Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-09, 00:54   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi kjøpte også 3 dagers-billetter til Dyreparken og sparte dermed en god slump siden vi uansett hadde planlagt 3 dager der. Supert.
Etter disse 3 dagene i Kr.sand skal vi ta fergen til Jylland og bo på hotell i 2 dager, leie et feriehus i Ebeltoft i 1 uke og dra til Legoland og Løveparken + en fornøyelsespark jeg ikke husker navnet på i farten.
Så skal vi til København og bo på et rimelig hotell i 2 dager før vi tar Købanhavn-båten hjem.
Siste uken skal vi være hjemme og sløve....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 00:58   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal 14 dager til Italia. De resterende 5 ukene skal jeg sløve hjemme. :lærerferie:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 00:59   #23
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi har fått en uke på firmahytte i Sandefjord. Deilig.
Ellers kjøpte vi oss båt i fjor, og satser på å få brukt den masse - kanskje elge oss inpå venner og familie med hytter i nærhet av sjøen.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 20:27   #24
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal være 3 uker i usa. Reiser 2 juli og er hjemme 25 juli igjen.
Reiser først til Florida og Orlando, hvor vi skal gifte oss. Skal være der i 17 dager, så kjører vi til New Orleans, deretter Dallas og så hjem.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 21:55   #25
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi pakker teltet og drar til Tyskland i sommer. Starter turen med å ta Kielferga. Gleder oss!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:02   #26
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal på ordentlig ferie. 26 dager i USA, fordelt i Florida, Georgia og Indiana. Reiser med to vennefamilier, og skal besøke venner over there.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:06   #27
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal på bilferie faktiskt. Mo-Trondheim-Oslo-Gøteborg-Sølvesborg-Malmø-Køben-Nederlad-Kiel-Oslo-Oppland-Mo. Skal være borte i 3 uker. Vi tar ting litt på sparket, har familie på nesten alle stoppestedene. :blid:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:10   #28
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi gleder oss til 3 uker i juli hvor vi skal bo i mammas bolig et sted nær Alicante.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:19   #29
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

En helg i København, ellers 3 uker i mitt paradis på jord, verdens vakreste sørlandsby, der familien min har hytte.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:50   #30
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Være hjemme med nylaga baby, og bruke ferie- og skattepenger på oppussing.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:55   #31
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

To uker i Alicante i begynnelsen av juli.

Ellers sannsynligvis en tur til Jotunheimen på min svogers hytte (det mases om Besseggen i år også), og helt sikkert en tur til mine foreldres hytte på Tjøme. Jeg må jobbe litt hver uke for å strekke feriedagene mine, bortsett fra de ukene vi er i Spania. Egen hage er ganske ok om sommeren den også.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:58   #32
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal på hytta i sommer. Tar nok sikkert noen småturer til forskjellige steder, dyreparken vil jeg ihvertfall til i år.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:35   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

blir en beskjeden ferie i år.
en uke hos min far i oslo og en uke i krsand seinere på sommeren hos venner.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:02   #34
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

To uker med sola i fjeset og havutsikt i østblokken. Så får vi se. Jeg har fått ekspedert ungene på aktiviteter første uka så da ble det en uke mindre med grubling over hvordan jeg skal få ukene til å strekke til. Det er innmari vrient å skvise åtte ukers ferie ut av fem uker synes jeg.

Ellers er det pengesparing - men etter at høsten Store Drama Med Mye Utgifter er ferdig håper jeg konklusjonen blir at det blir nyttår i USA. :ønsketenker:

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:13   #35
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi skal på fjellet - Turbocamp med den norske turistforeningen på Glitterheim.
Så blir det Langedrag og bading på Bø i Telemark, og innom Skien og Himalaya katrepark.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 12:52   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Dette Langedrag - er det ok for litt store unger? Som er glade i dyr?
Holder det med en dagstur dit?

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 12:56   #37
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette Langedrag - er det ok for litt store unger? Som er glade i dyr?
Holder det med en dagstur dit?

Vi var på Langedrag i påsken. Ikke med store barn, men likevel svarer jeg. Det holder med en dag. Det var flott der, synes jeg. Vi ble med på en tur rundt til dyre og fikk komme inn til fjellreven, dyrepasserne snakket om de ulike dyra, vil tro det kan passe fint for litt eldre barn også. Jeg og mannen min syntes i alle fall det var interessant.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:35   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Vi reiser til Lalandia i Rødby (Danmark) mandag 22. juni og skal være der i en uke. Reiser sammen med krystallklart og hennes familie, gleder meg ihjel. Blir interessant når vi skal reise, vi må kjøre herfra mellom kl. 02 og 03 på natta. Men men, det går sikkert greit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 14:38   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

Jeg skal jobbe i sommer, men drømmer om og håper på en storbyweekend all by myself i høst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:49   #40
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)

15 dager til Portugal samt at vi er i planleggingsfasen på tre dager til Svalbard (Spitsbergen).

Ellers skal vi helt sikkert til Kristiansund og Oppdal. Også må vi få til en liten Oslotur i løpet av sommeren.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no