Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåleshoppingtråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 13:33   #1
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Stort smil

Jåleshoppingtråden

Vi har jo shoppingtråd innenfor mote og barneutstyr og interiør, da burde vi jo ha en på jåleting også.

Kjekt å få noen tips om produkter og hvor det handles


Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:49   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jåle shoppingtråden

Jeg har oppdaget serien Estelle & Thild med økologiske produkter jeg håper kan gi ny glød til den kjipe vinterhuden min. Jeg har kjøpt en Rose Otto ansiktsolje og en bergamot håndkrem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:51   #3
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåle shoppingtråden

Har handlet på http://no.strawberrynet.com/main.aspx

Ren - Jojoba Micro Bead Rensende Ansiktsskrubb
Jojoba Micro Bead Purifying Facial Scrub 150ml/5.1oz


Bare Escentuals - Faux Tan Brun Uten Sol
Faux Tan Sunless Tanner 128ml/4.5oz



Bare Escentuals - Konisk Øyenskyggebørste
Tapered Eye Shadow Brush


Med på kjøpet fikk jeg : Delicious Luxury Creme Lipstick - #118 Heavenly

Dette er bare nye produkter for meg så er veldig spent på om jeg vil bli fornøyd.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:00   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg har kjøpt litt NARS i dag: Sheer Glow foundation i fargen Deauville, blush i Douceur, og en rougekost.

Og så er jeg veldig glad for at jeg kjøpte prøvestørrelse på en haug med PCA Skin-produkter, for (1) toneren stinker hippie-parfyme, og (2) kremen som skulle gi "masse" fuktighet sitter bare på overflaten, og resultatet er at jeg føler meg temmelig uttørket etterpå.

Jeg handlet NARS hos kissandmakeupny.com.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:06   #5
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg handlet NARS hos kissandmakeupny.com.

Oj der var det jo mange koster oversiktlig satt opp http://www.kissandmakeupny.com/brushes.html
side hermed lagret under favoritter.

Noen som har erfaringer med disse kostene?

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:14   #6
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Ååååååh, jåleshopping.

De siste dagene har jeg kjøpt meg litt av hvert:


Buxom Smoky Eye pen




Nytt starter kit i Light (bommet på den forrige med mer medium, ble for gul for meg...).



Fantastiske Buxom Lipglosser.
Leppene svulmer opp litt og blir nydelige med disse lipglossene her!

Ett sett til i andre farger:





Dagkrem med farge, tester den ut, den skal visst være veldig bra.

Og ny concealer, mascara og øyenskygge.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:24   #7
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ååååååh, jåleshopping.



Buxom Smoky Eye pen


.

Hva er dette for noe da? Er det farge i pen? Googlet men fikk ikke opp noe.

Hvilken mascara kjøpte du, jeg må snart ha ny og er ikke helt fornøyd med de (ja har to) jeg har.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:27   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

En bøling prøveprodukter fra tikei havnet i postkassa mi i går. Jeg har stor tro og bestiller nok mer.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:15   #9
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Hva er dette for noe da? Er det farge i pen? Googlet men fikk ikke opp noe.

Hvilken mascara kjøpte du, jeg må snart ha ny og er ikke helt fornøyd med de (ja har to) jeg har.

Det er en blanding av eyeliner og øyenskygge. Ganske tykk tupp, men det er blyantspisser inni bak på pennen. Utrolig kjekk sak!
Står litt mer om den her: http://www.bareescentuals.com/on/dem...ubCat=BX_LOOKS
Det er Bare Escentuals som er firmaet bak både denne og lipglossene også.

Jeg har kjøpt ny mascara i samme serie.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:19   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg var på smykkeparty i forrige uke og kom hjem med dette:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:34   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg har den siste tiden bestilt diverse sminke fra Tikei, concealer, veil, foundation. Veldig fornøyd så langt. Bestilte foundation fra Everyday Minerals i dag. Har testet ut litt prøver derfra også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 17:57   #12
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Da har jeg også bestilt prøver fra Tikei. Øyeskygger, concealer og foundation. Huff denne tråden kan bli dyr tror jeg.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:36   #13
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg har akkurat fått følgende fra strawberrynet i posten:

Ansiktsvask, drøy i bruk og tørker ikke ut huden:


Fairly light foundation til våren (bruker fair på vinteren):

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:52   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

https://www.blush.no/p-1732-baremine...-theraphy.aspx

Får ikke til å legge inn bilde, men den hjelper mot små urenheter og annet som plutselig kan dukke i løpet av syklusen.. Det er ikke direkte en krem, men mer et litt tungt pudder.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:13   #15
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

http://no.babyfoot.name/homepage.aspx

Handlet 3 pk. "Babyfoot" på Vita i dag.
En skal jeg teste ut selv, har føtter med veldig hard hud, så er veldig spent.
2 skal jeg gi i gave.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:18   #16
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

L'Occitane Verbena shower gel, etter at jeg har brukt opp en ministørrelse og funnet ut at jeg digger den.



Og dessuten en ministørrelse av Clean Ultimate. Jeg har to andre Clean-parfymer, og elsker dem.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:21   #17
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har kjøpt litt NARS i dag: Sheer Glow foundation i fargen Deauville, blush i Douceur, og en rougekost.

Og så er jeg veldig glad for at jeg kjøpte prøvestørrelse på en haug med PCA Skin-produkter, for (1) toneren stinker hippie-parfyme, og (2) kremen som skulle gi "masse" fuktighet sitter bare på overflaten, og resultatet er at jeg føler meg temmelig uttørket etterpå.

Jeg handlet NARS hos kissandmakeupny.com.

Hvordan er foundationen? Har så lyst til å prøve den, men det er vanskelig å finne ut av hvilken farge man skal ha.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:36   #18
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg bestilte på nett, så jeg vet ikke hvordan den er. Jeg tok en sjanse og leste anmeldelser på makeupalley.com og ymse blogger. Fargene ser du her; jeg bestilte Deauville, og er litt typisk skandinavisk i hudtonen; nøytral, ganske lys på vinteren (Bare Minerals Fairly Light), får litt mer farge om sommeren.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:38   #19
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Øyeskygge fra Chanel (er ganske sikker på at det er disse fargene, bilde lånt fra Google).


Til håret:

Ansiktsskrubb fra No 7:

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:01   #20
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Da har jeg også bestilt prøver fra Tikei. Øyeskygger, concealer og foundation. Huff denne tråden kan bli dyr tror jeg.

I dag fikk jeg 15 prøver, gleder meg til å prøve. Betalte 169 (to gratisprøver fulgte med )

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no