Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-21, 20:19   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Vi skal pusse opp kjøkkenet, og har null erfaring med dette.

Vi har valgt oss ut et Ikea-kjøkken, og har hatt befaring av deres samarbeidspartner. Vi skal rive hele kjøkkenet, montere nytt, male tak og vegger og legge nytt gulv. Vi tenker ikke å gjøre noe som helst selv - det er ikke et alternativ.

Vi har fått tilbud på demontering, bortkjøring, rørlegger og elektriker på kr 51 000 og maler/snekker på kr 45 000.

Sånn rent ballpark - høres dette ut som helt normale priser? Vi orker ikke å sjekke alle mulige leverandører og ser det som en fordel å samle alt på et sted. Så derfor trenger vi ikke den billigste aktøren for hver oppgave, men vi ønsker selvfølgelig ikke å bli lurt heller.

Hva tenker dere?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 21:01   #2
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Det kommer kanskje litt an på størrelsen? Og hvor omfattende jobb det er for fagpersonene. Skal alt strippes? Vegger og alt? Skal rør flyttes? Hvis det er litt omfattende jobb så høres det ikke helt vilt ut. Er det inkludert innredningen?

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 21:24   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Helt ballpark så hørtest den første delen ikke helt crazy ut, men den andre fikk jeg en følelse på kanskje litt høy? Men det kommer jo helt an på, og er magefølelse.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 21:27   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Hva konkret er det elektriker og rørlegger skal gjøre? Skal komfyr og vask osv stå på ca samme sted eller flyttes? Er det større arbeider eller bare et par stikk liksom?

Og størrelsen på kjøkkenet, hvor mye kjøkkeninnredning er det? Vi betalte 25 000 kr for å få montert kjøkkeninnredningen, men vi har et stort kjøkken med mange moduler.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 22:23   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Du nevner ikke montering, men er det inne i snekkerprisen?

Det høres ikke helt borti natta ut, men kommer selvfølgelig an på hvor stort kjøkkenet er og hva som skal gjøres.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 22:40   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Dere stiller mange gode spørsmål - jeg vet ikke engang om jeg kan svare på dem, men jeg skal prøve:

- Innredningen er ikke med i tilbudet. Vi skal ha alt nytt, prisen er 57 000.
- Kjøkkenet er på ca. 8 kvm (trur eg)
- Fliser og slikt skal strippes, men treverket skal være igjen
- Det er et soilrør som kanskje må kappes, men ikke noe flytting av rør
- Vi har fått en liste over hva rørlegger og elektriker skal gjøre. Det blir litt mye å skrive det inn her og nå, men sånn rent kostnadsmessig er det fordelt på 17 000 på rørlegger og 32 000 på elektriker. Vi skal ikke gjøre noe helt vilt, så jeg tror at det er "basisarbeid" (om man kan kalle det det) som det er snakk om.
- Vask skal være på samme sted, men ikke komfyr.


Jeg tar gjerne i mot tips på hva jeg bør spørre tilbyderen om. Verken mannen eller jeg har den ringeste peiling på noe som helst når det gjelder oppussing, så vi er ganske blåste.

Polyanna: Hvorfor mener du at den andre er litt høy? Hva tenker du på spesifikt?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 22:50   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Jeg tenker hvis timebetaling er 500, så er det hundre timer, og er ikke det litt mye?

Rørlegger og elektriker er jo alltid grisedyrt, der føler jeg at det alltid flyr tusenlapper bare de parkerer utenfor porten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 22:54   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Jeg tror 100 timer går fort. De skal male, legge gulv, lister, foringer osv pluss montere kjøkken++

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 22:56   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Det er vel fort mer enn 500 per time? Vi har akkurat pusset opp bad og vaskerom, her er pris for ting som ikke var med i tilbudet:


Timespriser ved tilleggsarbeider:
Maler: 590,- eks mva
Tømrer: 650,- eks mva.
Flislegger: 750,- eks mva
Rørlegger: 860,- eks mva
Elektriker: 860,- eks mva

