikkene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 09:46   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Å, den var kjempefin! Mon tro om de har den på Frk. Dianas salonger, så kan jeg prøve den.

Jeg tror ikke jeg så den der da jeg var innom for et par uker siden, dessverre. Kollegaen min henger mye i den butikken, men denne bestilte hun på nett. Zalando er dessverre veldig utplukket i størrelsene på denne modellen nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 09:52   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Jeg kjøpte et par slengbukser på Cubus av alle steder. Men de er altså så lange i beina at jeg ikke kan anbefale deg å kjøpe dem, jeg må ha sko med høye hæler for at de ikke skal gå ned i bakken (jeg bruker 34 og 36 tommer i lengder på bukser til vanlig, så dette var en uvant problemstilling for meg). Men bortsett fra det er buksen helt perfekt, utrolig behagelig å ha på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 09:52   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg tror ikke jeg så den der da jeg var innom for et par uker siden, dessverre. Kollegaen min henger mye i den butikken, men denne bestilte hun på nett. Zalando er dessverre veldig utplukket i størrelsene på denne modellen nå.

Det de derimot hadde hos Diana, var en turkis kjole i samme merke med blå blomster på. Ifølge kollegaen er dette samme modell, så å si. Jeg har prøvd den, og den passet perfekt i XS. Bittelitt stor i størrelsen, altså, som en del kjoler i dette merket. Får man prøvd den, kan man altså gå ut fra at også den røde vil passe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:01   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Størrelsene på Gentleman's Affair: Jeg har bare de A-line-skjørtene, og husker ikke om jeg har 38 eller 40 - tror de er nokså vanlige i størrelsen. Fikk god hjelp på mail da jeg bestilte direkte fra hun som designer klærne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:01   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg kjøpte et par slengbukser på Cubus av alle steder. Men de er altså så lange i beina at jeg ikke kan anbefale deg å kjøpe dem, jeg må ha sko med høye hæler for at de ikke skal gå ned i bakken (jeg bruker 34 og 36 tommer i lengder på bukser til vanlig, så dette var en uvant problemstilling for meg). Men bortsett fra det er buksen helt perfekt, utrolig behagelig å ha på.

Ja, det er egentlig litt problematisk, slengbukser er jo ikke bare-bare å legge opp heller. 32 er passe lengde til meg på skinny jeans, for da ligger de litt bulkete nederst.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det de derimot hadde hos Diana, var en turkis kjole i samme merke med blå blomster på. Ifølge kollegaen er dette samme modell, så å si. Jeg har prøvd den, og den passet perfekt i XS. Bittelitt stor i størrelsen, altså, som en del kjoler i dette merket. Får man prøvd den, kan man altså gå ut fra at også den røde vil passe.

Smart, da kan jeg gå innom å prøve den. Og om fargen er fin til meg, så kan det jo være den kan brukes til skoene også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:03   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Størrelsene på Gentleman's Affair: Jeg har bare de A-line-skjørtene, og husker ikke om jeg har 38 eller 40 - tror de er nokså vanlige i størrelsen. Fikk god hjelp på mail da jeg bestilte direkte fra hun som designer klærne.

Takk! De skjørtene vil jo mest sannsynlig være fine til en certain genser jeg strikker også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:05   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Sant, det grå mitt! Det hadde jeg ikke tenkt på. Min genser er klar til montering, passer kanskje fint å bruke en ferie-regnværsdag på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 10:16   #49
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult antrekk til brune og kremfargede sko?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg kjøpte et par slengbukser på Cubus av alle steder. Men de er altså så lange i beina at jeg ikke kan anbefale deg å kjøpe dem, jeg må ha sko med høye hæler for at de ikke skal gå ned i bakken (jeg bruker 34 og 36 tommer i lengder på bukser til vanlig, så dette var en uvant problemstilling for meg). Men bortsett fra det er buksen helt perfekt, utrolig behagelig å ha på.

Takk for tips, skal på cubus!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no