Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-09, 09:38   #201
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg trodde jeg hadde funnet ut hvilket motiv (sånn ca) jeg ville ha, men så er jeg ikke sikker lenger. Fxxx tute skjære!

Dere som har tatovering - hvordan kom dere frem til motivet som var riktig for dere?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 09:44   #202
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Dere som har tatovering - hvordan kom dere frem til motivet som var riktig for dere?

For meg har kirsebær vært en greie de siste 10 årene. Det begynte med en tekst der en jente går rundt i verden og spør mennesker om de kan synge henne en kirsebærsang, og ingen skjønner hva hun snakker om. Hun ønsker egentlig å finne kjærlighet. Den som kan henge på samme kvist, liksom.
Jeg er en sucker for kjærlighet.
Og etter det ble kirsebær min ting. Kirsebær er kjærlighet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 11:42   #203
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Dragen er riktig fordi det er en drage. Ikke en femi-drage, men en fin drage.

Navnene er riktige fordi de er riktige.

Min neste er riktig fordi den er riktig.

Ikke spør meg hvorfor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 15:58   #204
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Njah, tatoveringer kan være skikkelig fint og det kan være skikkelig stygt. Jeg har sett noen få veldig veldig fine, og mange temmelig begredelige. Jeg har ingen siden jeg rett og slett ikke har noen ledige hudflekker jeg føler jeg kan avse. Dessuten ville jeg hatt den fineste tatoveringen, og ikke en som er fin nok, og, nei det er rett og slett altfor mye å velge i. Dessuten er jeg en vinglepetrine som slettes ikke liker det samme nå som jeg gjorde for to eller fem eller ti år siden. Det eneste jeg kunne tenkt meg å tatovere både som 15-åring, 25-åring, og nå som 35-åring; er en drage. Jeg liker drager. Men jeg har som sagt ikke noe hud å avse, så da så.

(Bill.mrk: "Takk gud for at jeg aldri tatoverte rose på skuldern som 16 åring. Eller piggtråd rundt armen som 20 åring. Eller tribal i korsryggen som 25 åring. Eller stjernedryss i nakken som 30 åring." )

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:43   #205
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg har én enkel gang sett en tatovering jeg likte - det var et indisk blomstermønster som svigerinnen min hadde fått laget på foten.

Desverre kunne det ikke være nok med den, hun fikk mer av samme blomstermønster på den ene foten, og litt på den annen også, og da ble det hele ødelagt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no