Jeg syns kanskje elektriker høres litt høyt ut? Det er vel ikke så mye å gjøre for de? Ellers syns jeg det høres greit ut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 23:32   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Jeg reagerte også på elektrikeren, men resten ser OK ut synes jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 23:40   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Må dere legge inn ny kurs til induksjonstopp? Det er dyrt, så kan være der en stor del av elektrikerpengene går.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 23:52   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Elektriker er med demontering og bortkjøring i tillegg til rørlegger. Jeg synes ikke det er så rart om det er omtrent som eller litt over den andre biten. Det er flere yrker (folk) inn som nok drar opp.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 23:57   #13
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Elektriker skal som regel også bruke deler som kan koste litt. Dimmere etc.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 08:23   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Hvis man ikke skal sjekke med mange tilbydere, og egentlig bare vil få det gjort, ville jeg ikke spurt på Internettet hva de syns.
Da kommer man seg aldri videre.

Enten takk ja til tilbudet fordi du har råd, du vil ha nytt kjøkken og du vil bare få det gjort uten styr og mas.
Eller be om tilbud på samme jobb hos andre også for å sammenlign priser.



Så herlig med nytt kjøkken!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 08:48   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Du har helt rett, Kirsebær. Men jeg er jo alltid så redd for å være Dum og Iddjot og Lettlurt og Gjøre Feil, at jeg sjelden bare klarer å skjære gjennom.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 22:17   #16
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Du har helt rett, Kirsebær. Men jeg er jo alltid så redd for å være Dum og Iddjot og Lettlurt og Gjøre Feil, at jeg sjelden bare klarer å skjære gjennom.

Bare tenk at du er med på å stimulere økonomien og gjør en god tingTM.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 09:33   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Du skriver ikke at montering av nytt kjøkken er inkludert i prisen. Er det det?

Ellers tror jeg at Kirsebær har rett.

Og det kommer til å bli veldig ålreit med nytt kjøkken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 09:36   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Jeg synes ikke det høres ut som helt ville priser. Elektriker er dyrt, og de bruker mye dyre deler de har stor avanse på, men sånn er det. Mulig dere må ha ny kurs til komfyr om dere skal ha induksjonstopp nå, og det er også dyrt. Maler er også dyrt, de må mye til og fra siden ting skal tørke imellom det de gjør. regner med at prisene du oppgir er med moms sånn at det er det du virkelig skal betale?

Eneste er at jeg ville kanskje fått en annen enn rørlegger og elektriker til å rive og rydde bort, eller er det snekker som gjør det? Spør om de kan bruke en del lærling på riving og rydding, for de har rimeligere timespris. Kan firma f.eks. kjøre på med en fagmann og 2 lærlinger, så blir timesprisen billigere. Men mulig de har lagt inn det allerede i tilbudet. Det skal i tilfelle stå spesifisert på timer siden de to har forskjellig pris.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 10:20   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Hvordan ser eksisterende kjøkken ut? Er det bare å hive, eller i og for seg greit nok bare ikke sånn dere vil ha det?

Dersom det er skapmoduler som kan demonteres (og ikke bygd på plass): Har selv gitt bort kjøkken på rot mot demontering på Finn, og det var nokså stor interesse. De ville typisk ha skap til vaskerom, garasje osv. Kom et ungt par med henger og drill som demonterte fint og tok driten med seg. Helt gratis. Kommer litt an på befolkningsgrunnlaget der dere bor, da. Kan også jobbe litt med annonseteksten så det blir god markedsføring.

"Savner du orden på vaskerom eller i garasje? Vil du ha helt gratis innredning mot en liten arbeidsinnsats? Vi kan hjelpe deg!"

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 10:37   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dette realistiske priser for oppussing av kjøkken?

Vi har akkurat byttet kjøkken, og dette høres ikke spinnvilt ut synes jeg. Men jeg er også en som nok er lett å lure, jeg tror de fort skjønner hvor lite innsikt jeg har da de kommer på befaring her.

Elektriker og rørlegger er dyrt! Men dette nye kjøkkenet håper jeg å ha til vi er pensjonister, og tenker at prisen per år tross alt ikke er så ille.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no