Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 22:15   #41
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Bør jeg da bli fornærmet over at parfymeri-damen så skjevt på meg da jeg spurte hvor hun hadde Chanel-neglelakkene, og sa "Du skal vel ha 505 du..." Er det å regne som en fornærmelse på parfymeri-dame-språk?

Nasty!

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:53   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Bør jeg da bli fornærmet over at parfymeri-damen så skjevt på meg da jeg spurte hvor hun hadde Chanel-neglelakkene, og sa "Du skal vel ha 505 du..." Er det å regne som en fornærmelse på parfymeri-dame-språk?

Ja, en REINSPIKKA fornærmelse

Selvsagt ikke. Den er garantert bestselgeren til Chanel overalt. Med #509 på en hederlig annenplass

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:08   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Nå er det Chanel #513 Black Pearl som gjelder

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:11   #44
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den er lekker!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:28   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Altså, de har man da hatt i flere uker allerede, Elin! (De ble lansert først i USA) De er fine, da. Pearl Drop på jobben, Black Pearl på privaten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:18   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Altså, de har man da hatt i flere uker allerede, Elin! (De ble lansert først i USA) De er fine, da. Pearl Drop på jobben, Black Pearl på privaten.

he,he,he Til meg sa de på parfymeriet at den hadde kommet til Norge den 11.januar... og ja, som du så riktig sier, det er jo flere uuuuuker siden

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:34   #47
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jøss, er det sånn nå at man bare skal male litt av neglen?

Jepp. Man skal ikke male helt ut til sidene for å få en mer slank look på neglen.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:42   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp. Man skal ikke male helt ut til sidene for å få en mer slank look på neglen.

Det er nok avhengig av hvilken type negler man har. Jeg har negler som bør males helt ut for de er slanke i seg selv. Og Candy mente vel mot negleroten kanskje?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:06   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

he,he,he Til meg sa de på parfymeriet at den hadde kommet til Norge den 11.januar... og ja, som du så riktig sier, det er jo flere uuuuuker siden

Man fikk da tilsendt fra USA før den tid selvsagt! :jåle:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:12   #50
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Man fikk da tilsendt fra USA før den tid selvsagt! :jåle:

Hatt min leeenge. (Men jeg fikk den av Missa da. )

Men litt mer seriøst - den er innmari vellykket. Den var slik jeg hadde håpet Steel skulle være.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:19   #51
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Noen som bestiller Chanel neglelakk på nett? Er ikke meg å sulle rundt i butikker hvis jeg får kjøpt på nett.
Likte godt Tjorvens farve og den nye som Elin viste frem nå. Har avtalt med meg selv at 2011 er året for å pleie og jåle meg litt ekstra. Da kan en eller to fine neglelakk være en god start! Og hvis de ikke finnes på nett, har store kjeder som Esthetique, eller noe liknende et godt utval?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:46   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg kjøpte fra L´Oreal nå i forrige uke, i mangel av tålemod i en akuttfase ... Betalte 119,- pr. flaske, kjøpe en forsterker og en lakk, og den har nå sittet godt i straks en uke!

Resist & Shine Titanium farge 003 har jeg nå, men tenkte faktisk jeg skulle gi en mørkere farge en sjanse også.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 01:01   #53
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg kjøpte med Chanel 493 Jade Rose forrige uke. Fin den, ikke helt meg når jeg fikk den på, så nå er jakten på noe mørkere i gang. Den butikken jeg handlet i hadde ikke mye farver og velge på, så kom gjerne med tips på hvor jeg finner mer!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 02:28   #54
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Hva mener du med mørkere, Christa? Ønsker du noe mer rosa, eller noe mørkere enn rosa? Hvis du mener mer rosa slår jeg et slag for Cherry Flower (386) fra Dior, den er absolutt fantastisk. Hvis du vil ha en mørkere, men dus, farge så er fjorårets hit, Chanels 505, kanskje noe?

Hvis du vil være vill & gæren så er min desiderte favoritt Pulsion fra Chanel. Kuleste neglelakk ever.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 09:33   #55
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Med mørkere tenkte jeg, mørkere, dusere, Chanel 505 er nok litt sånn jeg tenkte ja. Men må jo si at etter å ha Googlet Pulsion Chanel så er jeg litt forelsket
Takk for tips, den må jeg ha til sommeren!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:51   #56
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg var innom en Chanel-butikk i dag, og fikk da beskjed om at det om noen uker blir lansert nye farger. Sommerens slager er gul (!), og så kommer det visst en rosa som skal være veldig fin. Disse to mener jeg egentlig at jeg har sett i en blogg eller noe sånt, så det er mulig bildene er ute. Anyways - snart nye farger!


Sist redigert av Pepper Lemon : 21-01-11 kl 23:00.
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:01   #57
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Gul. Menkanskje kult. Den i sølv er jo bare råflott!

Rosa har jeg aldri følt meg helt vel i og jeg vet egentlig ikke hvorfor. Jeg syns bare ikke at det passer meg. Jeg har hatt mørkbrunt en lang periode, men nå har jeg gått over til grått. Det er bare ikke så mange grå farger i OPI eller Essie og det er det som stedet jeg går til bruker, men jeg kan selvsagt kjøpe og ta med egen farge. Her koster der så lite å få gjort det så det er min hverdagsluksus.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:02   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Gul gleder jeg meg til! For tiden er denne min favoritt, men den er ikke blant de nyeste fargene. Uten de gresselige sløyfene da.


Monsoon, denne er på vei til deg:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:04   #59
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den gleder jeg meg til, Tallulah! Den øverste der, med sløyfene, ligner på Dior 386, som jeg nevnte i et innlegg over her. Den er superfin!

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:05   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Ja, nå googlet jeg Dior, de er veldig like!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no