Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 23:51   #21
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Jeg liker best nr 1 selv, men mulig den er for pyntet? Ja, og så er den litt utringet. Jeg kan jo ha en svart jakke over i kirken da?

Har du støvletter? Da blir den litt mindre pyntet synes jeg. Og jakke over i kirken er en fin løsning, jeg har også noen ganger brukt et tynt skjerf i halsen, som dekker over utrigningen. (Litt avhengig av jakken, da).

Den siste så også fin ut, men jeg likte den første best.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:51   #22
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Jeg syns kjole 1 er nydelig. Jeg stemmer for at du skal bruke den, eller den fotside du har kjøpt her. Det er rart det skal være så vanskelig å bestemme hva en skal ha på seg når en skal være fin.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:54   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Den siste var og fin.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:55   #24
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg liker best nr 1 selv, men mulig den er for pyntet? Ja, og så er den litt utringet. Jeg kan jo ha en svart jakke over i kirken da?

Syns ikke nr 1 er for pyntet og du kan fint gå med den utringningen. Jakke i kirken er sikkert et must, ellers kan det bli kaldt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:58   #25
Britta
..nettavhengig studinne..
 
Britta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 39
Britta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Jeg likte best den siste du la inn jeg - tatt i betraktning av at det er dåp i en kirke og at du skal være fadder. Tenker meg at noen kanskje kan få litt hikke ja av kjole nummer en, selv om den er veldig fin.

__________________
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går....

Britta; mor til Katta (10.00) og Kris (03.05)

Sist redigert av Britta : 02-03-08 kl 09:37. Årsak: ..nattlige trykkleifer..
Britta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 00:25   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Jeg synes den siste kjolen var finest.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 01:03   #27
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Den første eller den aller siste!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 05:11   #28
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

kjole nr 1 med et sjal/skjerf i kirken

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:25   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Den siste synes jeg passer best til dåp, men nummer en er også fin....

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:28   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Enig med Bauche.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:28   #31
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den første eller den aller siste!

Jupp.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:36   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Den første eller den siste. Ta den du føler deg mest vel og komfortabel i.
Hikken kan du stoppe med en svart singlett under kjole nr. 1.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:42   #33
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Den første eller den siste.Om du bruker den første ville jeg ha dempet utringingen med en singlet eller lignende.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:56   #34
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Nr 1.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 09:55   #35
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den siste synes jeg passer best til dåp, men nummer en er også fin....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:05   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Har du støvletter? Da blir den litt mindre pyntet synes jeg. Og jakke over i kirken er en fin løsning, jeg har også noen ganger brukt et tynt skjerf i halsen, som dekker over utrigningen. (Litt avhengig av jakken, da).

Den siste så også fin ut, men jeg likte den første best.


Jeg hadde på meg kjole nr. 1 med en svart cardigan kneppet over puppene og en lilla og sølvstripet skjerf i halsen. Høye svarte støvletter og heldekkende svart stømpebuske. Følte meg fin.

Og jeg var ikke den med kortest kjole i kirken. Fadderen til et annet dåpsbarn (Chanelle ) var meeeget lårkort (og blond).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:14   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hadde på meg kjole nr. 1 med en svart cardigan kneppet over puppene og en lilla og sølvstripet skjerf i halsen. Høye svarte støvletter og heldekkende svart stømpebuske. Følte meg fin.

Og jeg var ikke den med kortest kjole i kirken. Fadderen til et annet dåpsbarn (Chanelle ) var meeeget lårkort (og blond).

Du var nok fin. Var kjolen din så kort da, så ikke sånn ut på bildet.
Hvor har du kjøpt kjolen, forresten?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:22   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Kjolen min går til knærene og ble kjøpt på HM i november i fjor. Veldig fornøyd med fasongen på den for den skjuler den store magen min på mirakuløst vis.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:28   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kjolen min går til knærene og ble kjøpt på HM i november i fjor. Veldig fornøyd med fasongen på den for den skjuler den store magen min på mirakuløst vis.

Til knærne er da anstendig i en dåp!
Kan ikke si jeg har sett den kjolen, høres fristende ut med en som skjuler mage på mirakuløst vis.
Kanskje jeg finner den på nettshopen. :håpefull: Er den lilla eller svart?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:55   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i barnedåp i morgen?

Min er svart.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no