Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gammelt servise fra Figgjo (Hardanger) - hva koster sånt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-13, 15:49   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Gammelt servise fra Figgjo (Hardanger) - hva koster sånt?

Vi har kjøpt en hytte med innbo og er nå bl.a. eiere av et gammelt servise fra Figgjo. Selv synes jeg ikke det er noe fint, det er av merket Hardanger og dekorert med et dansende folkedraktpar. Men det er helt og ordentlig og (veldig, fortsatt) "retro". Middagstallerkener, suppetallerkener, dessertskåler og kaffeservise til seks personer. Jeg har sendt forespørsel om prisforslag til en brukthandler, og han lurte på hva jeg hadde tenkt, men jeg vet liksom ikke noe om sånt. Noen som har peiling?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 15:55   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.835
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gammelt servise fra Figgjo (Hardanger) - hva koster sånt?

Har du prøvd å sjekke priser på finn?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 16:00   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammelt servise fra Figgjo (Hardanger) - hva koster sånt?

Jeg har funnet et serveringsfat som ble solgt på qxl for 95 kroner. Og en skål med lokk ble solgt for 40 USD på eBay. Så det tyder jo på at det har en viss verdi, for noen. Men kanskje mest i USA? Gitt at mønsteret har verdi lurer jeg også på hvilken forskjell antall/at det er et helt sett gjør.

Kjenner at det er en grunn til at jeg ikke går på loppemarked eller handler brukt selv. Jeg klarer ikke å se hva som har verdi og hva som ikke har det...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 16:21   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.835
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gammelt servise fra Figgjo (Hardanger) - hva koster sånt?

Jeg tror jeg ville prøvd å spørre på en retro salgsside på facebook.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no